- Waardering
- 8.521
Jij hebt genoeg gegeten. Loca en ik moeten nog groeien
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij hebt genoeg gegeten. Loca en ik moeten nog groeien
Ik begin mn ritme weer te vinden gelukkig!😊Dankjewel! 🤗
Hoe gaat het met jou nu, al weer wat beter?
Ik doe om deze reden soms de laatste set tot failure (dat kan sowieso prima voor de kleinere spiergroepen). Ik kan hierdoor ook iets beter inschatten op welk RPE ik zit. Het blijft een schatting natuurlijk! Voor Bench doe ik dit zelden.Ochtendgewicht 66,5kg
UB1
Front raise dumbell staand
10×4kgwu 12×6kg
Seated anterior delt press
8×6kg 6×8kg 4×10kg 10×12kg 7×12kg
Superset standing lateral raise dumbell
6×5kg 12×6kg 10×7kg
Dumbell skullcrusher
6×5kg 2×10×6kg
Prone rear delt flye db
12×4kg
Prone rear delt row cable
6×40kg 12×50kg 10×55kg
Standing bicep curl cable
6×25kg 12×31,25kg 10×32,5kg
Zag wat tegen deze training op vanwege spierpijn.
Daarnaast wees @vntl me erop dat ik vaak aardig wat reps in de tank laat. Dat heeft me wel aan het denken gezet over hoe ik train. Ben wellicht nog altijd iets te voorzichtig/automatische piloot aan het trainen.
Mezelf iets meer pushen is niet verkeerd.
Heb alles kunnen verzwaren en de pijntjes lijken wat minder. Heerlijk getraind. 🥳
Dat is zeker iets om in gedachten te houden.Ik doe om deze reden soms de laatste set tot failure (dat kan sowieso prima voor de kleinere spiergroepen). Ik kan hierdoor ook iets beter inschatten op welk RPE ik zit. Het blijft een schatting natuurlijk! Voor Bench doe ik dit zelden.
Kunt u deze zinssnede vertalen voor degenen die het Limburgs niet als moedertaal hebben?je ziet trouwens al flinke kijken bij je schouders en armen
Lijnen....Kunt u deze zinssnede vertalen voor degenen die het Limburgs niet als moedertaal hebben?
Het was geen "vies woord", dus blij met de complimenten 🥰Lijnen....
Sorry meester mentat, mijn Swipe kunsten kunnen wel wat verbetering gebruiken.
Het spijt me oprecht.
ik kan me niet voorstellen dat loca me niet begreep 🤭
Heb zo'n vermoeden dat dat met de kickback machine is en niet met de cable.Dat gaat lekker 💪
En merkte dat gewicht bij die kickbacks 😳
Ik kom met onze pulley nog niet eens aan 20 kilo, en de heren die hier komen trainen lukt dat niet eens.

Het merk van de cable wil ook nog weleens schelen hoor! Met kickbacks op de cable van Gym80 pak ik ook een stuk zwaarder dan op Hammer Strength bijvoorbeeld haha. Vergelijken kan eigenlijk alleen op precies hetzelfde materiaalIk kom met onze pulley nog niet eens aan 20 kilo, en de heren die hier komen trainen lukt dat niet eens.
Het merk van de cable wil ook nog weleens schelen hoor! Met kickbacks op de cable van Gym80 pak ik ook een stuk zwaarder dan op Hammer Strength bijvoorbeeld haha. Vergelijken kan eigenlijk alleen op precies hetzelfde materiaal
Zo'n machine is in het begin even wennen, maar ik verwacht dat je redelijk snel in gewicht omhoog zal gaan 💪Het is inderdaad een machine 😂
Is vrij nieuw in deze gym, dus nog even zoeken naar gewichten.
Kan uiteraard nergens terugvinden in mijn notities met hoeveel ik cable kickback deed.
Zal em binnenkort wel weer een keertje doen voor de variatie.