Fitness Seller

Log Aron 2016

Nette 2x 1x 235 :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.242
De lifts zien er nog easy uit!

Nu ben ik geen PL'er, maar de vorm kan volgens mij wel wat beter. En lock je ehm wel uit, want lijkt een beetje of je ehm niet helemaal doortrekt..

..het kan zijn dat het bovenstaande reinste onzin is..:o

uhm voor dat dit zo dicht bij max zit vind ik techniek gewoon goed, tuurlijk kan er altijd eea beter

eerste rep had verder doorgetrokken kunnen worden, maar daar is de kunst niet echt aan als je al boven bent
hiephoi
:(

ziet er idd nog vrij easy uit man.

• #5.245
paar dagen wat grieperig geweest, dit in combinatie met nachtdiensten en studeren voor tentamens vormde hoop drama en stress in mijn hoodf. Vandaag tot 150 gesquat wilde 5je maken maar kwamen er maar 2 uit. Bahbah, eerst maar even flink bij eten de komende dagen.

• #5.246
Denk dat het plan voor komende tijd is om flink te vreten zodat ik op december echt mooi kan pieken en net onder die 105kg zit. Ben wel echt aan het twijfelen wat ik daarna ga doen, denk terug naar rond de 100kg. Twijfel om na het NK misschien 2x per week Krav Maga te gaan doen of 1x Krav en 1x MMA of BJJ. Haal uit Krav Maga atm veel meer plezier dan uit het ijzer optillen....

keuzes, keuzes everywhere

dude

kunfu gevecht jonge!

• #5.251
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mma :D

Denk dat het plan voor komende tijd is om flink te vreten zodat ik op december echt mooi kan pieken en net onder die 105kg zit. Ben wel echt aan het twijfelen wat ik daarna ga doen, denk terug naar rond de 100kg. Twijfel om na het NK misschien 2x per week Krav Maga te gaan doen of 1x Krav en 1x MMA of BJJ. Haal uit Krav Maga atm veel meer plezier dan uit het ijzer optillen....

keuzes, keuzes everywhere

doe normaal

train je nou elke keer alleen?
dat is sowieso matig voor je motivatie

• #5.254
ja bijna altijd alleen

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

bench press paused
20x5
50x5
80x5
100x3
120x1
130x1
140xfail huh
was jammer had er zin om eens te drukken. Rare fail, faalde om een punt waar ik normaal easy kan locken. Denk toch nog nasleep van ziek zijn en tentamenstress die ik nu beetje heb
120x5
110x5

pullup
bw + 20 x5 PR
bw + 20 x5
bw + 20 x5
nice volgende keer 6jes

triceps pushdown
curls

comment : hmz, woensdag zijn tentamens voorbij en kan ik mind weer 100% op trainen zetten, ook voeding ff op orde brengen

Nee, je hebt gefailt omdat je op ballet wilt gaan.

• #5.257
Gvd had vandaag de zwaarste dl set maar werd ram naar de klote wakker, tentamenstress heeft me echt moe gemaakt, weeg ook nog maar 100kg. Die DL stel ik even uit en ik ga eerst chocomel kopen en gewicht bijvreten

goed dieet :roflol:

Tentamenstress? Wat is deze

good good, let the IQ flow through you

Terug
Naar boven