MuscleMeat

Log Aron 2016

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.521
Bump

knee sleeves en powerlift schoenen? Hielp bij mij

ik heb 1 keer last van mijn knieen gehad na een domme schemakeuze en heb dan een 6 tal weken alleen met chains gesquat en dan was ik er vanaf terwijl ge skwet wel op pijl blijft
maar ik deed natuurlijk niks van SM toen en nu ook niet echt dus weet niet hoe dat jouw scenario beinvloedt

Eens wat gaan proberen om van mijn overtollig vet af te komen... voordat ik eindig zoals diaephi

• Like
Waarderingen: Guts
goedd!!! miss idee om eens goeie knee sleeves te halen ??

• #4.528
Ik heb knee sleeves, heb het idee dat het daarvan alleen maar meer pijn gaat doen. Al zijn het redelijk goedkope van fitness seller.

---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:35 ----------

ik heb 1 keer last van mijn knieen gehad na een domme schemakeuze en heb dan een 6 tal weken alleen met chains gesquat en dan was ik er vanaf terwijl ge skwet wel op pijl blijft
maar ik deed natuurlijk niks van SM toen en nu ook niet echt dus weet niet hoe dat jouw scenario beinvloedt

doe atm ff geen strongman

Eens wat gaan proberen om van mijn overtollig vet af te komen... voordat ik eindig zoals diaephi

:roflol:

Waarom laat je er geen fysio naar kijken? Eventueel na je vakantie, als je die hebt, want wie weet wat gewoon rust doet.

• #4.530
Waarom laat je er geen fysio naar kijken? Eventueel na je vakantie, als je die hebt, want wie weet wat gewoon rust doet.

Heb ik al eens gedaan, loste niet heel veel op.

Ik ziehet atm niet als blessure maar als ongemak tijdens training. Iedereen heeft wel eens pijntjes. Alleen deze houden zich wat lang aan. Vroeger heb ik toen ik nog volleybalde deze klachten aan patellapees ook gehad, toen heb ik ze compleet weggekregen met extreem rekken van quads en hamstrings, dus dat ga ik nu weer eens eerst proberen.

Ongemak is het woord ja. Ik heb het ook, vooral rechts. Ik word er mee wakker, maar heb er verder weinig last van. Kan me weinig boeien eerlijk gezegd.

goeie train

• #4.533
Redbeard volume UB1

bench press paused

20x10
50x5
80x5

105x5
105x5
105x5
105x5
105x5
alles hard, goede spanning

3e set op film

http://www.youtube.com/watch?v=eZ4OVhRtLKs

in mijn eigen beleving pauseerde ik langer dan dat het op film uitziet. Aandachtspuntje dus

Floor press
97,5 x6
97,5 x6
97,5 x6

Pullup met deadhang
bw x12
bw x8
bw x5
easy

fat dumbell row
52x 5 l/r
52 x5 l/r
grip zwaar

dumbell hammer curl
25 x 8 l/r
25 x8 l/r
25 x 8 l/r
redelijk easy

pushdowngroene band, 2 s lockout
15x
15x
15x

comment : goeie train

Laatst bewerkt:
  • #4.534
vandaag beetje conditioning

wod
Variant op Fight gone bad

5 oefeningen elk 1 minuut lang, achtereenvolgend :
-70kg deadlift
- one handed fat dumbell press 14 kg, elke rep clean
- 12kg kb swing
- 70% vermogen op bokszak, stoten en trappen
- Plank

Hierop 1 minuut rust, om daarna de 5 oefeningen weer te herhalen. 3 rondes volgehouden en toen met immens verzuurde onderrug het strijdtoneel verlaten. conditioneel was deze niet extreme, volgende x iets op verzinnen.

verder nog wat bokszak werk op techniek.

Vanavond weer nachtdienst, hoop dat ik beetje op tijd wakker wordt zodat ik voor het voetballen nog kan trainen.

klinkt als een leuke WOD, maar daar dacht je rug anders over...
verzin je ze trouwens zelf of haal je ze ergens vandaan? En waar let je dan op bij je keuze?

• #4.536
klinkt als een leuke WOD, maar daar dacht je rug anders over...
verzin je ze trouwens zelf of haal je ze ergens vandaan? En waar let je dan op bij je keuze?

Uhm ja de fight gone bad is een crossfit benchmark workout, heb alleen de oefeningen iets veranerd.

Dit is met de originele oefeningen, deze gaten zijn iets fanatieker dan ik ben gedurende de oefeningen :$
https://www.youtube.com/watch?v=5nzQo9xZdk4

Als ik een keuze maak zorg ik altijd dat hij niet te lang duurt. Niet te complexe oefeningen ivm blessure gevaar. Verder probeer ik er altijd iets van bokszak in te gooien, gewoonweg om te vechten onder vermoeidheid te simuleren. Doel is gewoon om even wat HIIT te doen, zodat ik niet alle dagen enkel op kracht bezig ben.

Laatst bewerkt:
Uwodm8

• #4.538
@tymen, kwam erachter dat na mijn vakantie de conditietest weer moet halen.

Goede bench, maar alles behalve paused ;)

Terug
Naar boven