Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zie dat je brute stats heb. Maar je bf staat er niet bij
Mogen we die weten?

Ik zie dat je brute stats heb. Maar je bf staat er niet bij
Mogen we die weten?

Door het cardioen beetje geirriteerde knieen. Ook elke 5 dagen squaten en deadliften is net iets te veel. Vanaf volgende week gewoon weer 1x in de week.
.
. Probeer wat 'elegant' te lopen en niet echt te ploffen telkens je je voet neerzet (ik zeg niet dat je dat doet hé
), meer een glijbeweging maken i.p.v. stampbewegingnette rug training maar waarom reverse grip bor en niet normale grip,![]()
Over je training kan ik maar één ding zeggen: lekker.
Wat cardio betreft, heb je goede schoenen aan? Scheelt veel qua schokdemping voor de knieën. Draag er een beetje zorg voor, het is een van de moeilijkste gewrichten van je lichaam omdat het geen bol is die in een kom past, maar eerder plat op plat met kraakbeen (meniscus) ertussen. Hoe sterker je quads ook, hoe minder druk op je knieën, maar daar zal het probleem zich wel niet bevinden. Probeer wat 'elegant' te lopen en niet echt te ploffen telkens je je voet neerzet (ik zeg niet dat je dat doet hé
), meer een glijbeweging maken i.p.v. stampbeweging
.

Klinkt bekend. Voor mij vaak een reden om het op te geven in het verleden.
Mooie training!
Ik kom volgende week of die volgende week zondag ff meten kerolBen benieuwd hoe slecht we ervoor staan
Ik ben nu ook flink bulky
Nette rugtraining ouwe, die kom ik zeker weer meeknallen soon!! al mot ik er vrij voor inplannen

gaat lekker Ries en let maar eens op dat word lachen op dat feestje jij als enige nuchtere ....eens kijken hoe gek de mensen dan doen.