XXL Nutrition

[LOG] Bulking log van Alex:)

Schema ziet er goed uit.
ook je training was weer niet mis!
suc6

ziet er zeer goed uit en zeker voor je leeftijd maar hoebedoel je uitverhouding je tricep pushdowns zijn zwaarder als de curls ...en zijn dit straight bar pushes
het lijkt mij dat je iets meer tijd moet steken in die bicep want die tricep lijkt prima

• Topic Starter Topic Starter
pushdowns is lastig te vergelijken, op de ene kabel kan ik 50 doen, op de andere maar 25, hangt van het aantal katrollen enzo af. Maar sowieso lopen biceps idd achter, train die dan ook 2x per week nu drbij tot ze in verhouding zijn.

miscchien doe je deze teveel je biceps je traint ze ook al bij je rug dan doe je dus 3x dat lijkt mij wat overdreven zelf deed ik ook 2x biceps maar hielp bij mij niet was eerder overbelasting maar je moet doen wat voor jou het lekkerste voelt en waarop jij groeit natuurlijk succes kerel

Ja, thnx.

Ik dee eerst biceps 1x per week na rug, maar dat ging niet echt hard vooruit, heb nu met biceps meer trainen 1.5cm in 3 weken al drbij dus dat gaat wel hard:)

wo damn das wel goed jah ik dacht 3x vind ik overdreven maar bij jou werkt het dus aardig nou succes

Gaat lekker Alex, maar ga nou niet zo'n vadzige PLer worden he? :D

hehe:p

Week 17 - 3 Lift Day

Bankdrukken
5x20kg
4x50kg
3x60kg
3x70kg
3x70kg
3x70kg
3x70kg

Box squats (Gedaan met bankje die net 1 a 2 cm bvoen parallel zit)
5x20kg
4x50kg
3x70kg
3x90kg (PR)
3x90kg
2x90kg

Deadlifts
5x60kg
4x80kg
2x90kg
1x100kg

Ab machine
10x25kg
10x45kg
10x50kg
10x55kg
10x55kg

Was ff de rep range bij DL's en box squats vergeten dus ban daar iets lager kwa reps gegaan. Training ging wel goed:)

goede bench en boxes, is die bench met stop?

thnx,

Dr is een moment van stop, ik laat de bar langzaam zakken, fractie van een seconden stop en dan weer omhoog. Geen bounce ofzo dus:D

niets dan respect voor die kleine alexander :D

:banana::banana:

zal spoedig groot zijn:D

je blijft maar sterker worden.. Hebben hier een nieuwe monsterstrength! :D

Week 17: Bankdrukken

Bankdrukken
5x20kg
4x50kg
3x70kg
3x70kg
3x70kg
3x70kg

Dips
4xlg+15
4xlg+15
4xlg+15

DB Shoulder press
5x14kg
5x20kg
6x20kg (PR)

Chins
4xlg
3xlg

En nog voor biceps en triceps ieder 2 oefeningen gedaan, kan het niet meer herrinere precies wnat had geen blaadje meegenome, ging iig niet heel erg goed:o

Hele training ging uberhaupt niet echt geweldig, 1 PR maar dips en benches voelde veel zwaarder dan vorrige keer. Mischien belast ik mn voorkant schouders en triceps wat te zwaar met zoveel arm training. Kan natuurlijk ook dat ik gewoon een slechte training heb, dus ik blijf doen wat ik nu doe:p

zeker respect jij gaat hard man

hehe thnx:D

Vandaag niet getrained, heb stage in Amsterdam (bij de belastingdienst:cool: ) en was pas om 8 uur thuis, ga morge traine ipv rugby omdat de velden dr te slecht bij staan door de sneeuw en we dus niet rugbien deze week.

wanneer pak je die 100 nou eens op je bench :D

Ik zweert het alex, you become a strong mofo :cool:

niet overdrijve gaste:D

ik ga alweer van training verandere (ik lijkt santino wel:o ) maar nu ga ik met victormor mee traine met een soort 3 days on 1 day off split, gericht op massa en kracht gecombineerd.Ik begin er volgende week echt mee want ik zit nu op stage dus ben ieder dag pas om 6 uur thuis en dan nog is rugby 2x deze week nog. Mischien vrijdag nog ff een training:D

Terug
Naar boven