Fitness Seller

Log Aron 2016

komt volgens mij gewoon door de lens ofzo

kijk maar hoeveel de bar buigt voordat hij loskomt aan het begin van de rep, valt hartstikke mee

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.203
Het is een rogue bar en die hoort niet te buigen bij 200kg

If the bar ain't bending..you're just pretending :thumbs: ;)

• #6.205
bench press paused
20x5
60x5
80x3
100x3

120x3
120x3
120x5
nice :) borst irriteerde wat bij warming up maar trok weg

hoop bb pompings:
band fly
side raise
front raise
triceps pushdown

geen bovenrug vandaag, morgen bij LB

comment : bench zit qua kracht gewoon netjes op niveau :) merk nog niks van de 6kg weight loss

Gaat lekker Aron. Als ik naar die 5x200 deadlifts kijk dan zit daar nog zeker meer in. Je trekt ze erg makkelijk.

• #6.207
Gaat lekker Aron. Als ik naar die 5x200 deadlifts kijk dan zit daar nog zeker meer in. Je trekt ze erg makkelijk.

Thanks R. Ja hoor mag ook wel :) doe alleen niet te gek, ik moet toch wel rekening houden dat ik wat minder herstel nu ik aan het cutten ben.

Begrijpelijk. Hoe gaat het cutten? Hoeveel kilootjes zijn er al af?

5x 120 nice :D

• #6.210
Begrijpelijk. Hoe gaat het cutten? Hoeveel kilootjes zijn er al af?

6 kg :) gaat goed

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

Ik weet niet wat het is de laatste tijd, borst pijntje eindelijk over vandaag. Word ik net wakker na het slapen met een extreem pijnlijke elleboog, helemaal vol vocht en rood/warm. Huid is ook heel erg gevoelig kan er nog niet meer op leunen. Lijkt op een acute slijmbeursontsteking, wtf is dit man. Kan het niet gewoon even pijnvrij gaan.

Moest die Jefferson Deadlifts effe Googlen. Tikt die bar niet keihard tegen je zaakje aan?

• #6.212
Moest die Jefferson Deadlifts effe Googlen. Tikt die bar niet keihard tegen je zaakje aan?

Nee lange armen denk ik

---------- Toegevoegd om 07:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:50 ----------

Huisarts geweest: acute slijmbeursontsteking in elleboog. Alle klassieke symptomen. 5 dagen rust en maximaal ibuprofen pakken en koelen.

Godver het zit niet mee :roflol:

rip, sterkte.... :(

Je word oud ;)

• #6.216
Hopelijk snel weg inderdaad..

Misschien lukt wat LB wel?

• #6.218
Hopelijk snel weg inderdaad..

Misschien lukt wat LB wel?

hm weet niet of dat slim is, bij een ontsteking is je lichaam natuurlijk aan het vechten ertegen, om dan LB te trainen en nog meer herstel van mijn lichaam te vragen lijkt me niet handig

Weet niet precies hoe je de cut hebt aangepakt en hoe lang je al bezig bent, maar misschien is die ontsteking een goede gelegenheid om een weekje op onderhoud te gaan zitten. Bevordert genezing, duwt je stofwisseling weer omhoog en ook je hormoonhuishouding zal er niet onder lijden.

Nota bene: ik heb er verder geen verstand van, maar na het grote krachtverlies bij mijn vorige cut had ik na het nodige leeswerk besloten het voortaan zo te doen.

• #6.220
Weet niet precies hoe je de cut hebt aangepakt en hoe lang je al bezig bent, maar misschien is die ontsteking een goede gelegenheid om een weekje op onderhoud te gaan zitten. Bevordert genezing, duwt je stofwisseling weer omhoog en ook je hormoonhuishouding zal er niet onder lijden.

Nota bene: ik heb er verder geen verstand van, maar na het grote krachtverlies bij mijn vorige cut had ik na het nodige leeswerk besloten het voortaan zo te doen.

Ja ik heb het er even met victor over

Terug
Naar boven