MuscleMeat

Log Aron 2016

Goede mp man

7x70 is netjes ouwe sinterklaasbeschermer

nice bro, cgbp zit nog harde speed in,

Joo, ik had een vraagje... Is wendler echt gericht op kracht of zul je er ook veel massa mee kweken?

Ik ben sinds kort ook begonnen met 531 ben zeer benieuwd in eerste instantie lijken de gewichten te licht maar ik vertrouw volledig op de filosofie van Wendler.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.048
Ik ben sinds kort ook begonnen met 531 ben zeer benieuwd in eerste instantie lijken de gewichten te licht maar ik vertrouw volledig op de filosofie van Wendler.
Ik ben nu vanaf februari ofzo met wendler bezig denk ik, en gaat nog steeds goed !

bij mij werkt de simpliciteit in ieder geval goed, niet te veel bullshit

Haha klopt die hebben ook genoeg massa. Maar als ik naar wendler kijk zal ik al snel teveel willen gaan doen denk ik. Doe nu upper lower, maar binnenkort overstappen naar wendler aangezien ik m'n lifts hoger wil hebben en daar let ik nu niet echt op

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.050
Haha klopt die hebben ook genoeg massa. Maar als ik naar wendler kijk zal ik al snel teveel willen gaan doen denk ik. Doe nu upper lower, maar binnenkort overstappen naar wendler aangezien ik m'n lifts hoger wil hebben en daar let ik nu niet echt op

in my opinion werkt wendler echt goed voor kracht en massa hoor, het ligt toch vooral aan voeding... hier op het forum zijn ook een paar jongens die 5-6 assistance oefeningen doen langs hun wendler werkset. Ben van mening dat je dan het hele principe van wendler negeert.

maar wie ben ik, ben ook nog maar een kleine jongen die net komt kijken in deze sport... ff verder kijken in dit forum en je kunt je vragen stellen aan jongens die veel langer meegaan en ervaring hebben met schema's

Big and Boring ga ik doen met minimale assistentie oefeningen, ik doe echt bijna nooit isolatie.

hoeveel dagen per week is wendler eigenlijk? :p

Maandag: Military Press
Dinsdag: Deadlift
Donderdag: Bench Press
Vrijdag: Squat

Nee is helemaal niet zwaar want je traint met gewichten van 90% van je 1rm.

In je eerste jaar kun je veel sneller progressie maken dan met wendler, vandaar dat het meer voor "ervaren mensen" is

Terug
Naar boven