Fitness Seller

Log Chantal & Hannah

Dutchfitties

Novice
Waardering
1
Hi,

Even voorstellen, wij zijn Chantal (22) en Hannah (25) ookwel Dutchfitties / Teamkoala:p en willen dit jaar mee doen aan de Flexcup.
Hannah gaat voor de bodyfitness klasse en Chantal voor de Bikini klasse. Het leek ons leuk en motiverend om een logje bij te houden en evt wat tips te ontvangen en of te delen.

We zullen proberen hier regelmatig onze trainingen te posten. We zitten nu beide in de cut totdat we rond de 18/19% staan.

Succes!

Ik zie geen fotos, hoe moeten we nou advies geven?? ???

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie geen fotos, hoe moeten we nou advies geven?? ???

bedoelde meer in de toekomst;) we gaan dit bijhouden, hier logjes posten etc
en foto's moeten nog in t aparte fotoforum komen

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

en wij zijn te volgen op instagram via @dutch_fitties waar we veel foto's op zetten :)

Laatst bewerkt:
lekker alleszins die instagram :p

hoelang trainen jullie trouwens al? zeker goeie basis voor de flexcup als ik zo die paar foto's daar zie

Succes!

heb geen instagram :(

lekker alleszins die instagram :p hoelang trainen jullie trouwens al? zeker goeie basis voor de flexcup als ik zo die paar foto's daar zie
Ik (Hannah) train nu bijna 3 jaar met losse gewichten en op een fatsoenlijke manier. Daarvoor een paar jaar aangeklooit op apparaten :rolleyes:. Chantal traint nu zo'n jaar geloof ik. We trainen nu allebei 5x per week. Ik doe 2x per week LB (1x de zware shit, en 1x meer glutes en hams) en 1x rug, 1x borst en 1x armen&schouders. Chantal doet een UB/LB split met 2xUB en 3xLB per week. Chantal moet nu high intensity trainingen doen, ik iets minder omdat ik toch wil proberen zoveel mogelijk massa over te houden :bang:. Dus ze doet veel supersets, weinig rust, barbell complexes etc. Overigens doen we dit alles onder begeleiding van mijn boyfriend, dus het is niet alsof we zomaar wat doen ;).

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

Nou, goede reden om er toch aan te beginnen zou ik zeggen ;)!

Ah leuk.. i'm in!!

Mocht ik jullie nog niet volgen dan zal ik dat ook ff doen op instagram. Ik ga zelf mee doen aan de enercup en wellicht ook de flexcup (body&fitness). Wordt mn 1e x overigens.

suc6 meiden!!

C: Vandaag LB

Squats
8x20
8x40
8x50
8x60
8x70
8x70

Superset
3x Back extension maar dan voor hammies / lunge met dumbells en een voet op bankje (heeft dit een naam?)

3x leg extensions / leg curl incl dropset

3x leg press/ donkey kicks op legextension apparaat

3x Romanian DL met Dumbells / Hiptrust

afgesloten met tabata :zweet:

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

Ah leuk.. i'm in!!

Mocht ik jullie nog niet volgen dan zal ik dat ook ff doen op instagram. Ik ga zelf mee doen aan de enercup en wellicht ook de flexcup (body&fitness). Wordt mn 1e x overigens.

suc6 meiden!!

Oh nice, Enercup is al bijna toch? Succes!

Laatst bewerkt:
Succes dames!

Dutchfitties, maar helaas geen titties :(

Vind dat jullie borsten lopen achter.

Goeie glutes! Succes :D

succes meiden!

ik ook niet, maar zelfs zonder instagram kan je op hun profiel daar?
lukt toch bij mij :p

zou trouwens misschien ook handig zijn om te weten wie Hannah is en wie Chantal :D
just saying

We hebben gewoon een openbaar profiel ja, bij instagram kan je volgens mij dan altijd via internet kijken als je het niet hebt.
Op onze profielfoto is Hannah rechts en Chantal links

Ben is gaan kijken via internet indd, goed bezig! :)

verschil in aantal jaren trainen is goed merkbaar aan jullie kont lijkt mij :D

goed bezig alleszins!

Gaat lekker! :p

Laatst bewerkt:
C vandaag LB

DL
8x 50
8x 70
8x 70
8x 80
8x 70