MuscleMeat

Gesloten LOG Amateurtje

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Even een vraagje op de dinsdag;

Ik heb dus gisteren fullbody getraind... hier heb ik aardig wat spierpijn van.

Nu heb ik vanavond dus dansles, hierbij wordt het eerste halfuur ook goede warming up gedaan, gevolgd door een killer voor de buikspieren en vervolgens nog een parcour voor de benen.

Nu is mijn vraag; is dit "schadelijk"? Ik weet namelijk dat je eigenlijk 48 uur rust moet nemen.

Ik neem onder fitness BCAA en elke avond caseine.

Enorm schadelijk.

Zie app ;)

Kan weinig kwaad als je niet opnieuw je CNS belast met wat relatief lichte oefeningen zoals bodyweight ab oefeningen en dergelijke. Enkel rekening houden met de kcal die je verbruikt.

'schade' valt overigens wel mee. Het is juist goed om te bewegen als je spierpijn hebt. Zolang het maar niet richting KT gaat.

Nou thanks voor de reacties !!
Moet zeggen dat alles wel oké ging, behalve buik trainen. Wat een hel is dat als je spierpijn hebt.

Weet iemand of basic fit gewoon open is ?

Bel gewoon ff met Basic Fit ?

Let op: Alle Basic-Fit clubs zijn gesloten op 1ste paasdag en Koningsdag. 2de paasdag en bevrijdingsdag zijn wij beperkt geopend (07:00 - 16:00).

:haha:

Het is alweer een heule lange tijd geleden dat ik mijn log heb bijgehouden. Betekend niet dat ik al die tijd niet heb gesport ( gelukkig ).

Ben nu wel weer even een stuk serieuzer dan eind december/ januari en februari.
Ik heb een countdown voor mijn vakantie naar Spanje. Heb nog 28 dagen om een stuk strakker te worden.

Vraag me af of er nog belangstelling is hier om mijn "road naar Spanje" te gaan loggen.

:loopband:

In.

In uiteraard! :D

Gewoon meedoen :D

Dan moet je wel actief zijn op het forum...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven