MuscleMeat

[LOG] Bulking log van Alex:)

• Topic Starter Topic Starter
Zelda zei:
Mooie stats hoor voor iemand van jouw leeftijd, ben benieuwd dat eruitziet als je 18 bent, of 21. Dat van dat lagere volume zit wel wat in inderdaad, en je gaat er goed op ook!

Ja denk ook dat mn stats dan wel mooi zijn:D

Als ik over een maandje klaar ben met cutten ga ik het volgende (Bill Star) programma doen: http://www.deepsquatter.com/strength/archives/manrodt4.htm

Alweer vrij laag volume, maar daar ga ik als beginner nog goed op, over een jaartje zal het wel wat minder hard gaan, dan gooi ik het volume wat omhoog:)

welke van de 2 routines die daar staan ga je doen dan? de 1e? power routine?
die ben ik op het moment namelijk aant het volgen. nu net 4 trainingen gehad. ik hou een log bij, kan je zien hoe het verloopt. verder ga je erg goed. zeker omdat je nog zo jong bent. stuk sterker dan ik:mad:
maar nu stoppen met je vakantie, want zie dat je na 2 januari niets meer hebt gepost:cool:

idd 1ste routine,

moet idd stoppen met vakantie, had gewoon ff geen zin in traine laatste dagen, vandaag weer gegaan maar ging voor geen meter, voel me niet zo goed:(

Squats
5x20kg
5x50kg
5x60kg
5x70kg
5x70kg

Deadlifts
5x60kg
5x80kg

heb het hierbij gelaten, gaat hopelijk morgen beter.

maar succes met je routine he Tom:cool:

18fitie zei:

In de vakantie heb ik maar een korte bulk gedaan, cutten wou niet echt lukken met al die feestdagen:D. Armen zijn een halve cm in omvang toegenomen, gewicht is ergens rond de 73 kilo geloof ik. Ben nu weer een paar dagen bezig serieus te cutten, gaat ook wat makkelijker met rugby drbij:)

zo jong en al zo begaan met zijn sport :thumbs:

haha ja bedankt:)

Arm training vandaag gedaan, ga daar vaker een aparte dag voor doen omdat armen wat achter lopen.

Week 9 - Arm dag
Dichte greep bankdrukken
10x20kg
8x30kg
8x40kg
8x47.5kg
8x47.5kg
8x47.5kg
8x47.5kg
8x50kg (PR)
8x50kg

Barbell curls
10x10kg
10x21kg
10x21kg
10x21kg
10x21kg

Dichte greep bankdrukken ging goed, curls wat minder. Heerlijk die pomp in je arme achteraf:D

Goed volume op die oef. Wel hoge close bench ivg met je curl

18fitie zei:
Goed volume op die oef. Wel hoge close bench ivg met je curl

Volgens mij heb ik genetisch een beetje aanleg voor bankdrukken en borst oefeningen en absoluut niet voor bicep en bovenrug oefeningen:(

Ben ook een klein beetje uit verhouding kwa armen. Armen meten maar 32cm, kuiten ies beter met 38cm en zelfde voor borst, 100cm. (mn vader heeft ook soort gelijke verhoudingen)

Deze training was overigens thuis gedaan, vandaar maar 2 oefeningen:D

Week 9 - Upperbody
Bankdrukken
5x20kg
4x50kg
3x60kg
2x65kg
2x70kg+3reps met hulp

Dippen
4xlg+10kg
10xlg
10xlg

Dumbbell shoulder press
7x14kg
8x14kg
6x16kg

Shrugs
10x22kg
10x24kg
10x26kg

Bankdrukke ging goed, dippen wat minder.

AlexT zei:
Volgens mij heb ik genetisch een beetje aanleg voor bankdrukken en borst oefeningen en absoluut niet voor bicep en bovenrug oefeningen:(

Ben ook een klein beetje uit verhouding kwa armen. Armen meten maar 32cm, kuiten ies beter met 38cm en zelfde voor borst, 100cm. (mn vader heeft ook soort gelijke verhoudingen)

Deze training was overigens thuis gedaan, vandaar maar 2 oefeningen:D
hehe het gaat toch goed man :) toen ik 18 was waren mn armen 32, en mn kuiten 34

Week 9 - Lowerbody (rug&benen hier)

Squats
5x20kg
4x40kg
3x60kg
2x80kg
1x85kg (PR!)
1x90kg (failed:()

Deadlifts
5x60kg
4x80kg
2x100kg
1x110kg

Hammer chin ups
3xlg
3xlg
3xlg
3xlg

Leg press
8x50kg
7x60kg

Training ging wel ok, wel teleurgesteld dat 90kg squat niet lukte, nja kzit in de cut dus ik ben sowieso eigenlijk wel blij met iedere pr:D

Is een PR een nieuw record ofzow?

gefeli met je pr, als je bulkt direct 100 ;)

nette PR, maar ga nu ign weer eens trainen!!

Lekker bezig Alex!

damn kerel je leeftijd en dan deze pr's ga door kerel

Terug
Naar boven