- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
91 nog steeds, oog wel lekker vol nu ik weer meer aan het vreten ben
thx bro
je bent zelf dik !
Goede strijdkreten. Je lijkt wel ver naar achter te zitten met Squat. Nog bepaalde reden dat je het zo doet?
Die 140 ging erg hard maar niemand die natuurlijk kan checken of t echt 140 is.
Zou je toch eens aanraden om zo veel mogelijk 20 of 25 kilo plates te gebruiken want de verdeling is echt anders zo.
Lijkt idd alsof je squat er technisch ook anders uit ziet, vooral het laatste stukje laat je je meer naar achteren vallen met zowat geen knee travel
inbe4 60kg dusHehe bench is 1x20, 3x10, 1x5, 2x2.5 als je goed kijktinbe4 60kg dus
Ja ik voelde al de hele tijd dat het anders was bij de squat, nu jullie dat van naar achteren vallen zeggen zou dat best wel eens kunnen kloppen, zie inderdaad ook minder knee travel. Was me nog niet opgevallen.
Diepte was twijfachtig, gewoon niet diep genoeg dus, maar ben wel blij dat de 190 lukte aangezien 2 weken terug tijdens het cutten ik grandioos failde in de hole met 180kg.
6-Focus on maintaining 3 even points on contact in your feet throughout the lift, weight should be even through the big toe, little toe and heel. Do not focus on excessively sitting back onto your heels if you are a raw lifter, this is not advantageous because you don’t have a suit to sit back into. There will be some forward movement on the knees in the lift and that is fine. A short movement of the hips backwards and then squat down from there. “Back, back, back” isn’t for you, it is more “down, down, down”.
wie weet !mss doe ik volgend jaar ook mee, kunne we tegen elkaar strijden![]()
thanks marvinEasy 140kg paused bench
Sterk hoor Aron!! Harde training zo 2 weeks out!
Succes met de wedstrijd!!![]()
Ikzelf heb echt aangeleerd naar beneden ipv naar achteren te zitten.
Kwam het laatst ook nog keer tegen in een artikel:
Wie weet dat die mentale cue je positie wat kan verbeteren.