MuscleMeat

Lloyda's kleilog

• Topic Starter Topic Starter
Schouderdag

mp
2x10xbar
5x40 kg
5x50 kg
5x60
5x70 kg

standing neck press
5x70
5x60
5x60

clean and jerk
5x1x50 kg
5x1x60 kg
5x1x70 kg
faal op 80

reverse db fly
5x10x20 kg

pull ups en dips
5x8xbw

lekker train
bw op 102,2

alweer een hele tijd niet getraind.
Motivatie om netjes mijn maaltijden te maken en goed te eten is helemaal weg en het trainen ook.
Ga vanaf dit weekend weer mijn best doen alles op te pakken.

Schema word iets afgeleids van y3t of gewoon lekker veel afwisseling zodat elke week en elke training weer totaal anders is en ik met een lekker gevoel naar huis loop. Daar ben ik ook het meest op gegroeid.

xxx

Hopelijk krijg je je motivatie weer helemaal terug! Succes ;)

Hopelijk krijg je je motivatie weer helemaal terug! Succes ;)

Thanks, gaat ook wel goed komen maar zijn wat andere factoren allemaal erbij gekomen.

Ik ga even proberen goede foto's te maken op de webcam aangezien mijn telefoon kadoek is(morgen nieuwe kopen)

alweer een hele tijd niet getraind.
Motivatie om netjes mijn maaltijden te maken en goed te eten is helemaal weg en het trainen ook.
Ga vanaf dit weekend weer mijn best doen alles op te pakken.

Schema word iets afgeleids van y3t of gewoon lekker veel afwisseling zodat elke week en elke training weer totaal anders is en ik met een lekker gevoel naar huis loop. Daar ben ik ook het meest op gegroeid.

xxx

Hoe ziet jouw week er uit los van BB. Werk je full time ofzo? Bij mij is de ervaring dat als ik niet werk of studeer en veel vrij tijd heb, ik erg nalatig word met trainen en foodprepping. Wat ik wil zeggen is zorg dat je een systeem voor je zelf creert zodat je een beetje onder druk/uitdagig gezet wordt. Bij mij werkt t in ieder geval. Sinds ik full-time werk gaat food prepping super, alleen helaas minder tijd om te trainen. Maar dat komt goed als school weer begint.

Hoe ziet jouw week er uit los van BB. Werk je full time ofzo? Bij mij is de ervaring dat als ik niet werk of studeer en veel vrij tijd heb, ik erg nalatig word met trainen en foodprepping. Wat ik wil zeggen is zorg dat je een systeem voor je zelf creert zodat je een beetje onder druk/uitdagig gezet wordt. Bij mij werkt t in ieder geval. Sinds ik full-time werk gaat food prepping super, alleen helaas minder tijd om te trainen. Maar dat komt goed als school weer begint.

Heb het afgelopen jaar niet veel gedaan en geteerd op mijn geld, toen dat op was en ik niet genoeg inkomsten kon generen of werkte is het snel gegaan. Ik mis mijn vaste patroon, mijn kamer werd een bende en het ging snel naar beneden. Ik ben iemand die het moeilijk heeft als ik geen patroon heb. Normaal werd me dat heel erg opgedrongen maar nu liep het mis toen ik uit huis ging.

Opzich alleen maar mooi dat ik zo hard gevallen ben als ik nu ben, zodat ik weet wat me het volgend jaar me te doen staat. Bodybuilding was tijdens mijn school periode een hele mooie basis om een vast levenspatroon te creeëren. Dat ben ik dan zeer ook van plan op te pakken.

Herken je verhaal mbt structuur/patroon en dat het daardoor makkelijker is. Zit nu zelf weekje thuis ivm andere werkgever en heb precies hetzelfde, ook door het weerenzo..

Herken je verhaal mbt structuur/patroon en dat het daardoor makkelijker is. Zit nu zelf weekje thuis ivm andere werkgever en heb precies hetzelfde, ook door het weerenzo..

