XXL Nutrition

ProudPizza's first log

• Topic Starter Topic Starter

Ik zit er hard over na te denken :)

5/10/2016 - Dag 2, week 8 (B)
BP paused

1x10 20 kg
1x3 25 kg
1x2 32.5 kg
3x5 37.5 kg
Kleine deload, reprange hetzelfde. Hoop hiermee binnekort 3x5 42.5kg paused te kunnen pakken (staat nu op 1x5 + 2x4).

BOR
1x10 20 kg
1x3 27.5 kg
1x2 37.5 kg
3x5 42.5 kg

DL (week 8)
2x5 30 kg
1x3 50 kg
1x2 70 kg
5x1 85 kg
Ongeveer 45-55 sec pauze.

Glute bridge
3x5 70 kg

Bicep curl ss rolling tricep extension
3x8 8 kg per kant

Was best moe, dus kwam wel even mooi uit dat alles niet zo zwaar was
tongue.gif

Deze avond loop ik best te bingen, ben zelfs alleen thuis dus niet iets onder het motto "lekker mee eten"... 1x in de 1-2 maanden heb ik dat, buiten etentjes om, don't why. In de orde van +600 op onderhoud

6000 boven onderhoud ?? :eek: :p

Niet druk om maken.

Kan je best wel keertje doen.

Waarom zo kort pauze bij dl??

6000 boven onderhoud ?? :eek: :p

Niet druk om maken.

Kan je best wel keertje doen.

Waarom zo kort pauze bij dl??

Denk dat ik dan in een coma beland :p

Is ook zo... Heb me ook voorgenomen niet te gaan compenseren, zal alleen maar sneller resulteren in van het weekend onnodig veel eten omdat ik morgen en overmorgen dan trek zou hebben.

Het was zo licht en ik kan dan moeilijk wachten, daar word ik dan zenuwachtig van. Letterlijk en figuurlijk.
Volgende week maxen dus wilde me wel aan de 5x1 houden en nier 1x5 ervan maken oid, niks te zwaar doen

Je verhoogt nog steeds elke week met 2,5/5 kilo?

Waarom zou je anders licht trainen?

Je verhoogt nog steeds elke week met 2,5/5 kilo?

Waarom zou je anders licht trainen?

Nee zeker niet, dat zou me op geen compound lukken. Althans dan zou ik na 2 weken een plateau bereiken en heb geen zin om daar vervolgens naar te moeten handelen.

Deadlift idee is dit:
Week 1: 5x2 80 kg V
Week 2: 5x1 85 kg > 1x5 gedaan V
Week 3: 4x2 90 kg V
Week 4: 5x1 85 kg > geskipt ivm operatie
Week 5: 3x2 95 kg V
Week 6: 5x1 85 kg > 1x5 gedaan V
Week 7: 2x2 100 kg V
Week 8: 5x1 85 kg V
Week 9: toppen (110+)

Heb dit ook aansluitend 9 weken hiervoor gedaan, maar toen vond het gros plaats in m'n cut. Uiteindelijk ging m'n max van (eerst) 100 naar 102.5 kg. Nu hoop ik 110 te kunnen gaan pakken. 2x2 100 lukte destijds ook niet geheel, dus er zou nu al meer in moeten zitten.

De 85 is gebaseerd op m'n laatste gelifte 5RM (=85). En is dus semi-zwaar. Maar doe daar dus in principe singles mee zodat het een soort van supercompensatie idee geeft.

Heb week 4 geskipt omdat ik over 2 weken een operatie heb en dus daarvoor graag wil maxen.

Geen training vandaag. Gok dat ik een kaakholte- en/of middenoorontsteking achtig iets heb, plus algehele malaise. Ik sla even een keertje over :)

Beterschap!

Beterschap meis :kiss:

Snel opknappen he! Beterschap!

Ben je op jou leeftijd al dokter? Knap ja :p

Beterschap doc!

Ik hoop vandaag te kunnen gaan trainen, maar weet het nog niet zeker, nog steeds ziek. Heb wel ontzettend veel zin om te gaan deadliften.

Sinds afgelopen donderdag neem ik geen tussendoortjes meer, waardoor ik tijdens m'n ontbijt, lunch, avondeten en voor het slapen relatief meer kan eten. Laatste tijd had ik namelijk vaak juist rondom de tijden dat ik at echt veel trek. Tot nu toe niet met deze aanpak, dus daar ben ik blij mee.

En ik krik vanaf vandaag m'n kcal van 2050 naar 2100 op, want qua metingen lijkt het alsof ik wat aan het afvallen ben, heel langzaam. Moet er wel bij vermelden dat weekgemiddelde sowieso altijd wat hoger uitkomt omdat ik in het weekend de kcals iets minder nauw neem, maar dat heeft zich nog nooit geuit in gewicht-/omtrektoename.

Ik wil binnenkort (denk laatste week van oktober) een proefweekje Sheiko draaien. Zelf dacht ik aan week 3 van #37, omdat hier de reps en setjes hoog zijn, om te kijken hoeveel tijd ik max. kwijt zou zijn als ik dit zou gaan volgen. Zit namelijk tijdens stage straks echt met een beperkte trainingstijd, terwijl een PL-beginnerswedstrijd wel m'n interesse gewekt heeft. Even aankijken dus.

Ik hoop vandaag te kunnen gaan trainen, maar weet het nog niet zeker, nog steeds ziek. Heb wel ontzettend veel zin om te gaan deadliften.

Sinds afgelopen donderdag neem ik geen tussendoortjes meer, waardoor ik tijdens m'n ontbijt, lunch, avondeten en voor het slapen relatief meer kan eten. Laatste tijd had ik namelijk vaak juist rondom de tijden dat ik at echt veel trek. Tot nu toe niet met deze aanpak, dus daar ben ik blij mee.

En ik krik vanaf vandaag m'n kcal van 2050 naar 2100 op, want qua metingen lijkt het alsof ik wat aan het afvallen ben, heel langzaam. Moet er wel bij vermelden dat weekgemiddelde sowieso altijd wat hoger uitkomt omdat ik in het weekend de kcals iets minder nauw neem, maar dat heeft zich nog nooit geuit in gewicht-/omtrektoename.

Ik wil binnenkort (denk laatste week van oktober) een proefweekje Sheiko draaien. Zelf dacht ik aan week 3 van #37, omdat hier de reps en setjes hoog zijn, om te kijken hoeveel tijd ik max. kwijt zou zijn als ik dit zou gaan volgen. Zit namelijk tijdens stage straks echt met een beperkte trainingstijd, terwijl een PL-beginnerswedstrijd wel m'n interesse gewekt heeft. Even aankijken dus.

:thumbs: sheiko gaat gains opleveren

Ik ga ook eens wat meer lezen over sheiko. Lijkt me erg interessant. Ik merk dat ik wat meer op zoek moet naar "voorgeprogrammeerde" trainingen. Dat ik vantevoren weet war ik ongeveer moet doen.

Ik blijf dit even volgen :cool:

Sheiko :heart:

Moet het wel uitvoerbaar zijn met mijn geringe trainingstijd over een aantal maanden :p

Ik ga ook eens wat meer lezen over sheiko. Lijkt me erg interessant. Ik merk dat ik wat meer op zoek moet naar "voorgeprogrammeerde" trainingen. Dat ik vantevoren weet war ik ongeveer moet doen.

Ik blijf dit even volgen :cool:

Ik denk dat je qua kracht heel veel kan hebben aan Sheiko. Bij is het wel zo dat de trainingsopzet met niet persé super leuk lijkt, maar wel enorm functioneel als het gaat om krachtgains te maken en richting een wedstrijd toe te werken :)

:rolleyes:

Mocht je echt pl wedstrijd willen doen lijkt mij een coach wel makkelijk om te hebben.

Terug
Naar boven