MuscleMeat

Log Aron 2016

Aardig drukke dag en toch nog een pr zetten in een latere training :thumb:

intensief dagje:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.664
Nu 3 dagen rust, zaterdag oerzeeuw

knallen he!! suc6

Succes man :)

• #2.668
net dit artikel in sjors' log gezien

http://www.wannabebig.com/training/deadlift-5-plates-like-a-champion/

ik voldoe aan alle punten genoemd bij weak quads :roflol:

You have weak quads if you:

•Turn every squat into a “squat morning,” especially as the weight gets heavy (this could also be due to weak glutes and/or weak thoracic extensors).
•Suck at front squats, Olympic high bar full squats, barbell Bulgarian squats, barbell step-ups, and barbell lunges
•Can stiff leg deadlift pretty much the same weight as you can conventional deadlift.
•Can conventional deadlift way more than you can squat

aron weak quads, squat 160... srs? :roflol:

aron weak quads, squat 160... srs? :roflol:

Met alle respect maar er zijn natural vrouwen onder de 70kg die dat raw kunnen squatten.
Ik geloof best dat aron an quads minder sterk zijn dan zn posterior chain.

Heb dat zelf ook gehad en nog steeds heel licht maar dat trekt vanzelf bij als je veel squat en diep rechtop squat

Met alle respect maar er zijn natural vrouwen onder de 70kg die dat raw kunnen squatten.
Ik geloof best dat aron an quads minder sterk zijn dan zn posterior chain.

Heb dat zelf ook gehad en nog steeds heel licht maar dat trekt vanzelf bij als je veel squat en diep rechtop squat

weet ik, ik maakte ook maar n geintje :P

•Turn every squat into a “squat morning,” especially as the weight gets heavy (this could also be due to weak glutes and/or weak thoracic extensors).
•Suck at front squats, Olympic high bar full squats, barbell Bulgarian squats, barbell step-ups, and barbell lunges
•Can stiff leg deadlift pretty much the same weight as you can conventional deadlift.

Pff, ik voldoe ook aan al die punten haha. Ik zal dat artikel ook maar eens lezen binnenkort!

Dit hoeft niet perse zwakke quadriceps te betekenen. Kan ook zwakke boven- en middenrug zijn. De 'squat goodmorning' heeft vaak te maken met zwakke thoracic extensors. Ook het eerder omhoog komen van de heupen met deadlift - zodat her eerder een stiff legged deadlift lijkt - heeft vaak te maken met een zwakke boven- en middenrug, omdat de rug niet sterk genoeg is om gewoon recht te blijven. De rug gaat dan bollen en de heupen vliegen dan vanzelf omhoog om de bar omhoog te krijgen. Hetzelfde geldt voor front squats. Daarvoor heb je ook sterke thoracic extensors voor nodig.

Heb er zelf ook last van. Ben sinds kort Seated GM's aan het doen om dit aan te pakken.

• #2.674
copy past van gezichtboek

Vandaag dus Oerzeeuw gedraaid in vlissingen. 11 deelnemers

Car deadlift (gewicht ?? voelde als 190 ofzo) : 12 reps, 5e plaats
Yoke (250kg) : dacht 42 sec , 6e plaats ?
Log (85kg op reps) : 4 herhalingen, gedeeld 6e plaats
Farmers (100kg 40m) : 20 meter, 8e plaats
Tyre flip ( 280kg ? voelde zwaarder, 8 flips). 1 minuut 09 seconde, 5e plaats
Stones (110kg herhalingen op borsthoogte) : 4 reps , 6e plaats dacht ik
Weet ranking niet meer zeker, uiteindelijk 7/11 geworden.

cameraman Joeyc

uitgebreid verslag doe ik morgen wel

Laatst bewerkt:
wat een k*tfarmers zien dat eruit, respect brah!!!

Goed gestreden kerel!

goeie prestaties makker!

Tijdens een cut een wedstrijd, pfff. Respect.
Volgens mij heb je wel wat moeten inleveren maar dat is ook niet zo gek.
Nu weer back on track!

bij de car dl lijk je op johan langhorst

Zal morgen even precieze resultaten erop zetten. Je bent volgens mij op 1 punt achter bart zevende geworden.
Mooie wedstrijd gedraaid man.

Terug
Naar boven