- Waardering
- 7.881
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk krijg je je motivatie weer helemaal terug! Succes![]()
alweer een hele tijd niet getraind.
Motivatie om netjes mijn maaltijden te maken en goed te eten is helemaal weg en het trainen ook.
Ga vanaf dit weekend weer mijn best doen alles op te pakken.
Schema word iets afgeleids van y3t of gewoon lekker veel afwisseling zodat elke week en elke training weer totaal anders is en ik met een lekker gevoel naar huis loop. Daar ben ik ook het meest op gegroeid.
xxx
Hoe ziet jouw week er uit los van BB. Werk je full time ofzo? Bij mij is de ervaring dat als ik niet werk of studeer en veel vrij tijd heb, ik erg nalatig word met trainen en foodprepping. Wat ik wil zeggen is zorg dat je een systeem voor je zelf creert zodat je een beetje onder druk/uitdagig gezet wordt. Bij mij werkt t in ieder geval. Sinds ik full-time werk gaat food prepping super, alleen helaas minder tijd om te trainen. Maar dat komt goed als school weer begint.
Herken je verhaal mbt structuur/patroon en dat het daardoor makkelijker is. Zit nu zelf weekje thuis ivm andere werkgever en heb precies hetzelfde, ook door het weerenzo..
nice die squats!
morgen met die 2 die ook weer begonnen zijn? Wel fijn om elkaar zo gemotiveerd te houden![]()
Ja viel me mee die squats, had gedacht dat ik steeds zou omvallen door de enkel, maar heb er wat schijven onder hakken gelegd en nergens last van.
Wilde nog niet zwaarder gaan maar had wel gekund denk ik.
wat squatte je een tijd terug dan?
Idd wel slim om rustig op te bouwen met je enkel