AndroidHealthClinic

Log Aron 2016

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.942
Thx broeders

hij stond openbaar maar was vergeten op publiceren te drukken

Ja Robke sommige dingen horen gewoon beter te gaan, PR's zeggen niet altijd iets

wat is een 220x3 deadlift als je al een 235x2 hebt ? Of een 190x2 squat bij een 210x1, dat zegt geen klote

Heb ook nooit gesnapt waarom men pr bij zoiets zet, zal met zelf motivatie te maken hebben.

Is toch gewoon prima om bij te houden, snap juist niet waarom je het niet zou doen.

Dan is 11x37,5 ook een pr etc, Aron doet het minder extreem maar zie hier vaak genoeg een 5x130 pr bij een 190 squat voorbij komen, wie hou je dan voor de gek?

Via weightxreps zie je wat direct wat pr's zijn. Bij mij moeten ze dan ook minimaal 95% effort zijn anders tel ik ze niet als pr.

• #5.949
Via weightxreps zie je wat direct wat pr's zijn. Bij mij moeten ze dan ook minimaal 95% effort zijn anders tel ik ze niet als pr.
Het waren wel PRs maar ik vond dat squat sws beter had gemoeten, bench was gewoon goed en deadlift komt weer op peil
http://weightxreps.net/journal/diaephi/2015-03-03

:)

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

Ik zet nooit ergens pr bij :$
huh
Dan is 11x37,5 ook een pr etc, Aron doet het minder extreem maar zie hier vaak genoeg een 5x130 pr bij een 190 squat voorbij komen, wie hou je dan voor de gek?

ja dat is extremer

• #5.950
Squat
60x5
110x3
130x3
150x3
<belt>
170x3
170x3 (op film)
170x5 pr (op film) nice met over, wel lelijke laatste reps

Bench presspaused
20x5
50x5
80x3
100x3
110x3
<belt>
122,5 x5 (op film) mwoa
122,5 x5 goed
122,5 x5 laatste rep nice grind vpr

deadlift
tot 200x1 gedaan maar, lies voelde niet lekker ff voorzichtig

Film: http://www.youtube.com/watch?v=TEblWwdKUJ8&feature=youtu.be zie alleen net dat ik per ongeluk van die eerste squat set de eerste rep eraf geknipt heb

pullups
triceps pushdown

comment : opzich prima voor een ochtend training

Laatst bewerkt:
aardig wat reps met die 170 bro

Nice man. Sq en bench allebei hard

• #5.953
Wel ok ja thx

Sexy man, sexy workout:heart:

Ziet er goed uit ;) Balen van je lies, heb je daar al langer last van?

• #5.958
Ziet er goed uit ;) Balen van je lies, heb je daar al langer last van?

nee ik stapte eergister achterin de auto bij een collega die dacht dat ik er al inzat en vol wegreed terwijl ik er pas met 1 been in stond. Ik keek op dat moment ook nog net naar achter naar een auto die aan kwam gereden, toen werden mijn liezen compleet opgerekt en mijn bovenrug. Heb geluk gehad dat ik niet ten val ben gekomen. Nu gaat het opzich wel weer.

nee ik stapte eergister achterin de auto bij een collega die dacht dat ik er al inzat en vol wegreed terwijl ik er pas met 1 been in stond. Ik keek op dat moment ook nog net naar achter naar een auto die aan kwam gereden, toen werden mijn liezen compleet opgerekt en mijn bovenrug. Heb geluk gehad dat ik niet ten val ben gekomen. Nu gaat het opzich wel weer.

je hebt hem daarna toch wel wat stompen gegeven he?

Solid man. Welke dagen ben jij op het EK?

Terug
Naar boven