MuscleMeat

[LOG] Bulking log van Alex:)

zeker goede training, die dips zijn impressieve, maar heb je pijn bij het chinnen ofzo

• Topic Starter Topic Starter
Na de tweede set een beetje, daarom ben ik niet verder gegaan, nu in de ochtend is alle pijn vrijwel verdwenen en voel ik niks meer in mn rug.

toch een nette training neergezet:thumbs:

Week 12 - Upperbody massa

Chest press
8x40kg
8x80kg
8x120kg
8x120kg

Dips
8xlg
8xlg

Tricep pushdown
8x40kg
6x45kg

Shoulder press
8x12kg
8x14kg
8x14kg

Side raises
8x7kg
8x7kg

BB curls
8x15kg
8x25kg
8x25kg
8x25kg
8x25kg

Preacher curls hammer curls
7x25kg
6x25kg
6x25kg

Omdat ik geen chins kan doen nu heb ik wat extra curls gedaan zodat mn biceps er niet op achteruit gaan kwa intensiteit. Overal minimaal 1 rep van failure weg gebleven. Ook heb ik na de training tog nog 10 minuutjes een beetje pijn in mn rug. Ik heb nu al lower body training tijdelijk ingekrompen, geen bankdrukken meer, geen chins meer maar nog steeds achteraf de training die pijn. Wat raden jullie aan?:D

IK zou toch een rug oef. insteken zoals tbar row of dumbbell row of pendlay row. Want nu heb je eigenlijk een push dag gedaan . VErder wel nette training

In feite heb ik eigenlijk 3 pull oefeningen in m'n schema gestopt, maar kan ik deze gewoon al (zwaar?) gaan doen als mn rug ngo niet beter is?

Geen PR's, maar vorrige week ben ik bij bepaalde oefeningen tot failure gegaan en daar ben ik nu (na het lezen van een thread hier over ub/lb:p) 1-2 reps van weg gebleven. Verder is chestpress en dips wel hoger dan vorrige week maar dat komt denk ik voornamelijk omdat ik 1 press oefening eruit heb gegooit en deze dus niet als laatste kwamen.

btw, je sig 18fitie haha:roflol:

Waar heb je pijn in je rug? Verder zou ik voor de bench gaan ipv chestpress.

Thx :D

Rechts boven, bij m'n lats & schouderblad door ut deadlifte nog. Chest press doe ik ook maar tijdelijk omdat je bij bankdrukken nog wel spanning op je rug zet (geloof ik?).

M'n schema wordt zoiets voor upperbody dagen dan:
Bankdrukken
Dips
Military press, barbell/dumbbell
Rows
Chin ups
Wide grip pulldown/chin up
BB curls

en mischien nog een iso oefening voor tri's& zijkant schouders erbij.

Succes met je rug

Doe je die dips voor borst of tris?

bedankt:)

Op UB kracht dag doe ik ze met gewicht voor borst, op massa dag voor tri's zonder gewicht.

Tricep dips zonder gewicht, 8-10 herhalingen.
Borst dips met 20kg schijf aan een riem hangen 3-4 herhalingen

Borst loopt voor, armen lopen achter zoals ik zei:p

AlexT zei:
Rechts boven, bij m'n lats & schouderblad door ut deadlifte nog. Chest press doe ik ook maar tijdelijk omdat je bij bankdrukken nog wel spanning op je rug zet (geloof ik?).

M'n schema wordt zoiets voor upperbody dagen dan:
Bankdrukken
Dips
Military press, barbell/dumbbell
Rows
Chin ups
Wide grip pulldown/chin up
BB curls

en mischien nog een iso oefening voor tri's& zijkant schouders erbij.

Ik heb daar ook eens een blessure gehad, doe gewoon even een weekje rustig aan.

Santino88 zei:
Hoe durf je, een schande :p

Ja maar een sterkere triceps levert een betere bench/press op, grotere belasting = meer groei... toch?

;)

Het is wel schandalig ja:D, ik doe nog wel nauwe greep (of SMALL grip:D) bankdrukken met 3-4 herhalingen voor tricep kracht:)

Week 12 - Lowerbody massa

Squats
10x20kg
8x40kg
8x60kg
8x60kg

Leg extentions (ja ik weet het:D:p)
8x40kg
8x45kg

Calf raises
10x45kg
10x55kg
10x60kg

Squatten gaat gewoon weer (nog steeds pijn in mn rug overdag maar niet na het squatten), nog geen deadlift& sl deadlift gedaan, doe ik volgende week ook wel weer:)

Mwah even hoog als mn bench en een stuk lager dan mn 1 rep max squat, ik zet hier echter mn benen minder ver uit elkaar dan bij lowerbody kracht training squats.

Tja mischien maar beter wat meer squats doen ipv extentions.
Wat is precies het verschil tussen romanian en sl dl's?

Sldl ga je niet door je knieen dacht ik. Maar volgens mij zijn ze beide goed.

Ok die zal ik bij mn volgende been training doen. Ziek geweest de laatste dagen (iedereen wordt ziek hier:p ) dus wat traininge gemist, maar vandaag weer getrained.

Week 13 - Upperbody kracht

Bandrukken
warming up
3x60kg
2x70kg
2x70kg (hulp bij beide reps iets voorbij de helft, was niet nodig??? )

Chest dips
3xlg+20kg
3xlg+20kg
3xlg+20kg
3xlg+20kg (hulp bij laatste 2 reps van een instructeur, was ook niet nodig???)

sma.. uh close' grip bench
2x60kg (hulp bij laatste rep en alweer niet nodig:mad:)
4x55kg
3x55kg

DB shoulder press
4x16kg
3x18kg
3x18kg

Hammer chin ups
3xlg
3xlg
2xlg

Wide grip pulldowns
4x40kg
4x55kg
4x55kg

Dumbbell rows
4x26kg
4x26kg
4x26kg

BB curl
4x25kg
4x30kg
3x32.5kg

Hammer curl
3x14kg
3x14kg
3x14kg

hmm training ging beetje slecht mrja..
Ik krijg wel vaak ongevraagde hulp zeg, bij het bankdrukken vroeg ik wel om een spotter maar bij het dippen en close grip benche krijg ik ineens hulp terwijl ik nog niet bij failure zat???

Lichaamsvet is trouwens wel een stuk lager lijkt nu, mijn mini cut is afgelope en ik ga weer bulke vanaf morge:D

nice training alex, is idd lastig als ze je gewoon helpen zonder dat het nodig is

Terug
Naar boven