- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
lekker die bench! Goed dat het vooruit gaat. Dan komen die 50cm tricaps vanzelf ook
ik hoop et mn aik wacht wer acecht oop die 50 cmz neoz
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker die bench! Goed dat het vooruit gaat. Dan komen die 50cm tricaps vanzelf ook
ik hoop et mn aik wacht wer acecht oop die 50 cmz neoz
Bevalt Coan beetje tot nog toe?
Benieuwd naar je eind gainzZZZzz
Wel ff bier tanken voor die 1RM sessie h!
Dat is inderdaad een totaal ander slag 'volk'

jaaaaaaa
10 punten
hier durven we te eten

wanneer kom jij eens met je bolle kop naar brabant? kunnen we pilsje vatten![]()
heb ook eens naar dat coan deadlift schema gekeken maar naast deadlift en speed deadlift zie ik ook allemaal assistance staan. doe je die niet en waarom niet? omdat die al verwerkt zitten in je gewone training?
daar word je veel te moe van
die assistance is een circuitje waar ik 1000 barbells voor nodig heb die ik niet heb, doe dus gewoon squats erbij en gister ander circuitje
heb ook eens naar dat coan deadlift schema gekeken maar naast deadlift en speed deadlift zie ik ook allemaal assistance staan. doe je die niet en waarom niet? omdat die al verwerkt zitten in je gewone training?
hmm okay,
enig idee hoe ik coan in mijn schema zou kunnen implementeren? doe ub lb op ma/di/do/vr en op lb dagen (di/vr) squat en deadlift ik