Fitness Seller

Log Aron 2016

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.121
Ik snap sowieso niet wat T&G bijdraagt voor PL.

Maar netjes verder :o

Ik heb een jaar bijna niks TG gedaan en doe het weer 1 keer. Ik wist dat ik veel reps ging halen en ik vind paused dan helemaal niks om te doen, dan hou ik totaal geen spanning en mind set, dan duurt de set veels te lang. Dit zie ik meer als een pompset

Ik heb een jaar bijna niks TG gedaan en doe het weer 1 keer. Ik wist dat ik veel reps ging halen en ik vind paused dan helemaal niks om te doen, dan hou ik totaal geen spanning en mind set, dan duurt de set veels te lang. Dit zie ik meer als een pompset

Sheiko agrees.

Sheiko adviseert alleen op je eerste rep van ieder setje te pauzeren. Elke rep paused gaat in zijn opinie te snel ten koste van je techniek.

Heb het zelf nooit getest verder, alleen kan ik me herinneren dat Candito nu volledig met T&G is gestopt, omdat het (volgens hem) inefficiënt is voor PL.

• #6.125
Heb het zelf nooit getest verder, alleen kan ik me herinneren dat Candito nu volledig met T&G is gestopt, omdat het (volgens hem) inefficiënt is voor PL.

dat zou goed kunnen hoor, volgende week kom ik ook weer in lagere rep range en dan zal ik weer paused doen

dat zou goed kunnen hoor, volgende week kom ik ook weer in lagere rep range en dan zal ik weer paused doen

Heeft volgens Candito te maken met elbow flare & spanning op je lats.

Maarja, wie weet. Zou best kunnen dat hij het fout heeft.

• #6.127
Ik heb werkelijk geen idee wie Candito is

Dan komt het goed!

Candito stelt zich ook kandidaat voor NPB wedstrijden.

Heeft volgens Candito te maken met elbow flare & spanning op je lats.

Maarja, wie weet. Zou best kunnen dat hij het fout heeft.

Ik ben toch eerder geneigd om op Sheiko zijn advies af te gaan dan op de Enzo Knol van het powerliften.

• #6.136
Wie is enzo knol

Youtube hype idd ;)

• #6.139
#squat
162 x4
op film
162 x4
ik denk het technisch dieptepunt van het afgelopen half jaar
http://youtu.be/lL7kzvuusLw

#deadlift
220x2
200x3
nice deadlift ging zonder pijn aan biceps, nu hopelijk op naar de 270

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

Candito is toch geen youtube hype ? Had er nog nooit van gehoord, maat van me kwam zijn naam toevallig tegen op DBB bij de powerlifting schema's. Wendler is een veel grotere hype die een bak geld verdient met al die 100 boeken waarin hij geen nieuwe wielen uitvind.

Terug
Naar boven