XXL Nutrition

Log Aron 2016

Je zou serieus eens moeten zoeken naar een vaste groep met dezelfde doelen.. Scheelt zoveel in motivatie en gelijk een deel ontspanning

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.262
phm

• #5.264
motivatie voor PL is wel ok hoor

alleen studeren en werk is af en toe lastig daar kunnen trainingspartners weinig aan veranderen. gister ook erg hectische dag op het werk even snel botherham kunnen eten verder niks.

Late diensten nu zijn ook kut om LB te traine, 's morgens is dat altijd drama

De leven

ik ken de voels. Deze week is ook niet optimaal met trainen ivm studie.

motivatie voor PL is wel ok hoor alleen studeren en werk is af en toe lastig daar kunnen trainingspartners weinig aan veranderen. gister ook erg hectische dag op het werk even snel botherham kunnen eten verder niks. Late diensten nu zijn ook kut om LB te traine, 's morgens is dat altijd drama
Idd dat ken ik inmiddels ook ja. Ben nu ook meer van de overtuiging dat de toeslag op de diensten niet is om je sociale leven te compenseren, maar om je minder effectieve trainingen financieel te compenseren :P

• #5.268
paar drukke dagen gehad op werk, trainen zat er ook gewoon niet in. Opzich niet erg geweest, want had wat pijntjes, heb ik mooi wat rust gehad voor het lichaam. Morgen heb ik vrij en kan ik lekker doodliften.

• #5.269
afgelopen week was ruk qua trainingen, maar hierdoor wel wat rust gehad en motivatie is er ook beter van geworden.

Deadlift
70x5
120x5
150x3
180x1
200x1
220x1
245 x1, moest eigenlijk 2 maar voelde al dat die er niet in ging zitten en wilde niet failen

squat paused
100x3x3

pullups
Bw +20 x6 PR
Bw +20 x6 VPR
Bw +20 x6 VPR
Dit gaat echt hard vooruit
bw x5 (vanuit towell)
bw x5 (vanuit towell)

curls
plankjes

comment : ga nu weer redbeard schema netjes aanhouden tot aan NK voor de prep. Was eigenlijk stiekem wel blij dat de 245x1 gewoon lukte na deze kutweek. Had eigenlijk 2 reps moeten zijn maar so be it. Heb nog steeds vertrouwen dat december PR's gaan worden.

voeding ook weer goed op orde brengen

fijn dat motivatie weer beter is
wat een heerlijke pullupPR's, feli

Strong pullups are strong

December worden PRs gaat helemaal goed komen. Trainen kan niet altijd goed gaan.

245 is toch close bij je huidige max?
Rustig blijven, komt wel goed.

• #5.274
fijn dat motivatie weer beter is
wat een heerlijke pullupPR's, feli

yeh pullup meester ronnie
December worden PRs gaat helemaal goed komen. Trainen kan niet altijd goed gaan.
ik hoop het pjotr !
245 is toch close bij je huidige max?
Rustig blijven, komt wel goed.
Ja, vandaar dat ik niet eens zo baal dat het geen 2tje was. Afgelopen week was kut

Man, man wat een deads en pull-ups!

+20kg jezus man

• #5.277
Sick, en ergens ook wel jaloers.

Nice pullups myronnes caponnes

• #5.280
Bench press paused
20x5
50x5
80x5
100x5
115x5
115x5
115x5
jezus spierpijn van gister deed niet veel goed, bench ging ruk

100x10
100x10
auw schouder irritatie

band fly
triceps pushdown

comment : opzich ok, upper back / abs/ core/ legs waren echt vernietigd van die sissy training van gisteren

Terug
Naar boven