Fitness Seller

log + begin foto's

• Topic Starter Topic Starter
Net even 2 foto's van de voorkant biceps gemaakt, moet zeggen dat het op de foto behoorlijk tegen valt. :( Ik heb mensen gezien met veel meer progressie in 6 maanden maar vooruit. Des te leuker zijn ze over een paar jaar.

Ik merk ook wel dat ik scheef sta (rechter schouder hoger), heb het 2x opnieuw geprobeerd maar het lukt me maar niet. Lekkere falende poser dus ;)

IMAG0079.jpg

IMAG0080.jpg

IMAG0081.jpg

Laatst bewerkt:
Net een heerlijk stukje wezen lopen. 4.8km in 23min.

Zonnetje op de kale bol, en een chill muziekje aan:

http://www.youtube.com/watch?v=IxTmftNiDs8

Fijn dat de benen en de onder rug hersteld zijn van het voetballen van zondag.

Goed bezig! Nette foto's ook.

K vind je biceps en schouders echt huge:D miss komt ook omdat je aardig vetpercentage hebt. Beter dat dan ecto;(
en die vleugeltjes beginnen ook echt te groeien

K vind je biceps en schouders echt huge:D miss komt ook omdat je aardig vetpercentage hebt. Beter dat dan ecto;(
en die vleugeltjes beginnen ook echt te groeien

Hehe thanks! Dat is iig weer positief. Ik heb echt géén idee wat mijn vet% is, er staan 2 foto's op pagina 5 als jij eens een schatting kan maken.

Dit gaat te ver maar waar: de sportschool heeft geen echte vet% meter. Alleen een pauper weegschaal met een apparaat dat je vast moet houden. Geen prikkert voor op de pens aan de zijkant!

Net even 2 foto's van de voorkant biceps gemaakt, moet zeggen dat het op de foto behoorlijk tegen valt. :( Ik heb mensen gezien met veel meer progressie in 6 maanden maar vooruit. Des te leuker zijn ze over een paar jaar.

Ik merk ook wel dat ik scheef sta (rechter schouder hoger), heb het 2x opnieuw geprobeerd maar het lukt me maar niet. Lekkere falende poser dus ;)

IMAG0079.jpg

IMAG0080.jpg

IMAG0081.jpg

Ziet er echt heel goed uit man! Echt netjes gedaan!

Zeer fraaie foto's ouwe, leuke biceps :D maar volgens mij kan je nek nog wel wat werk gebruiken of zie ik dat verkeerd door de poses?

Hehe thanks! Dat is iig weer positief. Ik heb echt géén idee wat mijn vet% is, er staan 2 foto's op pagina 5 als jij eens een schatting kan maken.

Dit gaat te ver maar waar: de sportschool heeft geen echte vet% meter. Alleen een pauper weegschaal met een apparaat dat je vast moet houden. Geen prikkert voor op de pens aan de zijkant!

Misschien een idee om over te stappen naar die andere gym in goes? ;)

Haha nou de baas baas van jou toko haalt altijd zn telefoons bij mij. Ik moest 1x bij hem trainen, beviel prima moet ik zeggen. Zit nog wel 1.5 jaar vast bij mn eigen gym.

Nette onderarmen zit zeker vooruitgang in

Nette onderarmen zit zeker vooruitgang in

Bedankt man!

---------- Toegevoegd om 07:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:14 ----------

Zeer fraaie foto's ouwe, leuke biceps :D maar volgens mij kan je nek nog wel wat werk gebruiken of zie ik dat verkeerd door de poses?

Haha nee dat zie je goed ;) speknek..
Kan ook goed zien dat de schouders van achter wat minder zijn, voortaan de bendover sideraisers niet meer verzaken :p

---------- Toegevoegd om 07:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:17 ----------

Ziet er echt heel goed uit man! Echt netjes gedaan!

Cheers bro :D

Vandaafg goed getraintr maar ik ben daarna op hety terras gaan zitten.
Zo bizar hard in der war van de pils, ik post de workout morgen wel :p

Nice shoulders:D

Leg curls 10x50 8x60 6x70 4x80
Leg extensions 10x50 8x60 6x70 4x80
calve legpress 4x10 gedaan, 130kg
Squats 10x40 8x60 6x60 4x80 het gaat al iets beter! (laatste ging bijna mis, knikkende knietjes :p)

Arnoldpress 10x14 8x16 6x18 4x20
Shoulderpress (losse dumbbells) 10x16 8x18 6x20 4x24 (+4x24)
Sideraisers 10x8 8x9 6x10 4x12 (laatste was de techniek niet echt optimaal).
Bend over sideraisers 10x8 8x9 6x19 4x12 (wederom m'n twijfels over de techniek bij die laatste 4)
Shrugs 10x28 8x30 6x32 4x34 (x2, dumbbells)

En dan nog het buikje, 4x10 gedaan op een "halve skippybal". Met het bolletje de grond aan tikken als je naar achter gaat.

Bedankt man!

Haha nee dat zie je goed ;) speknek..
Kan ook goed zien dat de schouders van achter wat minder zijn, voortaan de bendover sideraisers niet meer verzaken :p

Ik denk dat BossRoss bedoelde met werk aan de nek, meer de traps trainen??!
Ik vind het nl geen speknek..en progressie ziet er goed uit hoor..
Volhouden..je weet het hé:p

Nou dat bedoel ik ook, geen vorm :p
En bedankt! Ik blijf braaf door trainen en eten, en probeer minder bier te drinken.

ik zal echt nooit droog staan met 15 bier elke zaterdag :(

EDIT:
van de achterkant dan, als ik gewoon sta zijn ze best flink aan de voorkant. Zie je idd niet echt op de foto.

Laatst bewerkt:
Niet te lastig om dumbbell press vlak na de arnold press uit te voeren ?

Mooie progressie allesinds !

Niet te lastig om dumbbell press vlak na de arnold press uit te voeren ?

Mooie progressie allesinds !

Yup, dat is inderdaad niet de beste combinatie :p Alleen wil ik ze allebei aan het begin doen omdat ik een zwakke schouder heb. Des te meer power in nog in de schoudertjes heb, des te meer ik het zwaaien met de arm kan compenseren.

Cheers man :D

Terug
Naar boven