- Waardering
- 12.184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een sticker?
Vandaag 16 chins @108kg met reps over, max 18-19?
Af en toe de grond aantikken met de teentjes om het heen en weer zwingen te voorkomen mag wel toch
Wat krijg ik voor 20 chins?

Kan bij volledig strekken ook juist een stretch reflex bounce pakken misschien. En elke rep vanaf deadstop is ook iets anders natuurlijk. Ik doe maar wat joh, zo'n PR is niet iets wat structureel nut heeft maar gaat om het cijfertje.Tijdens de challenge hier had de winnaar eens 22 reps geloof ik. Het scheelt wel héél veel of je de armen 100% uitstrekt of 90%. Ik doe ze meestal op 90%, verlies onnodig kracht in biceps bij full rom.
Met zulke stats zou je toch gewoon een chick kunnen regelen![]()

Maar toch:

Knap en past ook binnen :
Regarding the hourly rate, it's a bit ok the higher side but we can make it work.
Hi Chris, after several interviews and internal discussions we decided to go on with the research.To be totally transparent with you, I have to say that I had a very good impression from our talk but the main problem was that your hourly rate is definitely on the high side, so we are now restricting our research to profiles which offer a bit cheaper tariffs.
Toch wel benieuwd: Is het inmiddels gelukt een opdracht/project te vinden?
Nope niks nieuws.Toch wel benieuwd: Is het inmiddels gelukt een opdracht/project te vinden?
Nee joh is een gewone vraag toch? Lief begaan zelfs.
z press vanaf pins gaat beter, 81 x 8 en gaat hopelijk weer wat verder doorOhja z press gaat toch nog niet naar gewichten x reps die nodig zijn om echt te zeggen dat het vooruitgang geeft tov staande ohp. Beetje vast rond 81 x 5-6 wat gewoon in verhouding is met ohp pr![]()
![]()
![]()