XXL Nutrition

Log Aron 2016

Dat heb je snel gedaan, met dbb tussendoor :D

Congratz met je pr op de bench!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.124
ben op het moment erg simpele trainingen aan het doen, veel rust, heb weer alleen maar pr's dus doe toch iets goed. (ben niet aan het bulken)

Meh, zal het morgen ook eens proberen dan :D

Het is niet goed te zien op video en jij weet zelf hoe het voelt, maar het lijkt alsof je je ellebogen echt net niet op slot zet en eigenlijk wat ver uitstrekt, klopt dat of zit ik er gewoon naast :p ?

mierend bankbonks zoals gewoonlijk

• #5.127
Niet op slot en te ver uitstrekt ?
Huh

• #5.129
Ik snap er niks van dus zal wel meevallen :roflol:

Bankdruk gaat hard de laatste tijd!

Ik snap er niks van dus zal wel meevallen :roflol:

Lol, nog wazig van je training :o ?

Vergelijk het met je knieen 'op slot' zetten over overstrekken op de leg press. Dan strek je je benen gewoon helemaal tot je eigenlijk het gewicht soort van laat rusten op je knieen, ipv op je spieren, wat bij snelle herhalingen niet goed is (is mij aangeleerd).
Volgens mij doe je bij powerliften (paused reps) benchpress wel helemaal strekken, dit kan ook wel gewoon maar als je dan snellere reps doet, dan ga je van helemaal gestrekt ineens weer terug wat geloof ik wel een aanslag op je gewricht is.

Als je het hierna nog niet snapt dan ben ik echt slecht in uitleggen en dan laat maar zitten :roflol: :o

• #5.132
Owzo, ja da zijn dingen waar ik me pas druk over maak als er iets pijn doet :o

---------- Toegevoegd 8 October 2014 om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst 7 October 2014 om 22:08 ----------

Bankdruk gaat hard de laatste tijd!

Thx alex

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:59 ----------

mierend bankbonks zoals gewoonlijk

Mooi

goeie bankrukking

whole lotta benching going on

Wat is je 1RM? 0.7xbodyweight? ;) xx

Lekkere tren brah!

Lol, nog wazig van je training :o ?

Vergelijk het met je knieen 'op slot' zetten over overstrekken op de leg press. Dan strek je je benen gewoon helemaal tot je eigenlijk het gewicht soort van laat rusten op je knieen, ipv op je spieren, wat bij snelle herhalingen niet goed is (is mij aangeleerd).
Volgens mij doe je bij powerliften (paused reps) benchpress wel helemaal strekken, dit kan ook wel gewoon maar als je dan snellere reps doet, dan ga je van helemaal gestrekt ineens weer terug wat geloof ik wel een aanslag op je gewricht is.

Als je het hierna nog niet snapt dan ben ik echt slecht in uitleggen en dan laat maar zitten :roflol: :o

OVERstrekken is slecht voor je knieen/ellebogen (het is persoonlijk per persoon of je de flexibiliteit hebt om dit uberhaupt te doen.) Gestrekte ellebogen/knieen kunnen heel wat gewicht ondersteunen, daar zijn die gewrichten perfect voor gemaakt.

Niet locken is minder belastend ja, maar het wel doen is niet inherent gevaarlijk.

• #5.140
OVERstrekken is slecht voor je knieen/ellebogen (het is persoonlijk per persoon of je de flexibiliteit hebt om dit uberhaupt te doen.) Gestrekte ellebogen/knieen kunnen heel wat gewicht ondersteunen, daar zijn die gewrichten perfect voor gemaakt.

Niet locken is minder belastend ja, maar het wel doen is niet inherent gevaarlijk.

bedankt vriend

Terug
Naar boven