- Waardering
- 12.185
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je trekt het schuld bij de ander neerleggen wel door tot in het extreme.Ja had gekund maar je hebt dusver geen blijk gegeven van logisch redeneren of te kunnen erkennen wat de ander (ik) zegt en dat zal hieruit niet plots volgen dus ik denk niet dat dat zin heeft. Dus ik ga lunchen en cardioen.
Linksom of rechtsom, heeft het geen zin daarin te blijven hangen.Of automatisch, het zou kunnen dat ik toen iets moest aanvinken, ondertekenen, zelf uitschrijven dat weet ik niet meer. Iig mocht ik niet meer ingeschreven staan.
Gek verhaal.
Niet. Hij komt op straat terecht. Wat hij dan ook weer erg oneerlijk zal vinden. Net als het feit dat er junkies in de opvang mogen slapen naast mensen die zo oneerlijk zijn behandeld als hij door een van de vijf landen met de beste sociale vangnetten ter wereld.En als die ingeschreven staat en hij wonder boven wonder in 2/3 jaar een woning krijgt.
Wie gaat dit dan betalen of waarvan word dit betaald? Gas waterlicht, internet/tv, eten, etc…
Alvast bedankt voor je bijdrage! @Steks ook.En als die ingeschreven staat en hij wonder boven wonder in 2/3 jaar een woning krijgt.
Wie gaat dit dan betalen of waarvan word dit betaald? Gas waterlicht, internet/tv, eten, etc…
Was bij woningnet toen misschien anders of werd het voorgesteld maar was het misschien niet nodig om uit te schrijven, ik het was dat toen wel opeens. Toen ik verkocht waren de opgebouwde jaren verlopen.Gek verhaal. Heb zelf koop en hier geen probleem. Even nagekeken:
Wij schrijven u automatisch uit als u een woning via de Woningzoeker accepteert. Ook als u de inschrijf- of verlengingskosten niet betaalt, schrijven wij u uit. Koos u ervoor om met 2 personen op een huurovereenkomst te staan en stond u beiden ingeschreven? Dan vervallen beide inschrijvingen bij de Woningzoeker.
En zelfs dan kan je makkelijk opnieuw inschrijven.
Ja ik gun mijzelf dat wel en probeer ook wat ik kan om dat te bereiken.Serieuze vraag @chrisk . Gun je jezelf nou ook niet een wat leuker/beter leven? Wat houdt je toch zo tegen om jezelf niet zo dwars te zitten?
Ons leven wordt er niet beter of slechter van als het jou beter gaat. De meesten hier reageren omdat ze hopen dat je erop vooruit gaat. Wat houdt je tegen?
Dit is dus feitelijk onjuist anders had je dat al bereikt.Ja ik gun mijzelf dat wel en probeer ook wat ik kan om dat te bereiken.
Hoe doorsta je het?niet kan floreren als je van 9 tot 5 werkt in een kantoortuin (dat geldt voor mij ook
500mg testosteron pw
Ik doet dat gewoon niet, de ergste dagen zijn van 7:00-15:00 doordeweeks maar de gemiddelde collega waar ik dan sporadische contact mee moet hebben zit daar even min op te wachten dus werken we vaak lekker allemaal langs elkaar heen.
Ja ik gun mijzelf dat wel en probeer ook wat ik kan om dat te bereiken.
Heb en wil je ook geen vrienden?Ik doet dat gewoon niet, de ergste dagen zijn van 7:00-15:00 doordeweeks maar de gemiddelde collega waar ik dan sporadische contact mee moet hebben zit daar even min op te wachten dus werken we vaak lekker allemaal langs elkaar heen.
