Fitness Seller

[LOG] Bulking log van Alex:)

• Topic Starter Topic Starter
Supertom zei:
nette PR, maar ga nu ign weer eens trainen!!

Gewichten training op dinsdag, donderdag en vrijdag. (Rugby op maandag, donderdag en zaterdag) vandaar de lange tijden tussen updates:D

Zo weer benen en onderrug, denk niet dat het goeie training wordt, eergister hele nacht niet geslapen, gister ook niet veel, zit met school examen week (vwo4) dus bijna alle cijfers die ik haal komen op mn diploma, hele nacht doorleren voor sommige vakken dus:( (krijg je als je alles uitstelt:p )

bedankt voor de reakties mense:)

aah kijk :)
suc6 met je toetsen he, volgende week ook weer tentamenweek (vwo6)
nog even en k ben weg bij t middelbaar onderwijs :D

ben benieuwd wat je benen onderrug training is geworden!

Heb ff bovenlichaam met onderlichaam gewisseld voor vandaag, morgen dus benen en rug, dacht dat het niet echt goede workout zou worde door slaap gebrek maar dat viel heel erg mee:D

Week 10 - Upperbody

Bankdrukken
5x20kg
4x50kg
3x60kg
3x70kg(PR!)
2x70kg

Dippen
6xlg+10kg
10xlg
8xlg

Schoulder press
3x35 of 40kg, weet niet wat de stang nou weegt, hou het maar bij dumbbells.

Dumbbell shoulder press
8x14kg
4x18kg (PR)

Chin ups
3xlg
3xlg
3xlg

Barbell curls
15x15kg
8x25kg
6x25kg

Shrugs
10x24kg
10x28kg
10x30kg (PR)

En nog ff hoge intensiteit cardio op de fiets, 160 watts voor 5 minute.

Vind wel lekker training, morge benen en onderrug:)

wou nog wat progressie fotos maken maar ik heb geen kabeltje om ze van de camera naar de pc te zette:( komt wel weer een keer tevoorschijn hoop ik

Gaat goed kerel, goede gewichten

Week 10 - Lowerbody

Squats
5xlg
4x50kg
3x70kg
2x80kg
1x90kg (niet tot parralel)
1x90kg (PR, volgens mij deze wel diep genoeg:D)

Deadlifts
5x60kg
3x80kg
2x100kg
1x110kg (failed
1x110kg (auw me rug:()

Squats ging goed, volgens mij ging ik bij me PR diep genoeg. Deadlifte heb im volgens mij een lat spier verekt ofzo, doet pijn als ik iets til. Komt doordat ik mn rug niet goed recht hield en geen riem droeg denk ik:(. Als het morge niet over is ga ik ff lanks de huisarts.

Laatst bewerkt:
gaat goed, bench en squat. klote van je deadlift man :( hoop dat het niets ernstigs is..

gaat goed, bench en squat. klote van je deadlift man :( hoop dat het niets ernstigs is..

goed squat alex, ff laten rusten die rug

hehe bedankt, weet nog dat toen ik net begon ik setjes met 35kg maakt met bankdrukke:D

rug is verder niet echt iets serieus denk ik, zal wel weer overgaan, kga toch wat voorzichtiger zijn met deadliften en sowieso niet tot max gaan zonder riem. Ook sowieso meer aan mn houding in de oefening werken.

Week 10 - Armen
Geen rugby vandaag wegens rug blessure, dus maar ff arme traine:D

Close grip bench
10x10kg
6x30kg
5x55kg
3x60kg
4x60kg (PR!)
4x60kg
3x60kg

Barbell curls (lichte cheat style)
10x10kg
5x20kg
5x30kg
5x32.5kg (PR)
5x32.5kg
5x32.5kg

Skullcrushers
8x20kg
8x20kg
8x20kg
8x20kg

Preacher curls
8x20kg
8x20kg

Barbell curls
20x20kg (laatste 5 reps btje gecheat:D)

preacher curls en skullcrushers vinnik k*t oefeninge, mrja thuis traine vandaag dus geen andere opties. In de sportschool hou ik het voor triceps bij dips, close grip bench en rope pushdowns, voor biceps barbell curls, ez bar curls en concentration curls. Verder voelde ik de curls een beetje in me rug waar ik die blessure had, heb ff doorgezet maar is toch niet zo fijn, eigenlijk dom om door te gaan dan. Vanaf nu alleen maar borst, triceps, benen en eventueel schouders tot me blessure over is:).

je closde bench is wle heel hoog, hoever stan je handen uit elkaar

18fitie zei:
je closde bench is wle heel hoog, hoever stan je handen uit elkaar

Van het uiteinde van mn linker naar het uiteinde vna mn rechter hand zit ongeveer 40-45cm tussen. Mijn halter heeft die kerven overal dr in (van die hele kleintjes dat er voor zorgt dat je um niet los laat, weet niet precies hoe het heet maar alle halters hebben het iig) en dan een stuk van 35cm helemaal glad, ik hou het aan de buitekant daarvan vast.

En ik voel helemaal niks meer in me rug:) Ga nog even rustig aan doen en nog ff niet squatte of deadlifte maar zaterdag rugby kan ik niet laten:p:D

hoop wel dat je wat meer gewicht op je stang heb liggen dan die 2.5 kilo schijfjes op het plaatje:p

dus je curlt 2x5kilo stoerman...... nee hoor ziet er goed uit kerel netjes en zeker voor die leeftijd

thnx, denk echter dat ik met kracht en snelheids training voor die tijd mn doel al heb bereikt.
Zo'n fysiek als dit lijkt me wel iets (alleen iets betere benen):

http://img394.imageshack.us/my.php?image=speedolol9gn5zn.jpg

maar dan op optimale kracht, dus behaald met kracht training ipv bodybuilding, en met een betere zwembroek:cool: .

Denk dat mn rug onderhand wel weer bijna goed is, ga morgen laatste rust dagje nemen, btje cardio doen mischien en dan overmorgen bovenlichaam traine en squats & deadlifts nog een weekje laten en wat leg presses doen.

M'n riem is overigens besteld, vanaf binnekort dus altijd mn eige riem bij me met squatte & deadlifte:D.

train ze dan maar he :D flink wat te doen voordat je dit behaalt. Zn hoofd is wel lelijk :P

Eindelijk weer is getrained, rug voel ik bijna nooit meer iets, maar desondanks toch ff machine workout gedaan:D

Week 11 - Fullbody

Chest press
6x20kg
5x40kg
4x60kg
3x80kg
3x100kg
3x120kg
3x140kg
3x150kg
1x160kg (PR)

leuke oefening:)

Close grip bench press
6x50kg
6x50kg
6x50kg
5x50kg

Leg press
5x50kg
3x80kg
3x80kg

klote oefening, ik wil weer squate:(

komt zeker goed met jou. goede crbp ook!

Terug
Naar boven