- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel Delta Force 1 en 2, daarna kon m'n PC het niet meer aan.Niemand hier Delta Force: Black Hawk Down gespeeld? Wat een game was dat
1 ook veel online in clansunderground?
Landwarrior, Black Hawk Down, Task Force Dagger.Niemand hier Delta Force: Black Hawk Down gespeeld? Wat een game was dat
Geen idee
ass to ground step up, wat is dat?
Op iets hogers zodat ik helemaal kan zakken tot m'n bil op m'n enkel rust. Het andere been kan ook niet helpen, weet niet of het dan nog step up mag heten.
Moet ik dan denken aan een splitsquat met de voorste voet verhoogd?Op iets hogers zodat ik helemaal kan zakken tot m'n bil op m'n enkel rust. Het andere been kan ook niet helpen, weet niet of het dan nog step up mag heten.
Yes of meer een pistol squat bedenk ik me nu. Hoewel ik bij de pauze onderin wel even m'n andere voet op de grond rust. En die niet naar voren strek.Moet ik dan denken aan een splitsquat met de voorste voet verhoogd?
excuus voor "ground", dat wist ik eigenlijk wel.Yes of meer een pistol squat bedenk ik me nu. Hoewel ik bij de pauze onderin wel even m'n andere voet op de grond rust. En die niet naar voren strek.
Ik gebruikte in de gym zo'n houten box op z'n hoge kant, nu een hele stapel rubber matjes.
Ass to grass trouwens, to ground klinkt toch niet.
excuus voor "ground", dat wist ik eigenlijk wel.
Je staat op een box en laat 1 been aan de achterkant kant zakken dat je onderin alleen als balans gebruikt?
Zoals vanaf 4:25?