Nu je toch mij iets op de man afvraagt maak ik er mooi gebruik van voor een HCIMTAM moment. Ik denk dat er best een kans in had gezeten dat ik in een gelijksoortige situatie als jij terecht was gekomen, ik ben ook liever lui dan moe en het positivisme spat ook niet van me af, ik heb alleen niet zulke behulpzame ouders gehad. Ik heb in mijn studententijd mijn tijd en energie aardig vergooid, ging amper naar college, werkte hier en daar wat en verbraste ontzettende veel geld in de weekenden tijdens het stappen. Ergens begin 20 had ik een auto die ik nodig had om bij mijn werk in de Rotterdamse haven te komen, maar die was stuk en ik had geen geld om hem te repareren. Mijn vader verdiende beneden modaal, had zelf geen geld voor een auto dus die gaf me geen cent. De relatie tussen mij en mijn ouders was toen sowieso op een dieptepunt dat ze me nog wel onderdak en wat te eten boden, maar verder was de relatie ernstig bekoeld. Ik heb toen bij een vriend 1000 gulden moeten lenen om mijn auto te kunnen repareren en zodoende mijn werk te kunnen behouden. Niet veel later ging ik bij mijn huidige werkgever aan de slag en leerde ik mijn vrouw kennen, gelukkig stond die op het punt een appartementje te kopen en kon ik snel bij haar intrekken. Op aandringen van haar heb ik mijn opleiding afgerond, wel na 11 jaar dus ik mijn studiebeurs en aanvullende beurs moeten terugbetalen. Nu werk ik (alweer) zeer regelmatig helemaal alleen afgezonderd van menselijk contact 8 uur lang in een betonnen bunker midden in chemische fabriek. Op dit moment ook, mijn collega van de ochtenddienst is net naar huis, de wachtwissel duurde misschien een minuut en we hebben twee zinnen uitgewisseld voor ze naar huis ging, tot 23:00 zie ik waarschijnlijk (en hopelijk) niemand. Aan de ene kant ontzettend veel vrijheid in hoe ik straks mijn werk doe, aan de andere kant kan ik geen kant op, maanden van te voren weet ik mijn rooster en de verlofdagen van collega’s zorgen er voor dat er geen optie is om nu ergens anders te zijn.
Een ander aspect van mijn leven, toen ik nog mijn log bijhield stond die vol met klachten van mijzelf dat ik te moe was, te weinig sliep en geen tijd had om serieus te trainen, hier kwamen begrijpelijker wijs negatieve opmerking over. Mensen hier snappen het niet en kunnen me toch niet helpen, een logboek heeft voor mezelf geen meerwaarde mer dus ben ik er maar mee gestopt, maar de situatie is in het algemeen niet verbeterd. Ik slaap nog steeds slecht en weinig, gelukkig wel iets vaker een volledige nacht door want het bed van mijn zoontje hoeven we nog maar 1 a 2 keer per week ’s nachts te verschonen, maar dus in geen een week lang geen onderbroken nacht voor mij en vooral mijn vrouw. Mijn dochter met autisme begint langzaamaan steeds meer ongewenst/onbegrepen gedrag te vertonen wat veel stress onrust en slaapproblemen met zich meebrengt. Veel meer dan het accepteren en doorgaan kunnen we niet. Afgelopen vrijdag waren mijn vrouw en ik 12,5 jaar getrouwd en gisteren zijn we voor het eerst in ruim 8 jaar tijd ’s avonds een paar uurtjes alleen uit eten geweest zonder kinderen omdat een vriendin wilde oppassen, met veel voorbereiding en moeite ging het, maar niet zonder problemen. Gelukkig was er geen ontlading van alle stress toen we weg waren maar eenmaal thuis en de oppas weg is het bijna 2 uur lang alleen maar gillen krijsen en huilen geweest. Gelukkig laat mijn dochter dit gedrag niet buitenshuis zien en met goede begeleiding moet ze normaal onderwijs kunnen blijven volgen en heeft ze (voor zover een test betrouwbaar is) een IQ van 110,m dus de kans dat alles goed komt is aanwezig. Met de kinderen eenmaal in bed wilde mijn vrouw kwijt dat hoe erg ze het ook gemist had om ’s avonds alleen met mij te zijn, ze de stress er omheen het achteraf niet waard vond en had ze het besef dat er genoeg andere fijne momenten in haar leven zijn en dat ze er nu wel vrede meer heeft dat het voorlopig gewoon niet kan.
Wat thuiswerk mogelijkheden betreft dan wel een positief verhaal, mijn vrouw wordt haar leidinggevende al geruime tijd volledig vrij gelaten om naar kantoor te komen of 100% thuis te werken hoewel dat tegen het beleid van de werkgever is. Ook maakt ze vaak niet alle uren vol per week, maar aangezien ze de meeste en breedste kennis van haar afdeling heeft vind haar leiding gevende het niet nodig daar iets mee te doen en krijgt ze zelfs al 3 jaar op rij als enige van haar afdeling de hoogste beoordeling omdat ze aantoonbaar goed werk aflever. Het is dus wel mogelijk, maar je zal dat privilege eerst moeten verdienen.
Ik weet niet hoe zelfstandig mijn dochter ooit zal worden en als blijkt dat ze niet in staat is om ergens te gaan werken en het plan heeft om op mijn zolder code te gaan kloppen zal ik haar daar op mogelijke manieren zo goed mogelijk in proberen te begeleiden, maar ik hoop dat ze iets meer normaal deel kan uitmaken van de samenleving en ik denk dat jij dat ook wel kan als het eens een keer gewoon probeert.