AndroidHealthClinic

Log Aron 2016

Beastly man

Ik lees zoveel altijd over een wonde

enlighten me please

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.563
Ik lees zoveel altijd over een wonde

enlighten me please

dit

Half jaar geleden fisteloperatie gehad waarbij een wond is achtergelaten ter grootte van een vuist. Herstel verliep eerste paar weken heel voorspoedig, toen weer even getraind en push &pull gedaan zelfs, echter toen de wond bijna dicht was stagneerde het herstel helemaal en ging zelfs weer verder open. Toen op advies van chirurg weer gestopt met LB ivm druk op de wond, nu gaat het herstel heel traag maar wond is bijna dicht gelukkig... ik gok nog een week of 2 als ik geluk heb tot ik weer aan de slag kan.

met dus als update dat de wond vorige week dicht was en nu weer open het herstel tot het stabiel weefsel is nog episch lang kan duren.

Heb het even opgezocht. Echt rot man. Hopelijk dit het niet altijd teveel pijn.
Toch vrij ironisch. Ik kan trainen maar vindt de motivatie niet
jij hebt de motivatie maar kunt niet trainen :/

• #1.565
Heb het even opgezocht. Echt rot man. Hopelijk dit het niet altijd teveel pijn.
Toch vrij ironisch. Ik kan trainen maar vindt de motivatie niet
jij hebt de motivatie maar kunt niet trainen :/

Het doet helemaal geen pijn, in het begin wel heel erg veel. Daarom is de drang om te trainen ook zo groot, omdat ik simpel geen pijn voel. Bij een '' standaard'' blessure weerhoud pijn je wel van trainen.

gebruik mij dan als motivatie om wel te trainen, nu kan je nog :)

Niet alleen dat het lang kan duren maar als je de wond elke keer open traint blijf je er maar mee aanmodderen he... K*t maar misschien toch even een tijdje rustig voor jou...
Even iets anders he is het geen optie om hechtplijsters preventief op te plakken? Misschien blijft de wond beter dicht bij belasting en kun je iets meer doen?

• #1.567
Niet alleen dat het lang kan duren maar als je de wond elke keer open traint blijf je er maar mee aanmodderen he... K*t maar misschien toch even een tijdje rustig voor jou...
Even iets anders he is het geen optie om hechtplijsters preventief op te plakken? Misschien blijft de wond beter dicht bij belasting en kun je iets meer doen?

Nja hij was dicht dus dacht dat het nu wel goed zat, en op dit moment gaat het oppervlakkig open en zullen hechtplijsters weinig k*t hebben. Denk dat chirurg daar anders wel mee was gekomen.. in geldrop zit ook een of andere kliniek voor wondgenezing, mss eens naar kijken. Thanks voor het meedenken in ieder geval!

Echt vaag dat een wond een jaar moet genezen. Hopelijk schiet het op! Dan kan je meteen naar 300 dl

• #1.570
  • #1.571
Toch chill dat t easy gaat.

Verhoog je met 5kg elke week?

Nja hij was dicht dus dacht dat het nu wel goed zat, en op dit moment gaat het oppervlakkig open en zullen hechtplijsters weinig k*t hebben. Denk dat chirurg daar anders wel mee was gekomen.. in geldrop zit ook een of andere kliniek voor wondgenezing, mss eens naar kijken. Thanks voor het meedenken in ieder geval!

Naa ik weet niet wat jij voor chirurg hebt haha maar meestal denken die niet zo mee in de oplossingen zoeken om nog te kunnen trainen.. Meer iets in de trand van stop maar even met die oefeningen waar je de bibs bij aanspant.

Maargoed haha het was een idee;).

• #1.576
Toch chill dat t easy gaat.

Verhoog je met 5kg elke week?
Dat zou ik moeten kunne halen
Naa ik weet niet wat jij voor chirurg hebt haha maar meestal denken die niet zo mee in de oplossingen zoeken om nog te kunnen trainen.. Meer iets in de trand van stop maar even met die oefeningen waar je de bibs bij aanspant.

Maargoed haha het was een idee;).

Hij dacht eerst juist dat het geen effect zou hebben en liet me trainen :p vind het allemaal geweldig dus denkt wel mee

die witte jassen maffia wil je gewoon daar houden o nog wat centen te verdienen :p

• #1.578
die witte jassen maffia wil je gewoon daar houden o nog wat centen te verdienen :p

de komende 20 jaar zorgverzekering betalen heb ik er in 1 jaar uitgehaald... :P

ook dankzij wat extreem dure immunisatiekuurtjes voor de hooikoorts

• #1.580
Terug
Naar boven