Sterkte ermee man

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 22:20 ----------

Heb net foto's gemaakt op de webcam, wat een bedroevende zooi is dat geworden zeg XD
Slappe bende allemaal die er aan hangt xd

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 22:22 ----------

Maandag maar even foto's maken met een goede camera in de gym samen met 2 andere jongens die ook weer beginnen na een lange tussenpauze dus leuk om dat allemaal te zien even. Foto's die ik nu zie moeten heel wat filters overheen wil het er goed uitzien xd

gaat goedkomen met jou, even de knop om en gaan met de banaan :) De foto's zijn de eerste stap al, daarna volgt de verbetering :D

Borst armen

Healthcenter trainwerk vandaag

benchpress(raar ding stang lag veels te hoog en bankje kon niet versteld de hoogte in, ben toch bijna 190 en had moeite met hem goed te unracken maarja)

2x20x20
10x40
10x60
10x80

incline smiths bench
3x12x70 kg
dropset vanaf 80 naar 30 vanwege ontbreken spo

machine press deed erg denken aan hammer s apparatuur
3x15x50 kg

cable cross
3x12x3 plates

machine fly
3x15x70 kg (beetje rare machine kon hem niet goed verstellen zodat mijn armen een rechte lijn hadden)

behind the butt wrist curls op cable station
4x20xlekker veel

reverse grip barbell curl
2x15xoly bb

db curl
3xdropset vanaf 14 naar 12

hammers
3x15x14 kg

skulls
3x12x60 kg

superset reverse grip pushdown en normale pushdown op cable station
3xfaal elk

open one handed cable pushdowns
2x15x3 plates

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 10:36 ----------

heb wel lekker getraind en het voordeel is dat in de kleedkamer van een healthcenter ding geval je er altijd goed uit ziet xd

Benen, net een beetje geslapen dus werkte wel lekker

squat
5x5x110

superset smalle stand smits squats met smits machine squat
3x12-15x60 kg

vertical leg press
3x15x100
1x15x200

leg curl
2x12xbeetje boel plates
werkset dorian yates stijl gedoe

leg extensions(had ik eerder al 3x20 gedaan om op te warmen)
20xhalvewege de stacj
15x full stack met tom platz gedoe aan het einde toen het niet lukte

standing calve raise
1 grote set met de vorm 5x5xfull stack , dus na elke 5 even een rustmomentje voor maximale intensiteit

morgen rug doen met 2 vrienden

xx

nice die squats!
morgen met die 2 die ook weer begonnen zijn? Wel fijn om elkaar zo gemotiveerd te houden :)

nice die squats!
morgen met die 2 die ook weer begonnen zijn? Wel fijn om elkaar zo gemotiveerd te houden :)

Ja viel me mee die squats, had gedacht dat ik steeds zou omvallen door de enkel, maar heb er wat schijven onder hakken gelegd en nergens last van.

Wilde nog niet zwaarder gaan maar had wel gekund denk ik.

squats vallen bij enkel idd wel mee !
hoe ist met de motivatie

Ja viel me mee die squats, had gedacht dat ik steeds zou omvallen door de enkel, maar heb er wat schijven onder hakken gelegd en nergens last van.

Wilde nog niet zwaarder gaan maar had wel gekund denk ik.

wat squatte je een tijd terug dan?
Idd wel slim om rustig op te bouwen met je enkel

rug dag

machine pullovers :D
2x licht
1x 90 kg beheerst en 3 reps tot het uiterste na de 10 eerder gemaakte reps

medium grip pulldown met greep open
1x opwarm emt 50 kg
12x100 kg gegaan

machine one handed row
2x12x opwarm
10x40 kg

wijde greep pull in hammer s
1x10x40 kg
10x80 kg

deadlifts
2x12x100 kg
10x150 kg

Voel me weer lekker :)

borst biceps

incline bench
12xbar
12x50 kg
12x80 kg'(werksetje)

decline bench
opwarmen met 60 kg

werkset met 90 kg voor 10 reps zonder spot 2 met

fly machine'
15x10 plates opwarm
12x18 plates werkset

chest press machine
10x60 kg opwarm
4x110 kg werkset (uiterst gecontroleerd mike menzer stijl haast, kon er niks anders van bakken ivm vol is vol)

incline db curl
1 set gaat als volgt 2x5 per kant dan afmaken met 2 per kant eenmaal
opwarm met 10 kg

werkset met 14 (zat er lekker doorheen had ook spot nodig laatste 2 reps)

barbell curl met ez stang
15 beide kanten met schijven
1 werkset rond de 12 reps met lichte spot zonder cheat curls en contractie bovenin gehouden

hammer curl volgens principe incline bench curl maar dan staand

werkset met 18 kg

heerlijk kunnen trainen , verbaasde dat de kracht er zo goed in zat nog dus ik ben blij

schouders

rotator cuffs opwarm met 3 kg db

seated db press
12x14
12x22
10x32 door spot er nog 2 bij, goede controle alleen had de 30 gewild maar die zijn gejat uit de sportschool ???

db lateral raise
12x10
10x14 paar geforceerde reps er nog achter aan quarter reps

standing cable lateral raise
12x1 plaat

om het er nog uit te krijgen de voldoening

reverse seated db fly
12x10 kg
10x16 kg

shrugs
15x40 kg db

skulls