MuscleMeat

Log Aron 2016

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.161
  • #6.162
note to self; ik ga tijdens het cutten niet meer 's ochtends trainen, dan maar na de late dienst om 24;00 uur ipv ervoor

manman wat een drama weer vandaag :roflol:

• #6.165
Gestopt met benchen na 2e warming up set. Meteen die steken weer in pec die ik van de week ook had. Kracht leek er ook gewoon minder door te zijn geworden. Het zit echt bovenin de borstspier en ik voel de pijn al tijdens het zakken wanneer ik het dichts bij de borst zit. Ik heb het gevoel dat ik nu slim moet zijn en moet rusten voor ik dalijk een pec tear heb.

Denk even naar fysio bellen en vast absolute rust voor borst pakken en wat rekken en foamrollen. Verder wel andere UB wat pompen daar waar mogelijk

f**k, ook gij Aron. Good luck man :(

Balen man, beter herstel je snel.

Laatst bewerkt:
Niet goed.

• #6.169
Heb er met Nase even over gesproken en denken eigenlijk dat het simpelweg een irritante trigger point is in de pec minor. Dus ik ga even hardcore foamrollen met biljartbal komende dagen en kijk eens hoe dat uitpakt. Biceps was ook een trigger point en die is helemaal weg nu.

ALLE triggerpoints terug naar ISTANBUL !

Waar is je biceps heen nu dan?

Heb er met Nase even over gesproken en denken eigenlijk dat het simpelweg een irritante trigger point is in de pec minor. Dus ik ga even hardcore foamrollen met biljartbal komende dagen en kijk eens hoe dat uitpakt. Biceps was ook een trigger point en die is helemaal weg nu.

Heb je nog wat ruimte over? Dan wil ik ook nog een lading meesturen.
Lijkt me goed pijnlijk bij je pecs.

• #6.172

• #6.173
Squat
tot
172.5 x3
pak beter dan die drama squat van van de week, terwijl ik nu lichter ben

deadlift
tot
220x3, evenaring pr
hopelijk soon in PR zone met deadlift

assistance :

ab wheel, eerste keer dat ik dit deed, op de knietjes
bw x5x3
leuke oefening

chinups
bwx9
bwx9
bwx9

biceps/triceps, gister niet meer gedaan

comment : goede trenning

Is toch al PR zone, gekkie

220x3 is pr bij 1x260 wut

• #6.179
training van gisteren

BW = 99.5

Bench Press paused
20x5
50x5
80x3
100x3
110x3
110x3
110x3
Mwoa pec voelt beter dan begin van de week, maar nog niet top. Foamrollen en stretchen heeft wel gebaat denk ik.

fat dumbell row
45 x10
45 x8
45 x6

dumbell pres
31 x 8
25 x12

wide hammer grip chinup
bw x12
bw x12

triceps pushdowns, hammer curl met kettlebell

comment: