MuscleMeat

log chrisk

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.061
Vandaag 16 chins @108kg met reps over, max 18-19?

Af en toe de grond aantikken met de teentjes om het heen en weer zwingen te voorkomen mag wel toch

Wat krijg ik voor 20 chins?

Tijdens de challenge hier had de winnaar eens 22 reps geloof ik. Het scheelt wel héél veel of je de armen 100% uitstrekt of 90%. Ik doe ze meestal op 90%, verlies onnodig kracht in biceps bij full rom.

• #2.065
Tijdens de challenge hier had de winnaar eens 22 reps geloof ik. Het scheelt wel héél veel of je de armen 100% uitstrekt of 90%. Ik doe ze meestal op 90%, verlies onnodig kracht in biceps bij full rom.
Kan bij volledig strekken ook juist een stretch reflex bounce pakken misschien. En elke rep vanaf deadstop is ook iets anders natuurlijk. Ik doe maar wat joh, zo'n PR is niet iets wat structureel nut heeft maar gaat om het cijfertje.

Dacht dat er wel met 30+ waren geweest hier. Maar moet natuurlijk met gewicht gelijkgesteld worden.

• #2.066
Met zulke stats zou je toch gewoon een chick kunnen regelen :o
1676520346445570.jpg

• #2.067

:eek:

• #2.068
floor press, bridged
98.5 x 20

Zit nog meer in dus misschien op weg naar 108 x 20 nodig voor 180 e1rm? Mag je zoiets hopen als natty :x

Probeer nu eerst een zware set 70-80%+ 1rm gevolgd door downsets rond 60%1rm ik denk dat ik steeds stuk liep door progressief zwaarder te gaan wat op zich goed is maar dan dat 60% volume werk missen om de gains te blijven voeden. Sets bij 80% doen dat niet genoeg voor mij branden me alleen maar op en dan stortte het kaartenhuis weer in. Wist daar geen goede structuur voor maar zo is een poging waard. Voelt al wel fijn op presses en squats.

Voor het eerst z press (echte z press dus high incline press niet die barbell yoga onzin) doen maakt ook progressie met 76 x 12 hopelijk verder op weg naar iets van 88 x 8 en de bijbehorende e1rm en low rep erms, en daarna hopelijk transfer naar staand pressen.

Laatst bewerkt:
  • #2.069
pullup x 20

Niet super strict deadhang ofzo maar vind dat wel prima. Geinig om pullup net als chinups ook op 20 reps te hebben gekregen.

floor press, bridged
121 x 10

Dus sterker dan decline bench geworden en op weg naar meer? Had misschien nog een rep of wat over. Maybe.

• #2.070
Ohja z press gaat toch nog niet naar gewichten x reps die nodig zijn om echt te zeggen dat het vooruitgang geeft tov staande ohp. Beetje vast rond 81 x 5-6 wat gewoon in verhouding is met ohp pr :mad: :mad: :mad:

• #2.072
Ohja en dat als 108 kg fatty

• #2.074
Wel jammer, een developer uit Duitsland met echt indrukwekkende ervaring had me gecontacteerd voor een kleine parttime klus. Ik had op z'n eerste berichtje gezegd in principe aan 70 pu te denken, maar hangt natuurlijk van de scope/uren af. Leek me ook wel dat iemand uit Berlijn dat tarief wel begrijpt.

Regarding the hourly rate, it's a bit ok the higher side but we can make it work.

Nou ok. Echt goed gesprek gehad, hij had mooi een lijstje met vragen die hij wilde stellen waarin ik hem denk ik overal heb kunnen laten merken dat ik dat wel kan. Ook leuk wat technieken en ervaringen met projecten gedeeld. En ook mooi, gelijk daadwerkelijk even naar het project gekeken hoe het in elkaar zat. Vond het vooral wel fijn om voor ogen te hebben direct voor een dev te werken die er ook wat van kan dat is in communiciatie enzo toch fijn en zal wel lekker werken leek het.

Hi Chris, after several interviews and internal discussions we decided to go on with the research.To be totally transparent with you, I have to say that I had a very good impression from our talk but the main problem was that your hourly rate is definitely on the high side, so we are now restricting our research to profiles which offer a bit cheaper tariffs.

Heb nog voorgesteld om iets lager te gaan maar ik vermoed dat ze echt super cheap internationaal zoeken, 20 per uur ofzo voor een paar uur per week en na een paar weken al afschalen. Geen reactie meer gekregen.

• #2.075
floor press, bridged
101 x 20

Toch wel benieuwd: Is het inmiddels gelukt een opdracht/project te vinden?

• #2.079
Ohja z press gaat toch nog niet naar gewichten x reps die nodig zijn om echt te zeggen dat het vooruitgang geeft tov staande ohp. Beetje vast rond 81 x 5-6 wat gewoon in verhouding is met ohp pr :mad: :mad: :mad:
z press vanaf pins gaat beter, 81 x 8 en gaat hopelijk weer wat verder door

• #2.080
floor press, bridged
123.5 x 10

ez moest dubbelchecken of het goed geladen was, misschien door naar x12 en dan door naar 126 x 12 voor al 180 e1rm wow

Terug
Naar boven