Fitness Seller

Log Aron 2016

klote man.!!
als t in 5 dagen genezen is lijdt je er niks mee joh, keer paar dagen rust doet de mens ook goed.!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.222
Beterschap man, klote dit..

Bah, wat een nare ellende toch altijd met die ellebogen! Hoop dat het vlug weer goed gaat...

sht man..

5 dagen tho, kom je er fking goed van af.

• #6.226
boh ja ellende

het wordt ook niet echt minder, alleen maar dikker, je ziet de ontsteking ook best goed zit, ramdik en vochtig

23j4qyr.jpg

jeetje dat ziet er lelijk uit.
sterkte en beterschap jochie!

Ziet er niet fris uit. Misschien nog eens naar de dokter gaan of doorverwijzing vragen?

• #6.229
Ziet er niet fris uit. Misschien nog eens naar de dokter gaan of doorverwijzing vragen?

Huisarts vrijdagnacht zei dat ik maar even 5 dagen rust moest pakken en ontstekingsremmers. Als het dan niet weg is nogmaals naar huisarts. Dus ik wacht nog even af, het zijn pas 2 dagen.

Gedver man! Ziet er inderdaad best heftig uit!

Beterschap!

Damn, sterkte.

• #6.232
Thanks mannen

Elleboog is nu iets minder dik, maar zit wel nog vocht in, is ook meer doorgetrokken naar de onderarm. Niet meer zo pijnlijk, kan in ieder geval weer strekken, voel het wel nog nog goed. Hopelijk trekt het snel helemaal weg.

Klote man :( Goed koelen he, hopen dat het snel weg is.

Koelen schijnt alleen tegen de pijn te helpen toch ? yolo geen pijn geen toename

Geloof dat het meer een behandeling van de ontsteking is dan een behandeling van de pijn. Door het te koelen ga je de zwelling tegen en een erger wordende ontsteking kun je daarmee beperken of voorkomen, geloof dat dat ook te maken heeft met bloed doorstroming oid.
Ik zou het hoe dan ook zeer regelmatig koelen, ook als je geen pijn hebt, om de 2-3 uur zo'n 10-15 minuten.

Ziet eruit alsof je een spier aan het kweken bent op je elleboog :p

FYI:

Ice is for injuries — calming down damaged tissues that are inflamed, red, hot and swollen. The inflammatory process is a
healthy, normal, natural process … that also happens to be incredibly painful and more biologically stubborn than it needs
to be. Icing is mostly just a mild, drugless way of dulling the pain of inflammation. Examples: a new case of IT band
syndrome or a freshly pulled muscle.

Heat is for muscles, chronic pain, and stress — taking the edge off the pain of whole muscle spasms and trigger points,
or conditions that are often dominated by them, like back and neck pain), for soothing the nervous system and the mind
(stress and fear are major factors in many chronic pain problems, of course).

• #6.237
owh sank joe boos of joe

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

Vorige week was geen bijzonder zware trainingsweek. Er waren echter drie dingen anders waar een oorzaak van de ontsteking gelegen kan hebben:
- Krav maga had ik lang niet gedaan
- Ab roll; had ik nog nooit gedaan en schijt wel stressvol voor elleboog te kunnen zijn
- Chest trigger point

of toch gewoon pure pech, een overbelasting of scheef geslapen

• #6.238
Zwelling is zo goed als weg, enkel het puntje is nog wat vochtig, rode kleur is ook weg. Is nu 6 dagen geleden.

Bench Press
20x10
30x10
40x10
50x10
40x10
30x10
20x10
pijnvrij, wel beetje raar onwennig gevoel in triceps, kan ook omdat het zo licht was

pullups
biceps curl

comment : niet te gek doen, er zit wel nog een pijnlijk puntje op de ellboog, er op steunen is nog niet leuk. Voornamelijk triceps isolatie ga ik er ff uithouden, dat schijnt een boosdoener te zijn voor een bursitis.

Krav Maga toch maar overgeslagen vandaag...

Laatst bewerkt:
Mooi dat de zwelling nu al weg is. Als ik naar die foto kijk had ik verwacht dat het langer zou duren.

• #6.240
Mooi dat de zwelling nu al weg is. Als ik naar die foto kijk had ik verwacht dat het langer zou duren.

Ja man als je wist wat ik voelde donderdag en vrijdag dacht ik ook dat het langer ging duren. Ik kon niks met die arm, niet eens strekken, enkel schouder bewegingen. Ik heb netjes maximaal ibuprofen gepakt voor de ontsteking en gekoeld, dus dat zal wel goed zijn geweest.

Terug
Naar boven