- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sommigen zeggen dat hij in de koude oorlog een hond zijn staart afbeet en daarna het als schrijfveer gebruikte.
Je bent lijp man
nice train

Vele mensen smeken om kcal's maar dat zijn de losers. Echte mannen eten atoombommen die ze halen bij de plaatselijk djonko shop.
Als jij tijd te kort hebt, moet je gewoon een diss doen naar jezus christ en hij begint spontaan te huppelen op 280 BPM muziek en door zijn sinusidale ritme laat hij de tijd in elkaar klappen.
Wees niet bang, je zult niet zwakker worden. Integendeel, in noord siberië kweken ze nu cyborg met extra large boobs om u te kunnen verslaan in een gevecht met schroevendraaiers en kroonkurken
Ik heb eens gelezen als je tofu in je kraakbeen propt dat je evenveel gains krijgt als hulk op nutella roids.
Maar ik ben niet zeker dat jij die gains hoeft te hebben want jij curlt meer als ronnie in zijn hoogdagen. Echter zou ik ook wel eens nadenken over nieuwe schoenen, want ik hoor je hele stappen en dat is niet leuk. Minder djonko en meer tofu

Ik heb eens gelezen als je tofu in je kraakbeen propt dat je evenveel gains krijgt als hulk op nutella roids.
Maar ik ben niet zeker dat jij die gains hoeft te hebben want jij curlt meer als ronnie in zijn hoogdagen. Echter zou ik ook wel eens nadenken over nieuwe schoenen, want ik hoor je hele stappen en dat is niet leuk. Minder djonko en meer tofu
Goeie training, knappe PR leermeester!
Wat doe je trouwens met die MP die je deze week net niet gehaald hebt? Niets, aangezien je die normaal wel had gehad als je goed had gegeten?