- Waardering
- 796
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doe maar

je kan toch de captha zo vaak refreshen als je wilt?fokt op captcha kzou echt pissed zijn, de mijne had aan het eind ondersteboven en gespiegeld "the" dus kheb maar "eht" getypt dat bleek goed te zijn
ik was wel ff in de war

ok zit nu op 22 ptzJe kan beter wachten tot ze weer x3 hebben. En dan video's pompuh!!!

Ben lid sinds eind oktober, maar heb in het begin niet heel actief geweest. Ben wel begin dat jaar wat vids wezen kijken met doubles.

nice weet je al wat je gaat redeemen?Ja dan kon je de video 5x kijken. :') Maar dat is alsnog goed te doen als je daarmee de dailies doorwerkt.
hij gaat een vette walpaper redemeen jij kleine verader, je had mij je email moeten sturen zodat ik je kon invitennice weet je al wat je gaat redeemen?
maar wanneer wordt je z-lister dan?
nu zal nooit iets redeemen,...NOOIT!!!haha sorry had al een invite, krijg je toch maar 2 ptz voor hehij gaat een vette walpaper redemeen jij kleine verader, je had mij je email moeten sturen zodat ik je kon invitennu zal nooit iets redeemen,...NOOIT!!!

Ik ga beginnen met een ipod nano/shuffle/camera of een wat goedkopere paypal cheque.nice weet je al wat je gaat redeemen?
maar wanneer wordt je z-lister dan?

wat is shop redemptionSHOP is sinds vandaag ook voor NL gebruikers beschikbaar. Kan niet wachten om in een shopredemption te komen. :')
shop is toch altijd open?
, hoeveel verdien jij er per dag ongeveer?Aangenomen dat ik inlog, en de dailies+bonus beantwoord 16.wat is shop redemptionshop is toch altijd open?
btw heb al 200 ptz nu, hoeveel verdien jij er per dag ongeveer?