Fitness Seller

Log Aron 2016

• Topic Starter Topic Starter
Voor het einde van de week !

Werken ? Que ? :D

:roflol: dat plaatje :roflol:

wilde deze week een 50% deload houden, toch maar voor een absolute deload gekozen aangezien ik eigenlijk al een week irritatie heb rondom SI gewricht. Een dezer dagen even langs fysio hoppen... Denk niet dat het ernstig is maar ben er liever optijd bij dan dat ik iets verneuk.

hou normaal niet zo van trainingen skippen om een pijntje maar aangezien het toch al een deload week was

Laatst bewerkt:
Goed naar je lichaam luisteren idd

Op zich perfecte timing toch om deload te doen, volgende week er weer tegen aan dan!

rug voelt stukken beter, vanmorgen 1.5 uur gebokst en had nergens last van

Maandag begin ik met een aangepast Wendler schema, de zogenaamde 3/5/1 for powerlifting variant, geen repouts meer maar zware singles gebaseerd op doelen voor de wedstrijd

doelen: 175 sq, 132,5 bench, 245 deadlift

wellicht iets te hoge doelen, maar we zullen zien! weeg nu smorgens 102 kg dus heb nog wat bulkruimte over

Wanneer wil je deze doelen bereikt hebben? Volgens mij heb ik jou toch behoorlijk snel een 240 deadlift zien trekken bij push&pull.

Wanneer wil je deze doelen bereikt hebben? Volgens mij heb ik jou toch behoorlijk snel een 240 deadlift zien trekken bij push&pull.

16 december op het NK raw powerliften....

maar op push en pull was texas deadlift bar he, en op powerlifting meet heb je van tevoren al gesquat :) dus mss dat 245 zelfs een te hoog doel is

Die 240 was toch een gewone olympische stang?

nu dus 4 weken voorbereiding en 1 week deload

Wendler 3/5/1 for powerlifting, week 1

MP
20x5
45x5
60x3

67.5 x3
70x3
75x3 doel, 75x4 repout

MP BBB
57.5 x10
57.5 x10
57.5 x10
57.5 x10 VPR
57.5 x8, raakte helemaal duizelig en viel bijna om, ging net goed :o toen hele focus weg :roflol:

pullup /hammerchinup/ chinup giantset
4/4/4
3/3/3
3/3/2

comment : satisfied

Dikke military man, gaat hard!

Terug
Naar boven