MuscleMeat

Log Aron 2016

Good busy micemountain

om te vertalen naar 6 sets van 3 reps ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.528
2 weeks out

@91kg bw

#squat
162
182
190
te zwaar en op het randje van diepte

#bench press paused
110
120
130
135
140
easy

#deadlift
200
220
240
prima

https://www.youtube.com/watch?v=YE0JoXZWZIQ

comment : opzich wel vertrouwen in sbd cup

Goede strijdkreten. Je lijkt wel ver naar achter te zitten met Squat. Nog bepaalde reden dat je het zo doet?

Die 140 ging erg hard maar niemand die natuurlijk kan checken of t echt 140 is.
Zou je toch eens aanraden om zo veel mogelijk 20 of 25 kilo plates te gebruiken want de verdeling is echt anders zo.

Lijkt idd alsof je squat er technisch ook anders uit ziet, vooral het laatste stukje laat je je meer naar achteren vallen met zowat geen knee travel

• #6.531
Goede strijdkreten. Je lijkt wel ver naar achter te zitten met Squat. Nog bepaalde reden dat je het zo doet?

Die 140 ging erg hard maar niemand die natuurlijk kan checken of t echt 140 is.
Zou je toch eens aanraden om zo veel mogelijk 20 of 25 kilo plates te gebruiken want de verdeling is echt anders zo.

Lijkt idd alsof je squat er technisch ook anders uit ziet, vooral het laatste stukje laat je je meer naar achteren vallen met zowat geen knee travel

Hehe bench is 1x20, 3x10, 1x5, 2x2.5 als je goed kijkt :roflol: inbe4 60kg dus

Ja ik voelde al de hele tijd dat het anders was bij de squat, nu jullie dat van naar achteren vallen zeggen zou dat best wel eens kunnen kloppen, zie inderdaad ook minder knee travel. Was me nog niet opgevallen.

Diepte was twijfachtig, gewoon niet diep genoeg dus, maar ben wel blij dat de 190 lukte aangezien 2 weken terug tijdens het cutten ik grandioos failde in de hole met 180kg.

goeie tren jonge
succes op de sbd

mss doe ik volgend jaar ook mee, kunne we tegen elkaar strijden :)

Easy 140kg paused bench:sad:

Sterk hoor Aron!! Harde training zo 2 weeks out!

Succes met de wedstrijd!!:thumbs:

Hehe bench is 1x20, 3x10, 1x5, 2x2.5 als je goed kijkt :roflol: inbe4 60kg dus

Ja ik voelde al de hele tijd dat het anders was bij de squat, nu jullie dat van naar achteren vallen zeggen zou dat best wel eens kunnen kloppen, zie inderdaad ook minder knee travel. Was me nog niet opgevallen.

Diepte was twijfachtig, gewoon niet diep genoeg dus, maar ben wel blij dat de 190 lukte aangezien 2 weken terug tijdens het cutten ik grandioos failde in de hole met 180kg.

Ikzelf heb echt aangeleerd naar beneden ipv naar achteren te zitten.
Kwam het laatst ook nog keer tegen in een artikel:

6-Focus on maintaining 3 even points on contact in your feet throughout the lift, weight should be even through the big toe, little toe and heel. Do not focus on excessively sitting back onto your heels if you are a raw lifter, this is not advantageous because you don’t have a suit to sit back into. There will be some forward movement on the knees in the lift and that is fine. A short movement of the hips backwards and then squat down from there. “Back, back, back” isn’t for you, it is more “down, down, down”.

Wie weet dat die mentale cue je positie wat kan verbeteren.

• #6.537
mss doe ik volgend jaar ook mee, kunne we tegen elkaar strijden :)
wie weet !
Easy 140kg paused bench:sad:

Sterk hoor Aron!! Harde training zo 2 weeks out!

Succes met de wedstrijd!!:thumbs:
thanks marvin
Ikzelf heb echt aangeleerd naar beneden ipv naar achteren te zitten.
Kwam het laatst ook nog keer tegen in een artikel:

Wie weet dat die mentale cue je positie wat kan verbeteren.

zal er eens op letten, thx

Welke wedstrijd heb je over 2 weken?

OP beter wel bezorgen op de sbd cup

Edit: waarom ben je btw van Sheiko afgestapt? Leek mij wel een toffe routine voor na m'n cut om full r*tard powerlift te gaan

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven