- Waardering
- 14.555
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
hij lijkt kommer te zijn bij 200 dan de stang waar ik mee train bij 240

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

borst irriteerde wat bij warming up maar trok weg
merk nog niks van de 6kg weight lossGaat lekker Aron. Als ik naar die 5x200 deadlifts kijk dan zit daar nog zeker meer in. Je trekt ze erg makkelijk.
doe alleen niet te gek, ik moet toch wel rekening houden dat ik wat minder herstel nu ik aan het cutten ben.Begrijpelijk. Hoe gaat het cutten? Hoeveel kilootjes zijn er al af?
gaat goedMoest die Jefferson Deadlifts effe Googlen. Tikt die bar niet keihard tegen je zaakje aan?

Pff, klote Aron! Hoe ga je dit diet-wise aanpakken?Huisarts geweest: acute slijmbeursontsteking in elleboog. Alle klassieke symptomen. 5 dagen rust en maximaal ibuprofen pakken en koelen.
Godver het zit niet mee![]()
yup...
ja goeie vraag, eerst eens even de 5 dagen rust afwachten denk ik, mocht het daarna nog langer gaan duren toch maar wat aanpassingen makenPff, klote Aron! Hoe ga je dit diet-wise aanpakken?
Hopelijk snel weg inderdaad..
Misschien lukt wat LB wel?
Weet niet precies hoe je de cut hebt aangepakt en hoe lang je al bezig bent, maar misschien is die ontsteking een goede gelegenheid om een weekje op onderhoud te gaan zitten. Bevordert genezing, duwt je stofwisseling weer omhoog en ook je hormoonhuishouding zal er niet onder lijden.
Nota bene: ik heb er verder geen verstand van, maar na het grote krachtverlies bij mijn vorige cut had ik na het nodige leeswerk besloten het voortaan zo te doen.