popwar
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 282
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog 18 boysz dan rock ik de Zlist.
Invite nodig pm me![]()
En vervolgens een dikke ban krijgen, no waykun je niet zelf e-mail adressen maken en die inviten?

Nog 18 boysz dan rock ik de Zlist.
Invite nodig pm me![]()

Door deze inviteblock zal je nooit iets redeemen, ik wens je veel succes met je 200ptz per dag.

Hoe kom je daarbij? er staat duidelijk op de site dat ze internationaal verzenden. En je krijgt alleen eenmalig punten hoor als je iemand zich via jou registreert.2 dingen dat ik aan jullie wil laten weten:
1) Lockerz.com shipt nergens anders naartoe van Amerika. (Punten maken op dit moment is dus compleet zinloos)
2) De TS krijgt iedere keer als jullie registreren en punten maken ook een aandeel. (Referall link)
1) fail, er zijn genoeg nl guys die wat ontvangen hebben2 dingen dat ik aan jullie wil laten weten:
1) Lockerz.com shipt nergens anders naartoe van Amerika. (Punten maken op dit moment is dus compleet zinloos)
2) De TS krijgt iedere keer als jullie registreren en punten maken ook een aandeel. (Referall link)
Heh weird, ik heb hun ToS gelezen en daar stond ze verzenden niet internationaal, ik zal nog eens opnieuw kijken.1) fail, er zijn genoeg nl guys die wat ontvangen hebben
2) fail, lockerz doet niet aan referall links.
België staat er niet tussen, Nederland nu wel.Our products ship as soon as possible after we get them in our warehouse. We provide you with estimates of when products will leave our warehouse based on agreements we have with our vendor partners and on levels of inventory in our warehouse. In cases where the shipping time is estimated to be longer than 7 business days, it may be because we do not have that item in stock at the time you place your order.
Once your order is at the warehouse and ready to ship, you will receive a tracking number via email and we will finalize payment arrangements for your order. Our orders are usually shipped via UPS; however, we may use other methods when we choose.
Currently we ship to Australia, Canada, France, Germany, Ireland, Italy, Netherlands, New Zealand, Spain, Sweden, United Kingdom, and the United States (including Alaska and Hawaii, Gaum, and Puerto Rico). However, we cannot ship to post office boxes or APO/FPO addresses at this time.
From time to time, we may upgrade your order's shipping method at no charge to you.
Is wat ik bedoelde, heb me verkeerd uitgedruktTja het is maar hoe je het bekijkt dan, je kan alleen mailgebonden invites versturen. Je kan geen links dumpen.

Heh weird, ik heb hun ToS gelezen en daar stond ze verzenden niet internationaal, ik zal nog eens opnieuw kijken.
En Lockerz doet wel aan referalls, iedereen die via jou binnenkomt levert diegene extra punten op.
Update:
België staat er niet tussen, Nederland nu wel.
I know, daarom, wou even erop wijzen dat je diegene die je een invite stuurt steuntJe krijgt 2 punten als iemand die jij uitnodigt zich geregistreerd. Als jij vervolgens 20 mensen binnen gehaald hebben krijg je de 'Z-status' en dan krijg je overal het dubbele aantal punten voor (dailies/filmpjes en shit).

Neee hehe, totdat je iets redeemedYay ze shippen nu ook vanuit de shop naar Nederland. Nice !
Btw, over gebanned worden als je zelf e-mailadressen aanmaakt is bij mij nog niet gebeurd.. heb er nu 6 zelf gemaakt.. nog niks.