- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja wellicht heb je gelijk, maarja wat doe je daaraan? Dat krachtverlies is ook echt in minder dan 2 weken gekomen.no offense maar volgens mij is het ook mentaal hoor... ik eet altijd slecht en veels te weinig en natuurlijk merk ik dat maar mn 10rm word niet opeens mn 3rm na een tijdje slecht eten, al verlies ik wat kgs
nvm, ik vraag dit ook in het verkeerde topic, 90% hier cut nooit![]()
Haha sorry voor de hijack. Laatste reactie.
Dat weet ik ook wel ziyedHet was geen grap of sarcastisch, gewoon minder snel afvallen. En as we speak ben ik ook aan het "cutten" en heb het wel vaker gedaan (voor wedstrijden) dus weet wel redelijk hoe de vork in de steel steekt.
Ik zit qua kcal helaas nog vrij hoog, nog hoger en ik verlies helemaal niks meer en ik zit met een deadline dus hoopte qua training nog iets te kunnen wijzigen. Toch bedankt.Kom ik hier om advies vragen, zie ik een 5x122,5 bench PR staan, nou ga ik helemaal huilen. Maar hier komt ie:
Hallo doorgewinterde Wendleriaan. Ik zou graag jouw advies hebben. Ik zit nu in m'n 4e wendler cycle en ben inmiddels een week of 4 aan het cutten en nog ruim 3 te gaan. Nou stagneerde mijn vooruitgang natuurlijk toen ik in kcal ging zakken maar de laatste week haal ik nog maar zo'n 3 reps waar ik er een paar weken eerder nog 8-10 haalde met dezelfde gewichten. What to do? Deload heb ik net gehad, voel me verder ook prima. De rekengewichten naar beneden bijstellen zodat ik wel nog gewoon 5+ reps haal? Wendler even helemaal links laten liggen tot ik weer ga bulken? Frequentie verlagen? Geen repouts doen maar gewoon de voorgeschreven reps? Alle input is welkom. Thanks![]()
ophouden met denken in cutten/bulken en focus houden op stijgende gewichten. beste keus die ik gemaakt heb, gewichten blijven nu stijgen en zolang je maar sterker wordt vallen je vet gains ook wel mee (mocht je je daar heel druk om maken).