Fitness Seller

Log Aron 2016

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.341
Zou je je resultaten kunnen samenvatten? Hoeveel kg kwijt, hoeveel kracht verloren?

Uhm ik heb geen idee hoeveel kracht ik heb verloren. Heb de sheiko cyclus ingesteld op 180 squat (beltless+zonder sbd sleeves), 135 bench en 260 deadlift, die trainingen gaan tot nu toe gewoon prima. Vind dat je krachtverlies ook pas echt kan vergelijken zodra de cut ten einde is en je weer "normaal eet". Een 595 totaal voor september is mijn korte termijn doel na de cut, een 200/135/260.

Qua gewicht

104.8 kg ---- > 93.8 kg (paar dagen geleden)

Waist :
104 cm ---- > 91-92 cm

fototjes:

2d2szp.png

Dat valt nog best mee dus. Ik verlies altijd meer, maar ik neem er te weinig tijd voor denk ik.

• #6.343
Dat valt nog best mee dus. Ik verlies altijd meer, maar ik neem er te weinig tijd voor denk ik.
Ja we zullen zien man, kan het nu nog niet helemaal zeggen natuurlijk. Maar aangezien het cut einde in zicht is zie ik het wel positief in.

Mijn moeder vroeg bij de beginnerswedstrijd wie die gespierde gozer was die me coachte bij squats

595 is toch geen doel man, doe dan 600

• #6.349
666, dat is pas een streven.

als je 666 kan kan je ook 700 en dan zit je theoretisch eigenlijk al op 800. 900 moet er dan ook wel in zitten, dus 1000 is een mooi doel sowieso

Maar 666 krijg ik het extra warm van.

Damn. ik post hier nooit maar lees wel zo nu en dan mee.

niet meer dan respect man!

Ikzelf ben helaas nogal veel aangekomen (vp%) (bijna direct na de meet juli 2013) waar wij elkaar ook nog gesproken hebben.

Ik voel zelf ook meer voor powerlifting / strongman schema's. ik hoop dan ook uit jou topic weer motivatie te putten om zelf weer aan de slag te gaan na meer dan een jaar niks gedaan te hebben.

Nogmaals Aron veel respect voor je progressie Keep it up man! :)

hoe lang duurt de cut nog en wat is het strijdplan daarna?

• #6.355
666, dat is pas een streven.
Ja das ook wel weer zo

als je 666 kan kan je ook 700 en dan zit je theoretisch eigenlijk al op 800. 900 moet er dan ook wel in zitten, dus 1000 is een mooi doel sowieso

10000lbs misschien

Maar 666 krijg ik het extra warm van.
Boh

Damn. ik post hier nooit maar lees wel zo nu en dan mee.

niet meer dan respect man!

Ikzelf ben helaas nogal veel aangekomen (vp%) (bijna direct na de meet juli 2013) waar wij elkaar ook nog gesproken hebben.

Ik voel zelf ook meer voor powerlifting / strongman schema's. ik hoop dan ook uit jou topic weer motivatie te putten om zelf weer aan de slag te gaan na meer dan een jaar niks gedaan te hebben.

Nogmaals Aron veel respect voor je progressie Keep it up man! :)
Thanks man! Gaat het weer wat beter psychisch bij je? Hopelijk kun je hier wat info uit halen dan

hoe lang duurt de cut nog en wat is het strijdplan daarna?
Uh tot ik rond de 90kg ofzo zit, en daarna onder de 93 blijven om in die klasse te competen

Ja das ook wel weer zo

10000lbs misschien

Boh

Thanks man! Gaat het weer wat beter psychisch bij je? Hopelijk kun je hier wat info uit halen dan

Uh tot ik rond de 90kg ofzo zit, en daarna onder de 93 blijven om in die klasse te competen

10.000 lbs is ook nogal ambitieus

damn goed afgevallen aron!

Terug
Naar boven