MuscleMeat

Log 2008

• Topic Starter Topic Starter
Word weer tijd dat ik de 110 ga curlen;)

Zou wel bizar zijn!

Net de beentjes gedaan:D

Leg press (45 graden, machine niet geteld, per been)
1 x 10 x 100
1 x 10 x 150
1 x 10 x 150
Squat
1 x 8 x 120
1 x 5 x 175
1 x 3 x 195
Leg extensions (per been)
1 x 10 x 50
1 x 8 x 60
1 x 6 x 70

Cardio:
15 minuut lopen
7,5 minuut fietsen

Goede training.
Squaten weer 10 kg erbij. Gewoon full squat.
Next week 200 kg en dan langzaam wat meer reps opwerken. Begin te wennen weer aan die gewichten op mijn schouders, dus komt weer helemaal goed. Cardio naar de been training is wel echt verrot trouwens:D

"Nice! Geen hams?

heerlijke been training weer V

Ik zie dat je brute stats heb. Maar je bf staat er niet bij :)
Mogen we die weten?

Zat er doorheen, dus geen leg curls gedaan. Machine is toch niet zo prettig dus boeit me niet zoveel;)
Deadlift woensdag weer, pak ik de hams ook wel wat bij, plus hams zijn redelijk goed punt. Komt dadelijk wel weer:)

heerlijke been training weer V

Tnx kerel.

Ik zie dat je brute stats heb. Maar je bf staat er niet bij :)
Mogen we die weten?

Als ik hem weet, zal ik het je zeggen. Ik schat een 22%. Maar nooit gemeten.
Als lazy shit Jonko een keer op zondag komt meten weet ik het:D

71% :D

Nette benentraining weer ouwe!

Hehe 71% ga ik net niet redden denk ik;)

Rugschema van zojuist:
Reverse grip bor:
1 x 10 x 80
1 x 8 x 110
2 x 8-6 x 130
Deadlifts:
1 x 8 x 110
1 x 6 x 150
1 x 4 x 180
1 x 2 x 210
dumbbell row:
2 x 12 x 50
dumbbell shrugs:
2 x 12 x 50
Wide grip pulley row
1 x 10 x 80
1 x 10 x 90
1 x 10 x 100
One arm cable row
1 x 10 x 60
1 x 10 x 70
1 x 4 x 80

Rope crunches
3 x 15 x 45

Cardio
15 minuten loopband
10 minuten fiets

Door het cardioen beetje geirriteerde knieen. Ook elke 5 dagen squaten en deadliften is net iets te veel. Vanaf volgende week gewoon weer 1x in de week.

nette rug training maar waarom reverse grip bor en niet normale grip, ???

Door het cardioen beetje geirriteerde knieen. Ook elke 5 dagen squaten en deadliften is net iets te veel. Vanaf volgende week gewoon weer 1x in de week.

Over je training kan ik maar één ding zeggen: lekker:D.

Wat cardio betreft, heb je goede schoenen aan? Scheelt veel qua schokdemping voor de knieën. Draag er een beetje zorg voor, het is een van de moeilijkste gewrichten van je lichaam omdat het geen bol is die in een kom past, maar eerder plat op plat met kraakbeen (meniscus) ertussen. Hoe sterker je quads ook, hoe minder druk op je knieën, maar daar zal het probleem zich wel niet bevinden;). Probeer wat 'elegant' te lopen en niet echt te ploffen telkens je je voet neerzet (ik zeg niet dat je dat doet hé;)), meer een glijbeweging maken i.p.v. stampbeweging:thumbs:.

nette rug training maar waarom reverse grip bor en niet normale grip, ???

Voel ik beter in mijn lats, plus ik heb vaak last van mijn onderarmen met de normale greep.

Over je training kan ik maar één ding zeggen: lekker:D.

Wat cardio betreft, heb je goede schoenen aan? Scheelt veel qua schokdemping voor de knieën. Draag er een beetje zorg voor, het is een van de moeilijkste gewrichten van je lichaam omdat het geen bol is die in een kom past, maar eerder plat op plat met kraakbeen (meniscus) ertussen. Hoe sterker je quads ook, hoe minder druk op je knieën, maar daar zal het probleem zich wel niet bevinden;). Probeer wat 'elegant' te lopen en niet echt te ploffen telkens je je voet neerzet (ik zeg niet dat je dat doet hé;)), meer een glijbeweging maken i.p.v. stampbeweging:thumbs:.

Loop op kisten;)
Die hard!
Mijn manier van lopen is wel oke. Is gewoon ff teveel. Zal er dadelijk wel aan wennen;)

Klinkt bekend. Voor mij vaak een reden om het op te geven in het verleden.

Mooie training!

Hehe ik heb nu ook vaak spierpijn van het cardioen en dan moet je squaten of deadliften. Sucks echt big time!

Ik kom volgende week of die volgende week zondag ff meten kerol :D Ben benieuwd hoe slecht we ervoor staan :D Ik ben nu ook flink bulky

Nette rugtraining ouwe, die kom ik zeker weer meeknallen soon!! al mot ik er vrij voor inplannen

Ik kom volgende week of die volgende week zondag ff meten kerol :D Ben benieuwd hoe slecht we ervoor staan :D Ik ben nu ook flink bulky

Nette rugtraining ouwe, die kom ik zeker weer meeknallen soon!! al mot ik er vrij voor inplannen

Je kan vrij nemen wanneer jij wilt man.
Je durft gewoon niet zo goed.

Net gewoon Mac Donalds afgeslagen:(
Was zwaar maar is me gelukt.
Morgen een alchohol vrij personeelsfeest. Word een echte test. 150 dronken mensen en 1 nuchtere:D

gaat lekker Ries en let maar eens op dat word lachen op dat feestje jij als enige nuchtere ....eens kijken hoe gek de mensen dan doen.

gaat lekker Ries en let maar eens op dat word lachen op dat feestje jij als enige nuchtere ....eens kijken hoe gek de mensen dan doen.

Maar Ries is dan rustig he;)
Normaal is Ries degene die gek doet. Maar mijn motivatie is top!

Vandaag mijn pijn problemen:
Schouders
Front raises
3 x 15 x 6
Side raises
3 x 15 x 6
Bent over raises
3 x 15 x 6
Dumbbell press
3 x 15 x 6

Borst
Incline dumbbell press
3 x 15 x 6
Dumbbell press
3 x 15 x 10

Heb de spiergroepen gedaan (heel licht) puur voor de doorbloeding van het gewricht.

Cardio
15 minuten loopband (incline 2)
15 minuten hometrainer (weerstand 6)

Dus voor alle haters, al 30 minuten.
Plus dat ik vanaf zondag 5x per week ga trainen weer, dus ook 5x 30 minuten cardio. FF kijken hoe dit uitpakt.

Morgen geen training, zaterdag moet ik nog ff bekijken.
Zondag weer wegen en meten:)
Vol verwachting klopt mijn hart. Denk nog net niet onder de 140.
Week erna dan zeker wel. Dus eind januari onder de 140.

Good luck with the shoulder en met afvallen natuurlijk!

p*ssy training maar het is je vergeven dit keer

:p

Terug
Naar boven