AndroidHealthClinic

Log Aron 2016

nvm, ik vraag dit ook in het verkeerde topic, 90% hier cut nooit:roflol:

Less is more! minder eten dus

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.303
:roflol:

ik sta sinds kort op het deadlift dieet ... ik eet al mijn maaltijden tussen mijn setjes deads. Alles komt er dan
weer netjes terug uit en toch behoud ik energie omdat ik mijn lichaam voor de gek hou dat het eten krijgt

so much win!

Ik eet niet meer

Sinds ik eet, maak ik de cut van mijn leven.

no offense maar volgens mij is het ook mentaal hoor... ik eet altijd slecht en veels te weinig en natuurlijk merk ik dat maar mn 10rm word niet opeens mn 3rm na een tijdje slecht eten, al verlies ik wat kgs

no offense maar volgens mij is het ook mentaal hoor... ik eet altijd slecht en veels te weinig en natuurlijk merk ik dat maar mn 10rm word niet opeens mn 3rm na een tijdje slecht eten, al verlies ik wat kgs
Ja wellicht heb je gelijk, maarja wat doe je daaraan? Dat krachtverlies is ook echt in minder dan 2 weken gekomen.

Wat doe je daaraan? Niet cutten:trollface:

ja of minder diep cutten OF niet janken en gewoon gaan... maar dit is denk ik de simpele domie view, want maten van me die wel meestal clean eten hebben daar ook meer moeite mee, een auto die altijd op slechte benzine rijd kan er denk ik beter tegen dan een die op topkwaliteit rijd :P

Een auto vergelijken met een menselijk lichaam.

Domiqueje, not even once

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 16:51 ----------

Sinds ik een volkswagen motorblok ben, maak ik de speedlimit tickets van me leven.

• #2.312
Ik verwijs jullie door naar bobs topic

Bvd

Aron

nvm, ik vraag dit ook in het verkeerde topic, 90% hier cut nooit:roflol:

Het was geen grap of sarcastisch, gewoon minder snel afvallen. En as we speak ben ik ook aan het "cutten" en heb het wel vaker gedaan (voor wedstrijden) dus weet wel redelijk hoe de vork in de steel steekt.

Ik verwijs jullie door naar bobs topic

Bvd

Aron
Haha sorry voor de hijack. Laatste reactie.
Het was geen grap of sarcastisch, gewoon minder snel afvallen. En as we speak ben ik ook aan het "cutten" en heb het wel vaker gedaan (voor wedstrijden) dus weet wel redelijk hoe de vork in de steel steekt.
Dat weet ik ook wel ziyed ;) Ik zit qua kcal helaas nog vrij hoog, nog hoger en ik verlies helemaal niks meer en ik zit met een deadline dus hoopte qua training nog iets te kunnen wijzigen. Toch bedankt.

• #2.315
gewoon kracht vergeten en voor de looks gaan 100% alleen het feit dat je je al druk maakt hierover is al k*t. Zodra je weer gaat bulken is die kracht er snel genoeg bij.

Kom ik hier om advies vragen, zie ik een 5x122,5 bench PR staan, nou ga ik helemaal huilen. Maar hier komt ie:

Hallo doorgewinterde Wendleriaan. Ik zou graag jouw advies hebben. Ik zit nu in m'n 4e wendler cycle en ben inmiddels een week of 4 aan het cutten en nog ruim 3 te gaan. Nou stagneerde mijn vooruitgang natuurlijk toen ik in kcal ging zakken maar de laatste week haal ik nog maar zo'n 3 reps waar ik er een paar weken eerder nog 8-10 haalde met dezelfde gewichten. What to do? Deload heb ik net gehad, voel me verder ook prima. De rekengewichten naar beneden bijstellen zodat ik wel nog gewoon 5+ reps haal? Wendler even helemaal links laten liggen tot ik weer ga bulken? Frequentie verlagen? Geen repouts doen maar gewoon de voorgeschreven reps? Alle input is welkom. Thanks :)

ophouden met denken in cutten/bulken en focus houden op stijgende gewichten. beste keus die ik gemaakt heb, gewichten blijven nu stijgen en zolang je maar sterker wordt vallen je vet gains ook wel mee (mocht je je daar heel druk om maken).

• #2.317
ophouden met denken in cutten/bulken en focus houden op stijgende gewichten. beste keus die ik gemaakt heb, gewichten blijven nu stijgen en zolang je maar sterker wordt vallen je vet gains ook wel mee (mocht je je daar heel druk om maken).

als ik al zo droog stond als bob en met de forum contest meedeed en deze prijzen kon winnen wist ik het ook wel, iets dieper doorcutten voor epic foto's ! Vooral aangezien bob wel kansmaker is voor een prijs

1e plaats

* XXL Nutrition waardebon t.w.v. 400 euro*
* XXL Nutrition goodies pakket t.w.v. 100 euro
* DBB Elite lidmaatschap t.w.v. 39,95 euro

2e plaats

* Bodyenfitshop waardebon t.w.v. 300 euro*
* Bodyenfitshop goodies pakket t.w.v. 75 euro

3e plaats

* Sportfood waardebon t.w.v. 100 euro* + 200 supp samples
* Sportfood goodies pakket

Bah, ik kan echt niet cutten :(

Ik moet dan zulk veel bewegen en dan gaan zowiezo me krachtstats eronder lijden.
Ik ben inmiddels van 128 naar 113 gezakt, maar ik zie geen verschil hoor ???

• #2.319
Wendler deadlift week 2

70x5
120x5
150x3

180x3
190x3
202.5 x3 minimum,failde rep 4 bij de repout, liep gefrustreerd weg en vroeg mezelf af what the **** ik eigenlijk van plan was,
riem afgegooid en DBZ style nog 3 reps er redelijk goed uitgetrokken. 202.5x6 = PR

log clean
65x8
65x8
65x8

pullup / hammer grip chinup / chinup giantset
4/4/4
4/4/4
4/4/4 , ik denk PR op dit bodyweight = 105

hanging straight leg raise
8x
8x
8x

comment : lekker, squaten durf ik nog ff niet met enkel, even licht geprobeerd en voelde nog niet awesome
riem voelde ontzettend k*t met deadliften, leek echt in de weg te zitten

Laatst bewerkt:
haha, ik las het al op fb. Netjes bro, gefeliciteerd met je PR!

Terug
Naar boven