Dutchfitties
Novice
- Waardering
- 1
Hi,
Even voorstellen, wij zijn Chantal (22) en Hannah (25) ookwel Dutchfitties / Teamkoala
en willen dit jaar mee doen aan de Flexcup.
Hannah gaat voor de bodyfitness klasse en Chantal voor de Bikini klasse. Het leek ons leuk en motiverend om een logje bij te houden en evt wat tips te ontvangen en of te delen.
We zullen proberen hier regelmatig onze trainingen te posten. We zitten nu beide in de cut totdat we rond de 18/19% staan.
Even voorstellen, wij zijn Chantal (22) en Hannah (25) ookwel Dutchfitties / Teamkoala
en willen dit jaar mee doen aan de Flexcup. Hannah gaat voor de bodyfitness klasse en Chantal voor de Bikini klasse. Het leek ons leuk en motiverend om een logje bij te houden en evt wat tips te ontvangen en of te delen.
We zullen proberen hier regelmatig onze trainingen te posten. We zitten nu beide in de cut totdat we rond de 18/19% staan.

we gaan dit bijhouden, hier logjes posten etc

. Chantal traint nu zo'n jaar geloof ik. We trainen nu allebei 5x per week. Ik doe 2x per week LB (1x de zware shit, en 1x meer glutes en hams) en 1x rug, 1x borst en 1x armen&schouders. Chantal doet een UB/LB split met 2xUB en 3xLB per week. Chantal moet nu high intensity trainingen doen, ik iets minder omdat ik toch wil proberen zoveel mogelijk massa over te houden
. Dus ze doet veel supersets, weinig rust, barbell complexes etc. Overigens doen we dit alles onder begeleiding van mijn boyfriend, dus het is niet alsof we zomaar wat doen