- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat het trage progressie is. En dat jokerset gedoe is ook k*t.

Het is tenminste progressie die je kan halen zonder te gearen![]()
Vind dit niet kunnen dat je zo naar die Zeeuwen trekt Aron, je verloochend je Limburgse roots.
in be 4 jij woont niet eens meer in Limburg.
Ga eens met die dikke rug van je van weertdegekste af

die van gisternamiddag op de A2? iew bah....
Die aanrijding gebeurde waar we bijstonden, ook wel apart
pfft ik reed erlangs de andere kant op, was net gebeurd, nog voor de (2e?) ambulance aankwam, zag er niet fijn uit.
Fijn iig dat de train lekker was. Veel plezier van je nieuwe schema's

heb niks te verliezen. 
Heb op zich ook niets tegen wendler hoor. Prima voor beginnende lifters ofzo of voor mensen die gewoon echt geen schema's kunnen volgen en dan maar iets doen waar ze heel vrij in zijn. Of voor lifters die graag heel weinig volume maken op de juiste intensiteit en "veel" volume willen maken op de verkeerde intensiteit (repouts) en daarmee graag een lange hersteltijd willen hebben van het trainen van een lift en dus niet op hoge frequentie die lift kunnen trainen om daadwerkelijk sterker te worden. Of voor mensen die graag zogenaamde jokersets doen die tegen alles in gaan waar dat hele schema voor staat, namelijk slow building en niet te veel maxen.
Zeker voor lifters die in wedstrijdvoorbereiding zijn is het echt totaal niet geschikt imo. Veel te ruim opgezet, te veel onzinnige assistance op hoog volume en veel te weinig frequentie en volume op de main lifts op submaximale intensiteit.
Mijn mening maar he![]()

Of voor lifters die graag heel weinig volume maken op de juiste intensiteit en "veel" volume willen maken op de verkeerde intensiteit (repouts) en daarmee graag een lange hersteltijd willen hebben van het trainen van een lift en dus niet op hoge frequentie die lift kunnen trainen om daadwerkelijk sterker te worden.
Maar zou hij niet beter gaan op een ander schema, dat zou ook kunnen he.Jorgy jij gaat nog prima op wendler, laat je niet afleiden. Voor mij is het gewoon f tijd voor iets anders