MuscleMeat

log chrisk

• Topic Starter Topic Starter
Wat voor side- en rear delt isolatie zou er op training B kunnen?

Zit te denken aan lu raises (side raises tot recht boven je), en rear flys en/of pull apparts.. zoiets?

A
(incline) x6
side raises x6
face pull x3
upright row x3

B
(ohp) x6
lu raises x6
trx rear fly x3
pull appart x3

???

Wat voor side- en rear delt isolatie zou er op training B kunnen?

Zit te denken aan lu raises (side raises tot recht boven je), en rear flys en/of pull apparts.. zoiets?

A
(incline) x6
side raises x6
face pull x3
upright row x3

B
(ohp) x6
lu raises x6
trx rear fly x3
pull appart x3

???
Voor zover ik het begrepen heb doet de "side delt" maar in een beperkte hoek van iets vanaf het lichaam tot onder een hoek van 90 graden mee.

Variaties als DB, kabel en band ken ik alleen.

Matt Wenning heb ik weleens een cross body zien doen, maar ik weet niet of je dan (ook) de side pakt.

Side raises zijn een beetje een uitzondering waar de resistance curve nooit continu/gelijk/optimaal over de gehele rom gaat zijn.

Dacht tot iets boven horizontaal nog wel, maar daarna gaan traps meer meehelpen. Is geen probleem als de doel spier(kop) nog maar iets doet, een procentje minder wordt wel weer goed gemaakt met het aantal reps (20-30). En er zijn niet echt alternatieven voor.

Voordeel van lu raises vind ik wel dat ze ook wat mobiliteit helpen. Heb er ook goede ervaringen mee voor delt pump/hypertrofie.

Zit meer met de rest. Kan ook A side raise, face pull, en B lu raise, upright row, doen.

Matt Wenning heb ik weleens een cross body zien doen, maar ik weet niet of je dan (ook) de side pakt.
Wat is een cross body? Cable rear delt fly? Zal een beetje side delt doen I guess. Ik heb echter geen cable crossover in m'n kamer.

Wat is een cross body? Cable rear delt fly? Zal een beetje side delt doen I guess. Ik heb echter geen cable crossover in m'n kamer.
Was een cross body DB raise dus met de arm van naast je naar schuin naar voren, of ik heb het verkeerd onthouden.

Ja, je zal zelf een keuze moeten maken, jouw manier zal in theorie moeten kunnen, maar de praktijk blijkt toch anders te zijn. Je kan wel iets aanbieden, jouw diensten op jouw manier, maar als daar haast geen vraag naar is dan is de kans van slagen minimaal. Vandaar dat ik wel wat overeenkomsten zie met wat ik een paar jaar geleden probeerde te doen.
Klopt, in principe moet hier wel gewoon markt voor zijn maar is het probleem denk ik meer aan mijn persoonlijke koppeling/netwerk/bereik/marketing. Voor een vaste baan net zo, dus weinig keuze :P

hip abduction, bands
0.5 b x 33-33-33 // bij squat warmup sets

atg squat, paused, beltless
91x 8-5-5-5-5

db swing
62.5 x 8--

strap gescheurd :treuren:

aimlab - gridshot ultimate - 85,569/239 @95% // PR
3daimtrainer - horizontal lvl10 - 234,305 #4 // PR

Laatst bewerkt:
🚨 Breaking! 🚨

Wereld record houder stuiterende roze balletjes schieten 🥇 :o

Untitled.png

bench
103.5 x 12-8-8-8-8- // PR had niet gehoeven maar voelde bij 10 reps zo goed. laatste rep was wel opeens maximale grind

incline
73.5 x 11-11-11-11-11-11

side raises, paused
10+ x 20-15-15-15--

face pull, bands, lying
r+r x 20-25-30-

upright rows, bands
r+ x 33-33--

tussendoor

external rotations, standing, band
y x 33-33-

aimlab - gridshot ultimate - 81,920
3daimtrainer - iron ball - 5,820
3daimtrainer - horizontal lvl10 - 236,961 #4 // PR
3daimtrainer - bounce lvl9 (pink) - 103,673

Laatst bewerkt:
db seal row
50+ x 8-8-8-8-8-8

chinups
8-8-8-8-8-8

curls, incline bench preacher, one hand
20 x 8-8-7-

curls, hammer, bar
26 x 13-13-13-

aimlab - gridshot - 86,304 // PR
3daimtrainer - horizontal lvl10 - 234,938
3daimtrainer - bounce lvl9 (pink) - 105,898

db seal row
50+ x 8-8-8-8-8-8

chinups
8-8-8-8-8-8

curls, incline bench preacher, one hand
20 x 8-8-7-

curls, hammer, bar
26 x 13-13-13-

aimlab - gridshot - 86,304 // PR
3daimtrainer - horizontal lvl10 - 234,938
3daimtrainer - bounce lvl9 (pink) - 105,898
Heb je geen viddy's van gameplay van je ofzo (in de games die je speelt niet de aim trainer)
Ben wel benieuwd

Heb je geen viddy's van gameplay van je ofzo (in de games die je speelt niet de aim trainer)
Ben wel benieuwd
Niet van shooters wel van een ander spel dat ik jaren geleden een tijd speelde maar is niet zo spannend als je niet weet hoe het werkt en hoe moeilijk het was.

