Fitness Seller

Log Aron 2016

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.241
  • #2.242
wendler week 3 training 3 bench press

40x5
80x5
100x3

112.5 x5
120 x3
125 x1 minimum, 125x3 repout PR
zeker tevreden mee met de spierpijn die ik nog had :)

fat dumbbell row
42 x14 l/r grip PR nice
42 x10 l/r
42 x10 l/r

ez bar curl
47.5 x5
47.5 x5
47.5 x5

triceps pushdown
3 sets licht, weet gewicht niet

comment : Had nog spierpijn in borst, maar móest benchen, ben tevreden met aantal reps. Grip gaat elke week beter. Vanaf volgende week paar kg erbij op de row !

mooie training wel kerel

Weer een PR, o lawd. Stoere copper alles

PR boy, nice.

Nette training hoor en bench gaat prima vooruit he?

Duidelijk een krachtpatser aan het werk hier :)
Keep it up lad!

lekker bezig bro, zet zo voort!

• #2.251
Patskrachter

• #2.253
tapsrakchter

• #2.254
Vandaag handbaltoernooi gehad, 12 wedstrijden van 18 min gespeeld. Laatste wedstrijd enkel verzwikt. Nou met pootje omhoog zitten en koelen, k*tzooi

Planning was toch al weekje deload dus geen ramp, verwacht wel dat het in een week te doen is, kunnen de knietjes ook ff rusten

Laatst bewerkt:
Balen maar moet in een week wel herstellen.
Gewonnen ;)?

• #2.256
Halve finale eruit gevlogen

• #2.257
Nog naar huisarts geweest die dacht aan breuk, dus ff naar ehbo foto laten maken, niet gebroken. Wss enkelbanden ingescheurd.

Wat ben je ook een &%^$@ mong**l gast. Ben je zo op de goede weg, PR na PR, sicke progressie na een tijd van blessure ga je potverdomme handballen?! Dat doe je met je hand in je broekzak, niet op een veld.
Nou ja, het is wat het is. Laten we maar hopen dat 't snel goed komt en ik hoop dat je nu inziet dat je je poten niet moet branden aan sporten die bedoeld zijn voor mensen -80 kg.

Doe je ook wel eens vechten met arrestanten?

hmm crap van je enkel maat.. toen ik dat had met voetballen heb ik er 3weken last van gehad en heeft 2 maanden geduurd voordat ik er geen last van had dus hoop voor je dat het niet te erg is

Terug
Naar boven