AndroidHealthClinic

Log Aron 2016

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.201
:roflol: thx bulckiy

• #2.203
Gisteren beetje overgewerkt, van 08:00 tot 23:00 bezig geweest, kon dus pas om 24:00 uur mijn 2e maaltijd eten en kcal dus bij verre niet gehaald.. :(
vanmorgen meteen 0.8 kg lichter

Wendler week 2 military press

20x5
40x5
60x3
70x3

75x3
80x3, goed
85x2 , k*t, maar verwacht

Bench press warmup
60x5
90x2

vanaf hier 50s rust tussendoor
100x2
100x2
100x2
100x2
100x2
100x2
100x2
100x2
100x2
100x2, easy

direct door met 50s rust close grip chinups
3xbw
3xbw
3xbw
3xbw
3xbw
3xbw
3xbw
3xbw
3xbw
3xbw, easy

comment : slecht bodyweight vanmorgen, dus slechte MP is verklaarbaar. Techniektraining cq cardio op bench was lekker

Jij kan met mijn BW military press doen :D

Vele mensen smeken om kcal's maar dat zijn de losers. Echte mannen eten atoombommen die ze halen bij de plaatselijk djonko shop.

Als jij tijd te kort hebt, moet je gewoon een diss doen naar jezus christ en hij begint spontaan te huppelen op 280 BPM muziek en door zijn sinusidale ritme laat hij de tijd in elkaar klappen.

Wees niet bang, je zult niet zwakker worden. Integendeel, in noord siberië kweken ze nu cyborg met extra large boobs om u te kunnen verslaan in een gevecht met schroevendraaiers en kroonkurken

• #2.206
:roflol:

• #2.207
wendler week 2 deadlift

70x5
120x5
150x3

180x3
190x3
202.5 x3min , 202.5 x5 repout, met beetje over PR!

zercher squat

80x10
80x10
80x10, vpr
easy maar knietjes klaagde beetje, gaat wel beter

toen beetje low en front kicks gemaakt op bokszak, tot ik verkeerd raakte met linkervoet, nu episch pijnlijke bloeding onder nagel :roflol:

comment : deadlift was redelijk

Goed bezig jonguhhh!

Sterke deadlift kerel!

Ik heb eens gelezen als je tofu in je kraakbeen propt dat je evenveel gains krijgt als hulk op nutella roids.

Maar ik ben niet zeker dat jij die gains hoeft te hebben want jij curlt meer als ronnie in zijn hoogdagen. Echter zou ik ook wel eens nadenken over nieuwe schoenen, want ik hoor je hele stappen en dat is niet leuk. Minder djonko en meer tofu

Vele mensen smeken om kcal's maar dat zijn de losers. Echte mannen eten atoombommen die ze halen bij de plaatselijk djonko shop.

Als jij tijd te kort hebt, moet je gewoon een diss doen naar jezus christ en hij begint spontaan te huppelen op 280 BPM muziek en door zijn sinusidale ritme laat hij de tijd in elkaar klappen.

Wees niet bang, je zult niet zwakker worden. Integendeel, in noord siberië kweken ze nu cyborg met extra large boobs om u te kunnen verslaan in een gevecht met schroevendraaiers en kroonkurken

Ik heb eens gelezen als je tofu in je kraakbeen propt dat je evenveel gains krijgt als hulk op nutella roids.

Maar ik ben niet zeker dat jij die gains hoeft te hebben want jij curlt meer als ronnie in zijn hoogdagen. Echter zou ik ook wel eens nadenken over nieuwe schoenen, want ik hoor je hele stappen en dat is niet leuk. Minder djonko en meer tofu

:roflol:

• #2.213
bulck die mijn topic volgt kon wel eens het beste zijn wat me op dbb is overkomen :roflol:

Lekker pr pik!

Bulck is denk familie van Marky :roflol:

wat

• #2.217
thx guys

vandaag bietje brak, maar voel me wel sterk.

Wendler week 2 training 3 bench press

40x5
80x5
95x5

105x3
112.5 x3
120 x3 minimum, 120x6 repout PR! nice

military press 5 seconden in lockout houden
40x8
40x8
40x8, **** dit geeft huge verzuring

fat dumbbell row
42x13 l/r grip PR
42 x10 ll/r
42 x10 l/r

wide grip hammer pullup
8x
8x
8x

comment: nice training !

Goeie training, knappe PR leermeester!

Wat doe je trouwens met die MP die je deze week net niet gehaald hebt? Niets, aangezien je die normaal wel had gehad als je goed had gegeten?

• #2.219
Goeie training, knappe PR leermeester!

Wat doe je trouwens met die MP die je deze week net niet gehaald hebt? Niets, aangezien je die normaal wel had gehad als je goed had gegeten?

Twijfel ik over, denk dat ik max 2,5 kg verlaag volgende cyclus.. afhankelijk van volgende week

strong bench! 140-145 zit er zeker in

Terug
Naar boven