- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Maar zou hij niet beter gaan op een ander schema, dat zou ook kunnen he.
Ja kan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar zou hij niet beter gaan op een ander schema, dat zou ook kunnen he.
Heb je weer liggen chatten tijdens de train ? Spareribs PR verdedigen enzo ?![]()
Tymbooo, mijn excuses als het niet zo is, maar bedoel je het volgende (?):
Dat, en repouts zorgen ook weer vaak voor technisch falen of in elk geval technisch matige lifts. Het is beter om altijd 2, 3 reps van failure weg te blijven en met dat gewicht meerdere sets te doen zodat je een hoger totaalvolume haalt.
- 1-5 reppers is te weinig volume
niet per se natuurlijk, hangt er van af hoeveel sets je doet, en op welke intensiteit. Het gaat om hettotaalvolume, niet alleen om het aantal reps. Over het algemeen zijn setjes van vijf reps bijvoorbeeld juist ideaal vind ik, om sterker en groter te worden, en om te werken aan je techniek.
- 90+% van 1RM is te hoge/verkeerde intensiteit
In principe is dat een te hoge intensiteit om goed van te kunnen herstellen als je op hogere frequentie je main lifts wilt trainen en ook een te hoge intensiteit om technisch falen tegen te gaan als je techniek nog niet zo sterk is. Maar als je dichterbij een meet komt ga je natuurlijk wel over die 90% heen.
- repouts zorgen voor een langere hersteltijd, te lang om effectief op te groeien?

Ik snap dat niet, twee uur is toch gewoon echt niet veel?
Op zwaardere trainingen ben ik soms wel drie, vier uur bezig, zeker als je squat-bench-deadlift in één training doet of als je events traint bijvoorbeeld.
Goeie training aron.