- Waardering
- 3.905
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik las iets over een bepaald aantal posts in 2018... Verdorie haha

Wel een beetje mager volume in je training vind ik. 9 sets rug en 4 bicep, waarbij het gewicht relatief niet al te hoog zou zijn geweest omdat je vaak tot falen gaat.
Waarom kies je hiervoor?
Fijn dat het eten lekker gaat!
Verbranding en verzuring?Ik heb dit schema gekregen en vind het zelf heel erg fijn. Niet al te veel oefeningen maar veel verbranding en verzuring voor mijn idee. Heb hiervoor weer fullbody gedaan en ben vandaag begonnen met mijn split schema.
Dat klinkt ongeveer zo als gisting en verrotting
Ik reken het goed!Tussendoor en diner:
High wine met ontzettend veel hapjes.

Dat is vaak het gevolg..Weer eens wat anders dan de T.U.T. en M.M.C. van @Skatermarvin![]()

Blijf erbij dan een "back to basic" fullbody / ub+lb / ppl gewoon je het meeste op gaat leveren.
Wat voor klap zouden squats, bench en rows (en misschien één extra oefening) in dezelfde training je gaan geven
Zijn de producten anders tov voordat je aan het cutten was?
Misschien voel je je maag gewoon trekken ivm hongergevoel?
En is het je maag en/of je darmen? Je noemt namelijk beide.

Blijf erbij dan een "back to basic" fullbody / ub+lb / ppl gewoon je het meeste op gaat leveren.
Wat voor klap zouden squats, bench en rows (en misschien één extra oefening) in dezelfde training je gaan geven
Zijn de producten anders tov voordat je aan het cutten was?
Misschien voel je je maag gewoon trekken ivm hongergevoel?
En is het je maag en/of je darmen? Je noemt namelijk beide.