Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat heb je snel gedaan, met dbb tussendoor
Congratz met je pr op de bench!

ben op het moment erg simpele trainingen aan het doen, veel rust, heb weer alleen maar pr's dus doe toch iets goed. (ben niet aan het bulken)
ben op het moment erg simpele trainingen aan het doen, veel rust, heb weer alleen maar pr's dus doe toch iets goed. (ben niet aan het bulken)

?
?

goeie comment bedankt
moet alleen oppassen dat ik voorzijde niet verwaarloos tov achterzijde
Wat is je 1RM? 0.7xbodyweight?xx
Lekkere tren brah!

moet alleen oppassen dat ik voorzijde niet verwaarloos tov achterzijde
Lol, nog wazig van je training?
Vergelijk het met je knieen 'op slot' zetten over overstrekken op de leg press. Dan strek je je benen gewoon helemaal tot je eigenlijk het gewicht soort van laat rusten op je knieen, ipv op je spieren, wat bij snelle herhalingen niet goed is (is mij aangeleerd).
Volgens mij doe je bij powerliften (paused reps) benchpress wel helemaal strekken, dit kan ook wel gewoon maar als je dan snellere reps doet, dan ga je van helemaal gestrekt ineens weer terug wat geloof ik wel een aanslag op je gewricht is.
Als je het hierna nog niet snapt dan ben ik echt slecht in uitleggen en dan laat maar zitten![]()
![]()
OVERstrekken is slecht voor je knieen/ellebogen (het is persoonlijk per persoon of je de flexibiliteit hebt om dit uberhaupt te doen.) Gestrekte ellebogen/knieen kunnen heel wat gewicht ondersteunen, daar zijn die gewrichten perfect voor gemaakt.
Niet locken is minder belastend ja, maar het wel doen is niet inherent gevaarlijk.