Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nja als de eerste set al traag is verwacht je er niet nog 4 solidejij met dat weinig vertrouwen....
volgens mij loopt 't daar 't meest op mis
of je zoet je hier gewoon voor als een onzekere ^&*%
Feli met je VPR op de bench trouwens, lekker!
dept befor dishonoroor
Redbeard volumeweek 5 training 2, denk ik
Bench press paused
20x5
50x5
80x5
100x3
120x3
120x3
120x3
120x3
120x3 vpr
het waren geen snelle lifts, maar wel solide uitgedrukt. had er na de eerste set weinig vertrouwen in, maar toch completed.
military press
70x8, woops verzuringgrrr
60x8
incline dumbell press
30x10
30x10
30x12
easy
triceps/ biceps
comment : durf bench nog wel 1x te verhogen
hoi
Mooi is dat idd. Ik had dat laatst ook toen ik zwaar ging banken. Alles voelde zwaar maar omdat me techniek verbeterd was kon ik door blijven drukken ofzo. Fucking fijn gevoel!
thx
Welke gedachtengang zit achter de log clean dat ze zo licht zijn?
Hoppa! lekkere squats Aron!
Die deads zijn ook niet verkeerd trouwens!![]()
niks,zag log liggen en dacht ff cleanen yoloWelke gedachtengang zit achter de log clean dat ze zo licht zijn?
Goede farmers
---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:47 ----------
Te lui om door te rollen naar press
Lekker squaten na een avondje pilsengeen slechte training man! Als ik gezopen heb kan ik gewoon niks meer de dag erna
![]()
Deaphi moet eens zijn mind opmaken.
Dan is hij strongman, dan is hij crossfit, dan is hij powrlifter, dan is hij weer alcoholist, dan weer politie...
Over split personality gesproken![]()
wat nou crossfit, ik doe niet aan crossfit
Ik hou van biertje, maar alcoholist
---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------
squat beltless
115 x 6x5
deadlift deficit speed
120x3x3
comment: squat ging aardig na dit weekend, alleen crashte ik volledig, tegen het kotsen aan, dus deadlift maar even heel licht gedaan. Ik heb nog steeds vertrouwen dat squat in all time pr zone gaat komen binnenkort.
deads was weinig speciaal had niet echt zin meer
crossfit fight gone bad WOD
Elke ronde bestaat uit 5 oefeningen, elke oefening wordt 1 minuut gedaan gevolgd door de volgende oefening. Na de volledige ronde volgt 1 minuut rust. Er worden 5 rondes gedaan.
1 ronde is :
- 1 minuut bear hug walks met bokszak 40- 50kg
- 1 minuut sumo deadlift high pull 35 kg
- 1 minuut push press 35 kg
- 1 minuut kettlebell snatch 35 kg
- 1 minuut resistance bands flyes
- 1 minuut rust
huilen met de pet op, wel completed op karakter

was favoriet van BJ Penn , zie ook documentaire van tremendes in MMA subforum http://athletics.wikia.com/wiki/Fight_Gone_Bad. Crossfit en strongman kan best hand in hand imovoor dit lage gewicht en high rep valt het wel meesumo deadlift high pull wat is dat voor abomination van een lift