XXL Nutrition

Gesloten LOG Amateurtje

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oke top, dank je wel. Dan ga ik voorlopig 3x per week FB doen.

:windup:

Dat is waar, maar alsnog weet ik niet waar ik moet beginnen.

Het is dus eigenlijk gewoon:

Inschrijven
Contest log aanmaken
Foto's? Gewoon zelf gemaakt of moet ik iemand lastig vallen met een camera ?
Dan tot eind juli bijhouden en dan progressie posten ?

( leuk met zo'n 10 daagse vakantie ertussen waar zeker niet getraind wordt en alleen gedronken en pizza eten )

Precies dat wat je schrijft. Zo simpel is het ;)

En hier ook een 10daagse vakantie, en de komende twee weken bestaan ook uit allerlei etentjes en bbq's en ellende :'( maargoed.. het is toch best leuk om mee te doen.. en juist een stok achter de deur om niet als een vet varken terug te komen van vakantie (ik spreek voor mezelf he haha)

Als je er wat meer info over wilt;
r/StrongCurves
https://www.amazon.com/Strong-Curves-Womans-Building-Better/dp/1936608642

Ben zelf nooit echt fan van dergelijke schema's.
Schema's voor vrouwen zijn altijd meer gericht op dikke billen kweken en niet op een lichaam dat zowel UB als LB in balans is.
Dus is een beetje wat je doel is. Zou zelf voor 3x pw fullbody gaan, beetje een schema zoals @natty87 of @ProudPizza volgen.
Al lijkt, naar wat ik over strongcurves lees, dat ook niet verkeerd te zijn.

Heb een UB/LB split;) 4 dagen trainen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.023
Precies dat wat je schrijft. Zo simpel is het ;)

En hier ook een 10daagse vakantie, en de komende twee weken bestaan ook uit allerlei etentjes en bbq's en ellende :'( maargoed.. het is toch best leuk om mee te doen.. en juist een stok achter de deur om niet als een vet varken terug te komen van vakantie (ik spreek voor mezelf he haha)

Daar heb je zeker gelijk. Ik ben al bezig met een fotograaf te benaderen of die mij misschien kan helpen. Ben benieuwd of een amateur als ik dit kan waarmaken hahahaha

Daar heb je zeker gelijk. Ik ben al bezig met een fotograaf te benaderen of die mij misschien kan helpen. Ben benieuwd of een amateur als ik dit kan waarmaken hahahaha

Nou, ik ben net zo goed een amateur :roflol:

Uiteindelijk hoef je niet persé een ekte fotograaf te benaderen, zolang je maar een beetje professionele foto's (dus iemand die met een goede camera overweg kan) kunt laten zien aan het eind. Bij de stemming worden foto's vanaf je mobiel niet echt gewaardeerd..

• #1.025
Nou, ik ben net zo goed een amateur :roflol:

Uiteindelijk hoef je niet persé een ekte fotograaf te benaderen, zolang je maar een beetje professionele foto's (dus iemand die met een goede camera overweg kan) kunt laten zien aan het eind. Bij de stemming worden foto's vanaf je mobiel niet echt gewaardeerd..

Ja precies. Maar veel mensen om me heen zijn niet heel erg bekend met fotograferen op dit gebied. En als ik het doe wil het goed doen haha. Dus ik ga eens kijken ( ben nu iemand aan het benaderen )
De begin foto's ga ik zelf maken omdat dit te kort dag is. Moet ik alleen nog wel een vlakke achtergrond vinden. En natuurlijk een outfit. Er komt best veel kijken haha. Ik ga eerst eens kijken of dat haalbaar is en als dat lukt ga ik mr inschrijven.

Doen!

Ja precies. Maar veel mensen om me heen zijn niet heel erg bekend met fotograferen op dit gebied. En als ik het doe wil het goed doen haha. Dus ik ga eens kijken ( ben nu iemand aan het benaderen )
De begin foto's ga ik zelf maken omdat dit te kort dag is. Moet ik alleen nog wel een vlakke achtergrond vinden. En natuurlijk een outfit. Er komt best veel kijken haha. Ik ga eerst eens kijken of dat haalbaar is en als dat lukt ga ik mr inschrijven.

@Punjab maakt volgensmij wel foto's. Ben zelf ook fotograaf dus als je niks kan vinden wil ik mezelf ook wel opofferen als ik op dat moment beschikbaar ben.
Als je wat werkt wilt zien moet je maar effe een berichtje sturen.

Laatst bewerkt:
@Punjab maakt volgensmij wel foto's. Ben zelf ook fotograaf dus als je niks kan vinden wil ik mezelf ook wel opofferen als ik op dat moment beschikbaar ben.

Voor het mooie zou je eigenlijk een DBB huis fotograaf moeten hebben zodat iedereen onder dezelfde omstandigheden wordt gefotografeerd en dus qua foto's gelijke kansen heeft.

Gewoon meedoen Ik weet nog vorig jaar... ik heb meegedaan voor een totaal ander doel toen.. Heb me zelfs door RFRNK in laten schrijven omdat ik toen op vakantie was... 3 weken... dus ook 3 weken niets gedaan.. Dus die 10 dagen gaan je echt geen kwaad doen. Na de vakantie heb je ook weer nieuwe energie en kan je ook weer knallen.

Frank Zane style is iets wat @Ron501 ook wel heeft gedaan meen ik. Kan heel effectief zijn. Maar een FB kan ook. Heb ik in het verleden ook gedaan. Zowel Frank Zane als een FB.

Dus doen waar jij je het beste bij voelt. Trainingen hoeven niet lang te zijn. Als ze maar effectief zijn! ;)

enne.. Supertof dat je wel meedoet met de contest! :D

Qua je maag... heb je veel kleine maaltijden met weinig carbs? Kan ook soms wel last geven op je maag.
Soms kan het ook maagzuur zijn en wat velen niet weten is dat je met oprispingen ook te weinig maagzuur kan hebben en dat geeft ook weer kramp.
Heb het zelf een tijd gehad. Het ging weg nadat ik een lepel azijn door mijn eten deed. Dus misschien eens proberen. Of een stukje augurk nemen voor het eten.

Yeahhhhhhh :lifter: You go!
Dat gaat je echt allemaal lukken!
Ik heb er alle vertrouwen in. OP naar je log! :D :thumb:

:woot:

• #1.037
Jeej top! :cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven