Fitness Seller

Log Aron 2016

Goede training man!

sterretjes gezien met squaten ja, how come? pittige gewichten wel, zullen allemaal pl ass to the grass zijn denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.765
sterretjes gezien met squaten ja, how come? pittige gewichten wel, zullen allemaal pl ass to the grass zijn denk ik.

altijd met zware squat repouts. word ik duizelig en zie ik sterretjes, net niet knockie zegmaar

diepte is gewoon goed ja

heeft dat met je ademhaling te maken misschien? ik heb er zelf geen last van dus gok maar iets...

Lekkere training hoor!

Dikke trainingen man!

En ook niet onbelangrijk; hoewel jij jezelf niet sterk vind zijn er genoeg andere die je wel beresterk vinden en motivatie halen uit je trainingen/fysiek, dus niet zo haten op jezelf bro, we all love ya ;)

(no homo?)

Een squat op kracht failen is sowieso onzinnig in training

Die sterretjes begin ik tegenwoordig ook te krijgen.
Vooral de druk die in me hoofd ontstaat is bijzonder opvallend, voel je dat ook ?
Of misschien kan het de medicatie zijn die me lichaam echt op****t nu... De ene dag voel ik me arnold zwartesneger
en de ochtend erop ben ik een cuttende etopiër.

Idd, wat Ziyed zegt. Heb zelf nog nooit fail gehad, ofwel zakte ik minder diep ofwel kwam ik vroeger naar boven.
Maar hey, we leren nog elke dag van de adamsappel eh !

pff lekker man die squats worden weer sterker

• #3.775
Dikke trainingen man!

En ook niet onbelangrijk; hoewel jij jezelf niet sterk vind zijn er genoeg andere die je wel beresterk vinden en motivatie halen uit je trainingen/fysiek, dus niet zo haten op jezelf bro, we all love ya ;)

(no homo?)
ja wel homo

thx
Een squat op kracht failen is sowieso onzinnig in training
Waar zei ik op kracht failen ;p fail vaker technisch

Die sterretjes begin ik tegenwoordig ook te krijgen.
Vooral de druk die in me hoofd ontstaat is bijzonder opvallend, voel je dat ook ?
Of misschien kan het de medicatie zijn die me lichaam echt op****t nu... De ene dag voel ik me arnold zwartesneger
en de ochtend erop ben ik een cuttende etopiër.

Idd, wat Ziyed zegt. Heb zelf nog nooit fail gehad, ofwel zakte ik minder diep ofwel kwam ik vroeger naar boven.
Maar hey, we leren nog elke dag van de adamsappel eh !
Ja die druk heb ik ook idd met squatten.
pff lekker man die squats worden weer sterker
je bent zelf lekker
nohommel

Aron kijk mij g ik struggle ff op 70kg bp, 80kg sq en 100kg dl u shud be proud son of ur strength.

• #3.777
ja ik train al tantoe lang gino

Goed bezig bro!

Mooi dat ontsteken polspees na carnaval weg is, dat der alcohol

ach wat een liefde in dit topic

(kwam ff spieken, iets met pattriotisme enzo)

Terug
Naar boven