Fitness Seller

Log Aron 2016

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.701
squat
20x10
50x5
70x50

105x5
105x2 :mad: Barbell kwam tegen spotter aan waardoor ik achterover viel, stang lag aan 1 kant op spotter en andere kant niet, toen moeten strict pressen om eruit te komen, nek beetje geschaafd en behoorlijk geschrokken

5 min nadenken over zin van het leven x1

105x5 squat

deadlift
80x5
120x5
150x5

comment : squats voelde zwaar, deadlift voelde alsof ik ze kon cleanen

Dikke strict press !!

Mooi om te zien dat je bij squat na je ongelukje de set toch afmaakt, doorzettingsvermogen is onderdeel van succes heeft men mij verteld.

Mooi om te zien dat je bij squat na je ongelukje de set toch afmaakt, doorzettingsvermogen is onderdeel van succes heeft men mij verteld.

Hij heeft tijdens die 5 minuten nadenken over de zin van het leven ook met mij gechat, chatten met een sanca tijdens een workout zijn gains en stamina + verzekerd

• #1.707
zeker weten
:D

of course

Hij heeft tijdens die 5 minuten nadenken over de zin van het leven ook met mij gechat, chatten met een sanca tijdens een workout zijn gains en stamina + verzekerd
sws haha
Ok , nee dan heb ik nix gezegd :D
:cool:

squat
20x10
50x5
70x50

105x5
105x2 :mad: Barbell kwam tegen spotter aan waardoor ik achterover viel, stang lag aan 1 kant op spotter en andere kant niet, toen moeten strict pressen om eruit te komen, nek beetje geschaafd en behoorlijk geschrokken

5 min nadenken over zin van het leven x1

105x5 squat

deadlift
80x5
120x5
150x5

comment : squats voelde zwaar, deadlift voelde alsof ik ze kon cleanen

dat zijn de gains jonge

in

• #1.711
Wendler week 1 training 1

military press
20x5
40x5

62.5x5
67.5 x5
72.5 x5 doel, x8 repout , pr ??

strict log
65x8
65x8
65x8

cgbp
72,5 x10
72,5 x10, pomp lolwut
72,5 x10, voel me bodybuilder :(

chinup bw=101
8x
8x
8x, easy

fat dumbbell row
24x10 l/r
24x10 l/r
24x10 l/r, ff wennen aan dikke ding, easy weight

trainingsduur : 60 minuten

comment: lekker getraind.. Alles draait om repout van eerste wendler oefening, de rest van de oefeningen moeten bij fail uit de buurt blijven, dus als ik ooit eens een rep te weinig heb is het om die fail te vermijden.

Laatst bewerkt:
Lekker getraind brah! Succes met wendler. mirin' mp

Je voelt u een bodyduilber ? Pak je dan ook synthol in je cola pepsi maxi cosi ?

Die strict log gaat je goed af. Nice.

epic deadlift-squat verhouding man

• #1.718
epic deadlift-squat verhouding man

Ja ik trek de deadlift echt vanuit onderrug, quads zijn beetje beperkend wat je dus in squat ziet.. althans dat is mijn beredenering.
buiten dat heb ik squat al vanaf papendal niet meer gemaxt en deadlift wel nog in bij push en pull

Lekker getraind brah! Succes met wendler. mirin' mp
thanks bro

Good train :D

Dat is omdat jij moet betalen

ben ik de enige die betaald :( ?

Je voelt u een bodyduilber ? Pak je dan ook synthol in je cola pepsi maxi cosi ?
nee jo, enkel pindakaas op de biceps
Die strict log gaat je goed af. Nice.
Ja ideaal dat ik die thuis heb liggen :D

zie karma als je wil motiveren, train morgen laat in de middag weer :p
wut g ?

Terug
Naar boven