XXL Nutrition

Log Aron 2016

nou tijd om te bulken dan marv want bosshogg is atm aan het cutten

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.527
hoooo

Fijne jaar wisseling Aron, en als je moet werken wens ik je een rustige toe.
Blijf werken aan die deadlift 300 komt eraan

• #5.529
Ah, politieman zijn bij de jaarwisseling... dat is vast leuk. Ambulancepersoneel ontzetten, brandjes blussen en vriendelijk vragen of mensen niet zo agressief willen doen?

• #5.531
Ah, politieman zijn bij de jaarwisseling... dat is vast leuk. Ambulancepersoneel ontzetten, brandjes blussen en vriendelijk vragen of mensen niet zo agressief willen doen?

vind ik allemaal nie z'n ramp, zolang er geen collega's gewond raken, beetje druk is leuker als niks te doen

vorig jaar brak directe collega zijn knieschijf, dat is toppunt van niet leuk

Nou sterkte ermee. Het is toch schandalig dat sommige figuren ambulancepersoneel gaan lopen bedreigen. En nog schandaliger dat een foto van Kim Kardashians dikke reet maatschappelijk meer ophef veroorzaakt dan zo'n incident. Maar ik moet eerlijk zeggen dat 'het gezag' het daar ook wel een beetje naar heeft gemaakt. Ik snap dat de wijze van opereren van de politie is gericht op de-escalatie, en dat is prima in veel gevallen, maar de aso's moeten harder worden aangepakt. Als ik zie wat die agenten allemaal pikken bij die Blik op de Weg-achtige programma's, snap ik wel waarom juist het tuig nul respect heeft voor de politie.

/rant

• #5.534
We doen het toch nooit goed. Iedereen vind dat er harder opgetreden moet worden en zodra dat het gebeurd dan is het disproportioneel politiegeweld. We moeten boeven gaan vangen, maar als er bij jan met de pet te hard word gereden in de straat moeten we bekeuren! Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik heb niet de illusie dat dit beter gaat worden.

Mooiste werk wat er is, srs. Op veel momenten geeft het echt voldoening.

Mensen zijn inderdaad vaak hypocriet. Hardrijders bekeuren vinden velen schandalig, maar als een hardrijder iemand dood rijdt, moet hij gelijk aan de hoogste boom worden opgeknoopt. Kan me voorstellen dat die spagaat lastig is voor jullie. Toch krenkt het mijn gevoel voor rechtvaardigheid dat een agent zich laat uitschelden door zo'n eikeltje met gepimpte Golf.

Maar goed, dat zijn ook maar kleine dingen eigenlijk. Over het algemeen doet de politie het hier natuurlijk heel goed.

• #5.536
Mensen zijn inderdaad vaak hypocriet. Hardrijders bekeuren vinden velen schandalig, maar als een hardrijder iemand dood rijdt, moet hij gelijk aan de hoogste boom worden opgeknoopt. Kan me voorstellen dat die spagaat lastig is voor jullie. Toch krenkt het mijn gevoel voor rechtvaardigheid dat een agent zich laat uitschelden door zo'n eikeltje met gepimpte Golf.

Maar goed, dat zijn ook maar kleine dingen eigenlijk. Over het algemeen doet de politie het hier natuurlijk heel goed.
ach zolang ik mezelf maar in de spiegel kan aankijken, wat andere over me vinden doet me vrij weinig :)

• #5.537
Smolov intro week 2, training 1
warmup / prehab

Squat
80x5
100x5
120x5
145x5

prehab

comment : snelste training ooit

waarom post je alleen je warmup