AndroidHealthClinic

Lockerz

Ben benieuwd wanneer ik een officiele bevestiging krijg...zal wel weer 2 jaar duren ofso:roflol:

Je had deze maar moeten invullen. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: fokt op captcha kzou echt pissed zijn, de mijne had aan het eind ondersteboven en gespiegeld "the" dus kheb maar "eht" getypt dat bleek goed te zijn :P ik was wel ff in de war

:roflol: fokt op captcha kzou echt pissed zijn, de mijne had aan het eind ondersteboven en gespiegeld "the" dus kheb maar "eht" getypt dat bleek goed te zijn :P ik was wel ff in de war
je kan toch de captha zo vaak refreshen als je wilt?

ik heb een accountje, maar wat nu? je kan maar ongeveer 6 punten per dag krijgen voor zo'n video en vraag, dus dan ben ik nog een jaar bezig voor een ipod shuffle:eek:

Je kan beter wachten tot ze weer x3 hebben. En dan video's pompuh!!!

Maar dit werkt dus echt?

hoe lang heb je daar over gedaan?:eek:
Ben lid sinds eind oktober, maar heb in het begin niet heel actief geweest. Ben wel begin dat jaar wat vids wezen kijken met doubles.

Maar driekwart van die punten heb ik met die x3 en x5 gehaald het afgelopen maand, was toen ook nog eens net Z-lister. :D

ah ok, 5x? hebben ze dat ook dan?

hmm moet ook nog wat mensen voordat ik z-lister ben...

Ja dan kon je de video 5x kijken. :') Maar dat is alsnog goed te doen als je daarmee de dailies doorwerkt.

nice weet je al wat je gaat redeemen?
maar wanneer wordt je z-lister dan?
hij gaat een vette walpaper redemeen jij kleine verader, je had mij je email moeten sturen zodat ik je kon inviten:mad: nu zal nooit iets redeemen,...NOOIT!!!

hij gaat een vette walpaper redemeen jij kleine verader, je had mij je email moeten sturen zodat ik je kon inviten:mad: nu zal nooit iets redeemen,...NOOIT!!!
haha sorry had al een invite, krijg je toch maar 2 ptz voor he:D

@tabakstiaan je kan een 21 inch imac redeemen met zoveel punten :eek:

Laatst bewerkt:
nice weet je al wat je gaat redeemen?
maar wanneer wordt je z-lister dan?
Ik ga beginnen met een ipod nano/shuffle/camera of een wat goedkopere paypal cheque.
Het is een beetje aftasten hoe druk het is. Als NL in de shop komt kunnen we ook in de shopredemptions en die zijn minder druk en beter bevoorraad.

Die imac is redelijk makkelijk te verdienen, je moet alleen geluk hebben dat ie in stock is.
hij gaat een vette walpaper redemeen

:fuu:

Laatst bewerkt:
SHOP is sinds vandaag ook voor NL gebruikers beschikbaar. Kan niet wachten om in een shopredemption te komen. :')

wat is shop redemption??? shop is toch altijd open?
btw heb al 200 ptz nu:p, hoeveel verdien jij er per dag ongeveer?
Aangenomen dat ik inlog, en de dailies+bonus beantwoord 16. :p
Als er triplz is ofzo een stuk meer, hoeveel weet ik niet eigenlijk.

SHOP redemption is een speciale redemption voor shop-gebruikers. Al weet ik eigenlijk niet of het nog wel een goed idee is nu er 12 landen mee kunnen doen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven