Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, het beestje hoeft maar een naam te hebben hèDamn! Die deadlift vanaf die boxes! Aardig volume @ 220kg!
Zijn dat niet gewoon blockpulls?
Uhm, ja eigenlijk deed ik deze een jaar of 5 geleden altijd en toen deden ze pijn, nu staan ze in het schema en wil ze wel weer een kans gevenlekkere train, maar waarom doe je dips als je van te voren al zegt dat je wil oppassen met schouders?![]()
nee ringvinger op de ring, ik heb 2 jaar lang redelijk close gebencht, dus om het verschil aan te geven noem ik het nu gewoon wideWat noem je dan wide benchen? Pinkies op de ringen?
Volgde je log al af en toe vanaf de zijlijn, bij deze in
Ga je NK in -93 doen, of heb ik dat mis?
jaaa dit is het
yup, snel en effectief
ja gaat lekker, wide grip voelt immens zwak en kut, weet niet of dit profijt gaat opleveren. Ik ben destijds niet voor niks overgestapt naar closer drukken.Je gewicht gaat goed man, bijna 93Hoe bevalt het bankdrukken met wijde grip? Vind het zelf niet heel fijn, ga er denk na zondag ook op trainen.
Vind de eerste set frenchpresses nog aardig zwaar voor iemand met elleboogaids..
De hele reden dat sheiko frontsquats in de adaptie fase knalt is inderdaad ook om het voorover vallen in een squat te corrigeren![]()
Yup, nog steeds, wel zonder begeleiding