MuscleMeat

Log Aron 2016

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.341
zercher squat is een prima oefening for reps, zwaar vind ik hem risicovol en onnodig... frontsquat is juist omgedraaid (bij mij althans) voelt prima voor een single, maar bij reps doet het pijn of begint de stang te rollen

15cm is ook veel te hoog voor een deficit vind ik.

Het was dan ook maar 8 cm, aron aka sitch wil graag nog wel eens overdrijven voor de vagina's in zijn topic.

Goed bezig man;).

• #2.346
zercher squat is een prima oefening for reps, zwaar vind ik hem risicovol en onnodig... frontsquat is juist omgedraaid (bij mij althans) voelt prima voor een single, maar bij reps doet het pijn of begint de stang te rollen
Ja dit wordt geen maandelijkse herhaling :P
:D
15cm is ook veel te hoog voor een deficit vind ik.
ja, haha
Het was dan ook maar 8 cm, aron aka sitch wil graag nog wel eens overdrijven voor de vagina's in zijn topic.

Goed bezig man;).
beetje e-hero he, maar nu zijn er vast extra chicks die mijn biceps willen kussen.

Waarom is een zercher squat dan een prima oefening Domie? Wat voegt het toe t.o.v. een normale squat of deadlift?
Je armen zijn de limiterende factor en dat hoort niet bij een squat.

• #2.349
events @ smtl

kleine log
45x5
65x5

IFSA Logi

90x1
90x3
95x2 , zo ver ik terug kan vinden pr

log clean en 5s hold
110x1, redelijk easy

yoke ( beltless) b2b met bart, domi en chris
80x15
200 x 15 (4 runs)
niet te snel gelopen zodat ik geen zweefmoment kreeg ivm enkel, na 4e run ging enkel pijn doen. Voelde licht as ****.

Yoke nog 320 kg uitgetild en 10s vastgehouden
farmers

110 koffertjes, 2 meter ofzo, enkel wilde dat echt niet
55kg farmers, 60 meter met 3 turns ( bij 15 m steeds) erg langzaam gelopen ook ivm enkel

farmers hold
110 koffertjes, circa 30 seconden met beetje over, PR

tyre flip , 360-380 kg
4 flips, ze gaan wel, maar niet in 1x helaas, te weinig snelheid
1 flip
1 flip

stones
iets van 8x de 105 stone gefaild op het hoogste platform, paar epische battles gehad waarbij ik echt milimeters te kort kwam om de stone erop te leggen, was echt ontzettend balen. Was ik maar net een paar cm groter :( en die stone is net te zwaar om te pressen

hooggooien
5x ofzo met lichte keg

comment : lekker getraind, schouder en t shirt naar de klote van die k*t stone die er steeds op lag. Al was bart's t shirt mee gehavend

wellicht niet verwachte comment, maar het gaat wel goed met de enkel, heb me een beetje ingehouden bij sommige events

Laatst bewerkt:
Goed. stone zit erin met een iets betere techniek

Lekker man !

stones
iets van 8x de 105 stone gefaild op het hoogste platform, paar epische battles gehad waarbij ik echt milimeters te kort kwam om de stone erop te leggen, was echt ontzettend balen. Was ik maar net een paar cm groter :( en die stone is net te zwaar om te pressen

Ik voel je pijn.

Toch een goede training ondanks je enkel.

Jij zit te klagen over het feit dat je te klein bent ???

EN IK DAN, VERREKTE DEFJE. Ik ben verdomme 1.70.

Ik ben zo klein, als ik door een tuin loop, men denkt dat ik een hark ben met een buffe steel eraan vast.

ZO FRIKING KLEIN BEN IK.

OT : beste training, maar wel meer pindakaas gebruiken bij stones.

Jij bent zelfs nog kleiner dan je kuiten bulck!

Bulck is zo klein dat je af en toe onder je schoen moet kijken of je m niet per ongeluk vertrapt hebt.

• #2.358
Jij zit te klagen over het feit dat je te klein bent ???

EN IK DAN, VERREKTE DEFJE. Ik ben verdomme 1.70.

Ik ben zo klein, als ik door een tuin loop, men denkt dat ik een hark ben met een buffe steel eraan vast.

ZO FRIKING KLEIN BEN IK.

OT : beste training, maar wel meer pindakaas gebruiken bij stones.
sorry gleckerd
Jij bent zelfs nog kleiner dan je kuiten bulck!
:roflol:
Bulck is zo klein dat je af en toe onder je schoen moet kijken of je m niet per ongeluk vertrapt hebt.
:roflol:

vandaag kapotgaan van de spierpijn, is weer ff geleden dat mijn lichaam op deze complete manier pijn doet, alles is zuur. Good :D

Nice die stone, gewoon blijven oefenen man. Op hoogte is ook gewoon ****ing moeilijk.

• #2.360
wendler military press week 3

kapot lichaam van zondag nog , schouder mooi blauw en pijnlijk van stone

20x5
40x5
60x3

77.5 x5, beltless,
hier al k*t verzuurd
82.5 x2, +2 pushpress... verwacht

loglift bietje focus op legdrive
80x5, goed