Fitness Seller

log chrisk

• Topic Starter Topic Starter
Mooie tijd was dat: het begin van online gamen: quake2 arena en de beste shooter ooit: UT99. Als student veel te veel tijd aan verloren.
UT99 heb ik ook wel fulltime gedaan. :o Achja puberteit was verder toch nergens goed voor.

Denk dat je zelf nooit meer plezier er uit kan halen. Alles wat je doet is competitief.
Maar sommige mensen zijn ook echt verslaafd, ik had iemand in mijn ICT klas zitten die zoveel gamede dat hij vitamine D3 van de huisarts moest slikken omdat hij geen zonlicht zag.
Zo iemand zou denk ik dromen van zo'n baan.
Ja mijn halve klas zat elke dag tot 5-6 uur snachts WoW te spelen. Ik had ook wel een slecht ritme maar niet zo erg. Ik ging nog graag de deur uit om met mensen uit te hangen. Wat ik leuke games vind hoef je ook niet zo te grinden, gewoon even een paar minuten snel wat potjes rondrennen en knallen.

Bij wow ben ik echt afgehaakt. Dat was trouwens wel reteverdlvebd. Dat heeft echt veel mensen in de problemen gebracht.

Ik ben te gevoelig voor die zooi, een jaar of vijf geleden heb ik ook ontzettend veel tijd verspeeld met Hearthstone.

Ik ben te gevoelig voor die zooi, een jaar of vijf geleden heb ik ook ontzettend veel tijd verspeeld met Hearthstone.
Als je er gevoelig voor bent ben je fucked. Zelfde met drank of drugs. Ik heb de mazzel dat ik niet echt verslavingsgevoeig ben. Ik heb wel mijn portie spanning nodig. Uitdaging en nieuwigheid. Maar dat kun je makkelijk vinden in sport en werk.

Als je er gevoelig voor bent ben je fucked. Zelfde met drank of drugs. Ik heb de mazzel dat ik niet echt verslavingsgevoeig ben. Ik heb wel mijn portie spanning nodig. Uitdaging en nieuwigheid. Maar dat kun je makkelijk vinden in sport en werk.
Het voordeel (of nadeel) van een game is dat je echt supersnel resultaat ziet van je inspanningen en dat je heel goed kunt bepalen wat je zwakke punten zijn.

Het voordeel (of nadeel) van een game is dat je echt supersnel resultaat ziet van je inspanningen en dat je heel goed kunt bepalen wat je zwakke punten zijn.
Vooral een bepaald type spel dat het gevoel geeft constructief bezig te zijn met inderdaad snelle terugkoppeling van je inzet, en wat kunnen doordenken met tactieken enzo. Nog even ... doen om ... te halen, en weer het volgende.

Ik zou dat met daytraden ook kunnen hebben als het wat opleverde in plaats van juist zo snel geld te verdampen.

Is er nou een dik schietspel voor de ps5? Vrijwel alle spellen van de ps4 kunnen er ook op dus tips daarover mogen ook. Gewoon keihard moorden, schieten en dikke wapens. Ik vond heel vroeger James Bond op de Nintendo tof, zal wel super simpel zijn maar so be it. Dat is denk ik 20+ jaar geleden en daarna op een heel enkele keer na, nooit weer een game gespeeld.

PS Goed getraind +1.

Heb ook echt heel veel Hearthstone gespeeld.
Iets van 4100+ wins ofzo.
Vind strategische turn-based spellen altijd wel chill, want naast dat je het speelt kun je ook gewoon nog andere dingen doen.

Is er nou een dik schietspel voor de ps5? Vrijwel alle spellen van de ps4 kunnen er ook op dus tips daarover mogen ook. Gewoon keihard moorden, schieten en dikke wapens. Ik vond heel vroeger James Bond op de Nintendo tof, zal wel super simpel zijn maar so be it. Dat is denk ik 20+ jaar geleden en daarna op een heel enkele keer na, nooit weer een game gespeeld.

PS Goed getraind +1.
Heb je nu dan een ps5? Nice!

PS Goed getraind +1.
Vind Call of Duty wel leuk voor console, lekker militairtje spelen.

PS Goed getraind +1.
GoldenEye! Geweldig was die. Vriendje had die op een Nintendo ding ooit.

Doom eternal is leuk trouwens. Voldoet aan je wensen.

Lang niet gedaan maar de Dirt rally race games vond ik nice, weet niet of dat een beetje je ding is of meer van die getunede bling autos?
Ja dirt ken ik nog wel, was ook mooi beetje rally rijden toch? Ja en Gran Turismo, herinneringen van vroeger.

Je zou ook nog kunnen kijken of je farcry leuk vindt. Heb ik me wel mee vermaakt

Terug
Naar boven