Op het moment speel ik al een tijdje niks eigenlijk, kan me niet motiveren als het na een uurtje inkomen al als tijdverspilling voelt. Heb toch continu het idee iets nuttigers te moeten doen om inkomen te vinden. Gamen vind ik altijd wat relaxter als alle zaakjes van de dag op orde zijn en ik wat lege uurtjes over heb terwijl ik wacht op afspreken of ergens heen gaan ofzo. Vroeger gebeurde dat nog wel eens.

Als ik m'n aimtrain doelen haal ga ik weer kijken naar Apex Legends en dan wat opnemen. Heb nu OBS geïnstalleerd om mee op te nemen en een beetje aan te wennen hoe dat werkt. Moet nog goede software hebben om mee te bewerken, wat ik nu gebruik wil alleen exporteren naar 720p.

Niet van shooters wel van een ander spel dat ik jaren geleden een tijd speelde maar is niet zo spannend als je niet weet hoe het werkt en hoe moeilijk het was.

Op het moment speel ik al een tijdje niks eigenlijk, kan me niet motiveren als het na een uurtje inkomen al als tijdverspilling voelt. Heb toch continu het idee iets nuttigers te moeten doen om inkomen te vinden. Gamen vind ik altijd wat relaxter als alle zaakjes van de dag op orde zijn en ik wat lege uurtjes over heb terwijl ik wacht op afspreken of ergens heen gaan ofzo. Vroeger gebeurde dat nog wel eens.

Als ik m'n aimtrain doelen haal ga ik weer kijken naar Apex Legends en dan wat opnemen. Heb nu OBS geïnstalleerd om mee op te nemen en een beetje aan te wennen hoe dat werkt. Moet nog goede software hebben om mee te bewerken, wat ik nu gebruik wil alleen exporteren naar 720p.

Gamen is ook keiharde tijdverspilling, maar wel ontspanning
Ben benieuwd man, vond aimen op Apex altijd wel lastig (op console wel dan)

Gamen is ook keiharde tijdverspilling, maar wel ontspanning
Ben benieuwd man, vond aimen op Apex altijd wel lastig (op console wel dan)
Op console krijg je er nog enorme aim assist bij hoeft bijna niet meer zelf te aimen :p Met muis is wel next level moeilijker vergeleken met de standaard games zoals COD en Battlefield. En dan komt movement techniek er ook nog bij, dat is wel moeilijker op console. En dan nog tactieken en truucjes zoals snel armour van dode vijanden oppakken tijdens gevechten terwijl er weer een team van 3 nieuwe op je springt. Maar dat is pas op het hoogste niveau belangrijk, dan ook pas spannend om te zien.

Pros zitten in minder dan 2 jaar al op 4000+ uur pff elke dag 5-10 uur gamen. Ik weet niet, zelfs voor geld wordt dat toch vervelend.

Laatst bewerkt:
Mooie tijd was dat: het begin van online gamen: quake2 arena en de beste shooter ooit: UT99. Als student veel te veel tijd aan verloren.

Op console krijg je er nog enorme aim assist bij hoeft bijna niet meer zelf te aimen :p Met muis is wel next level moeilijker vergeleken met de standaard games zoals COD en Battlefield. En dan komt movement techniek er ook nog bij, dat is wel moeilijker op console. En dan nog tactieken en truucjes zoals snel armour van dode vijanden oppakken tijdens gevechten terwijl er weer een team van 3 nieuwe op je springt. Maar dat is pas op het hoogste niveau belangrijk, dan ook pas spannend om te zien.

Pros zitten in minder dan 2 jaar al op 4000+ uur pff elke dag 5-10 uur gamen. Ik weet niet, zelfs voor geld wordt dat toch vervelend.
Denk dat je zelf nooit meer plezier er uit kan halen. Alles wat je doet is competitief.
Maar sommige mensen zijn ook echt verslaafd, ik had iemand in mijn ICT klas zitten die zoveel gamede dat hij vitamine D3 van de huisarts moest slikken omdat hij geen zonlicht zag.
Zo iemand zou denk ik dromen van zo'n baan.

Terug
Naar boven