XXL Nutrition

Log Aron 2016

Bam dikke bench en deadlift bro!

Gaat lekker Aron, je kracht gaat flink vooruit de laatste weken zo te zien! Snel samen trainen!

Zeus belde me net op met zijn appeltelefoon en zei dat je moet stoppen. Je slorpt zulke gains op dat de slagtanden van de olifantjes in Oeboentoekoe niet meer groeien en dat de leeuwen hun tanden niet meer poetsen omdat de witte bloedplaatjes in hun bloed weg zijn.

Dus ik raad u 1 ding aan defje : MOAAAAAAAAR TRAINING

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.225
:roflol:

6x120 is nice man

• #2.227
wendler week 3 military press

35x5
60x5
70x5

80x5, goed
80x2, x3 met push, damn
90x0, alweer :(
wel beter als vorige keer, wel nog waardeloos, volgende cyclus 2.5 kg lager in gewicht om me te rekenen

bench press
65x5

85x10
85x10
85x10
85x10
85x10 pr

Circuit
- 20 facepulls van circa 30kg
- 20 pushups
- 10 curls met 10kg plate (per hand)
- 3 pullups
- 20 reps bokszak
3 rondes, was lekker

comment: op de MP na was het lekkere training

Lekkere training man op de mp na

Goeie training op mp na dan, volgende keer pak je hem.

Nice train

ik wil een ode maken, maar dan gaan mensen weer pm's sturen met daarin niet zo'n lieve woordjes :(

Mensen? Namen Bulck ik wil namen!!! :mad:

Oh ja op de MP na een lekkere training.

• #2.232
:roflol: thx guys

best wel goede MP man ... rest van de training leek nergens op

****ing nice shit hier bro, erg nette trainingen. Je gaat hard. :thumbs:

• #2.235
Wendler week 3 training 2 deadlift
70x5
120x5
150x3

190x5
200x3
212.5 x1 minimum, 212.5 x3 repout, met over PR

hangclean
40x5
50x5
60x5
70x5 ''pr''
70x5, dit wordt al zwaarder

sldl eerste keer :p
50kg ofzo x10
50x10
50x10

kettlebell swing
24x15
24x15
24x15

comment: had wel veel rust tussen laatste deadlift set, iemand kwam ff iets ophalen hier, slechte timing.. maar 10 min rust scheelt wel een hoop voor de repout

Velen zeggen dat PR voor personal record staat maar het staat eigenlijk voor "pracht van een defje".

Je deadlift gaat zo hard dat het universum zich steeds omdraait in zijn graf en dat de mieren onder de heuvel van tsjakabaka spontaan beginnen te jumpen op jumpmuziek die uit de riolen komen van Rome.

Als iedereen zulke gains behaalde als jij, en dezelfde eten binnenschuift dan maken ze van koeien kippen en van kippen koeien.

OT : nice defje! ik hou u al niet meer bij met deadlift :(

• #2.237
Velen zeggen dat PR voor personal record staat maar het staat eigenlijk voor "pracht van een defje".

Je deadlift gaat zo hard dat het universum zich steeds omdraait in zijn graf en dat de mieren onder de heuvel van tsjakabaka spontaan beginnen te jumpen op jumpmuziek die uit de riolen komen van Rome.

Als iedereen zulke gains behaalde als jij, en dezelfde eten binnenschuift dan maken ze van koeien kippen en van kippen koeien.

OT : nice defje! ik hou u al niet meer bij met deadlift :(

:roflol: thx bulckie

netjes!!

Jammer van je MP brah ... komt wel binnenkort!

10min rust? Ben je toch gelijk helemaal uit je ritme... zeker als er dan nog mensen langs komen

Terug
Naar boven