Fitness Seller

Log Aron 2016

5/5/4? waar is die 5de rep kerel?

Vet ding brah.

Weer in, master.

2 weken niet gepressed en had een vernietigde core van dag ervoor

:(

38177279.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.286
wendler week 2 bench press

20x8
50x5
90x3

107.5 x3
115 x3
122.5 x3 minimum, x5 repout PR

military press

55x10
55x10
55x10
55x10
55x10

front hold 15 kg plate, ff tymen na apen
30 sec

comment : gewoon zoals het hoort, simpel en PR achtig

Ik wist het gewoon op het moment dat ik zag dat je je log had ge-update :roflol:
30 sec is wel matig man

mooie bench en nog wat reps over :thumbs:

Kom ik hier om advies vragen, zie ik een 5x122,5 bench PR staan, nou ga ik helemaal huilen. Maar hier komt ie:

Hallo doorgewinterde Wendleriaan. Ik zou graag jouw advies hebben. Ik zit nu in m'n 4e wendler cycle en ben inmiddels een week of 4 aan het cutten en nog ruim 3 te gaan. Nou stagneerde mijn vooruitgang natuurlijk toen ik in kcal ging zakken maar de laatste week haal ik nog maar zo'n 3 reps waar ik er een paar weken eerder nog 8-10 haalde met dezelfde gewichten. What to do? Deload heb ik net gehad, voel me verder ook prima. De rekengewichten naar beneden bijstellen zodat ik wel nog gewoon 5+ reps haal? Wendler even helemaal links laten liggen tot ik weer ga bulken? Frequentie verlagen? Geen repouts doen maar gewoon de voorgeschreven reps? Alle input is welkom. Thanks :)

Meer eten als je maar 3 reps kan met je 10rm

Meer eten als je maar 3 reps kan met je 10rm

Thanks voor je reactie, maar het is wel de bedoeling dat ik nog een kg vet verlies de komende 3 weken. Dus kcal in - kcal uit moet negatief blijven. Nog suggesties of gewoon accepteren en kracht later maar weer terug winnen?

nette bench aron!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.294
Rekengewicht veranderen, wel veel krachtverlies dan man pff

Meer eten

Eet meer.

Terug
Naar boven