XXL Nutrition

Gesloten LOG Amateurtje

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Al 20 volgers, daar moet ik denk ik tot 2031 voor loggen om dat te bereiken. Veel hulpvaardige en geïnteresseerde mensen hier :)
Zet je log eens in je handtekening ;). En ik kijk ook soms in je log maar volg er niet actief omdat ik anders te veel meldingenrommel krijg :D

• Topic Starter Topic Starter
Vanochtend om 06:00 uur ging mijn wekker om naar de sportschool te gaan. Had het gevoel dat het midden in de nacht was en ik wel wat extra slaap kon hebben. Dus vanochtend de sportschool overgeslagen. " Ik ga vanavond wel" was mijn gedachte.

Pooooh en deze dag op het werk... kreeg geen hap door m'n keel ( uiteindelijk er gewoon ingepropt). Om 16:00 uur dacht ik ; pfff zometeen na het werk naar de sportschool.. misschien kan ik na het eten gaan.
Uiteindelijk mezelf gedwongen om te gaan.
En dit was echt 1 van de beste sessies die ik heb gehad! De knop ging om, en gaan met die banaan.
En nu voel ik me weer sterk en gemotiveerd!!

Daarom is mijn motto ;
If it was easy, anyone could do it!

Fijne avond allemaal :)

Goed bezig! Vooral het gevoel na de training als je toch bent gegaan is goed, volhouden!:lifter:

Vanochtend om 06:00 uur ging mijn wekker om naar de sportschool te gaan. Had het gevoel dat het midden in de nacht was en ik wel wat extra slaap kon hebben. Dus vanochtend de sportschool overgeslagen. " Ik ga vanavond wel" was mijn gedachte.

Pooooh en deze dag op het werk... kreeg geen hap door m'n keel ( uiteindelijk er gewoon ingepropt). Om 16:00 uur dacht ik ; pfff zometeen na het werk naar de sportschool.. misschien kan ik na het eten gaan.
Uiteindelijk mezelf gedwongen om te gaan.
En dit was echt 1 van de beste sessies die ik heb gehad! De knop ging om, en gaan met die banaan.
En nu voel ik me weer sterk en gemotiveerd!!

Daarom is mijn motto ;
If it was easy, anyone could do it!

Fijne avond allemaal :)

Wat voor training had je vandaag?

Jaa leuk joh als je je trainingen wat vaker post!:yes:

Ik was voorheen ook diehard ochtend-ganger wat betreft de gym, maar ik merk de laatste tijd dat ik steeds vaker na het werk ga. Op de een of andere manier bevalt mij het sfeertje wat beter rond die tijd:o

Jaa leuk joh als je je trainingen wat vaker post!:yes:

Ik was voorheen ook diehard ochtend-ganger wat betreft de gym, maar ik merk de laatste tijd dat ik steeds vaker na het werk ga. Op de een of andere manier bevalt mij het sfeertje wat beter rond die tijd:o

Ik ging altijd gelijk na het werk, maar ik hou niet van drukte haha. Ik vond het sochtends wel echt heel chill, maar de laatste tijd echt een beetje te gek gedaan, geen avondjes thuis gebleven enzo.
Dus vanaf volgende week worden het gewoon weer ochtend sessies:)

Zal hier ook maar volgen ........ voor de motivatie ;)

Vandaag een rustdag. Werken tot 17:00 en daarna gelijk door naar mijn vriend in Brabant, lekker 2.5 uur rijden ( als het meezit ).
Ben nu een shitload aan water aan het drinken, merk vaak dat ik dit dus niet doe.
Morgen weer een trainingsdag, wiehoe!

Vandaag een rustdag. Werken tot 17:00 en daarna gelijk door naar mijn vriend in Brabant, lekker 2.5 uur rijden ( als het meezit ).
Ben nu een shitload aan water aan het drinken, merk vaak dat ik dit dus niet doe.
Morgen weer een trainingsdag, wiehoe!

Edit : vandaag had ik eindelijk weer pindakaas in mijn shake. Deze was 2 dagen op, huilen. ( Leuke info ook dit. )

Ik voorspel dat dit log harder gaat gaan dan het log van @Skatermarvin :D

Lucille werner?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven